deekay píše:Nejvetsi problem je spojeni redukcni prevodovky s rozvodovkou spojem jen s jednim kloubem. Dochazi tam pak k razum a pnutim a dostava to cele zabrat. Takze pokud uz nebudes chtit todle predelavat, tak se aspon snazit maximalne vycentrovat a donastavit rozvodovku vuci redukcni prevodovce, protoze takhle jak to je, to moc stupnu volnosti nema.
Dal to chce omezit chod tlumicu, podle typku na scale4x4 co to maji pri propruzeni a zatoceni drhnou predni kola o naraznik.
Umisteni baterie takhle vzadu neni taky idealni co do rozlozeni vahy. Ja ji mam treba napric za rozvodovkou, teziste je niz a bliz ke stredu auta. Nevim jestli to u tohodle podvozku takhle pujde.
Ano mas pravdu s tym jednym klbom, nerobi to dobrotu a musel som sa posnazit to co najlepsie vycentrovat. No do buducna budem davat iny motor, tak to cele prerobim. Momentalne uz ide v pohode. Co sa tyka drhnutia kolies o naraznik, tak to sa mi neprejavuje, okrem toho vycentrovania redukcnej prevodovky s rozvodovkou je vsetko ok.
To ulozenie baterky bolo da sa povedat nudzove. Povodne mala byt ta skatulka s elektronikou v strede pri rozvodovke ale na sirku presahovala asi o pol centimetra, tak som to dal nakoniec pozdlzne.