Stránka 1 z 4

Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:07
od Doktor
Doufám, že nevadí, že jsem založil tohle vlákno, klidně ho později smažu. Koupil jsem postarší, ale málo jetý model CC-01, vše origo, málo jeté, jak nové a funkční. K tomu jsem dostal i vysílačku Spektrum DX4. No první co se mi povedlo včera bylo, že jsem to omylem rozpároval. Našel jsem si ale video, jak to napárovat zpátky a povedlo se...jezdil jsem až do večera do vybití baterky po bytě. Ke konci se mi stávalo, že auto zatáčelo, ale už nereagovalo na pohyb vpřed vzad, musel jsem vypnout a zapnout a pak to jelo... Až se baterka teda vyšťavila tak, že to jelo už pomalu, dal jsem ji nabít. Po nabití baterky jsem ji dal do auta zpět a nejeje. zatáčí, ale nejede, zkusil jsem to asi 10 x napárovat a žádná změna, na zatáčení reaguje dobře a okamžitě, ale nejede.... jediné co vidím, tak na regulátoru je nějaká dioda, která se rozsvěcuje když přidávám plyn, nebo chci couvat. Když zatáčím, což funguje tak se nerozsvěcuje.... co s tím? Jsem laik a čumím na to jak tele... chtěl jsem traxxas a koupil tohle, že si zkusím zamodelařit a postavím si něco dle vlastních představ, ale toto mě dost zklamalo. Snad někdo poradíte.

Díky

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:22
od Mira
Co mas za baterku? Mas ji opravdu nabitou?

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:28
od Doktor
Jj, nabíjel jsem ji přes noc. Je to 3000 NiMH a mám na ni NCd/NiMH nabiječku s automatickym odpojením (zel dioda) takže by nabitá měla být.

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:42
od Mira
Tak tos mel koupit traxxas. Ten je jako chodit s dvacetiletou holkou. CCcko s nimh je jako chodit s petasedesatkou..

Baterku musis zmerit nejakym elektromerakem, podle diody moc nabiti nepoznas. Nimh uz nepouzivame ani do CCcka, vyhledej si tu informace o lipo.

Rozhodne to vypada ze to jen nemas nabity, pokud jsi teda pri tom parovani nic nepodcenil a nastavil maximalni vychylku plynu dopredu a dozadu, to zase podle typu regulatoru, po sparovani by na to mohl cekat. Neco jako ze pipne a blika, das max plyn, pipne treba dvakrat, das max zpatecku, zapipa nejak vitezne jedes. Typ od typu se to samozrejme lisi.

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:46
od mirakuli
Viděl bych to na kalibraci, jak to píšeš Míro. Spárovaní a následně kalibrace

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:53
od Doktor
jo moment, spárování a kalibrace je ještě něco navíc jo?

a ano, měl jsem si koupit traxxas, už jsem jeden měl a jen jsem jezdil....

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 8:59
od mirakuli
Pokud máš DX4C musíš udělat i kalibraci, koukal jsem do manuálu, je to tam popsaný. Máš manuál? Zvládáš AJ?

Binding and Calibrating the Receiver
(AVC Receivers Only)
You must calibrate the receiver each time it is placed in bind
mode.
IMPORTANT:
The following sequence of steps must be
followed in order for AVC to function properly.
1. Insert the Bind Plug in the BIND port on the receiver.
2. Power on the receiver. The orange LED fl ashes, indicating
the receiver is in bind mode.
3. Center the ST TRIM and TH TRIM on the transmitter.
4. Put your transmitter in bind mode.
5. The bind process is complete when the orange LED on the
receiver is solid.
6. Pull the transmitter trigger to Full Throttle.
7. Push the transmitter trigger to Full Brake, then return the
trigger to center.
8. Turn the transmitter steering wheel to Full Right.
9. Turn the transmitter steering wheel to Full Left, then return
the steering wheel to center. The orange LED fl ashes once.
10. Remove the bind plug once the calibration and binding
process is complete.
11. Power off the transmitter.
IMPORTANT:
You must rebind the transmitter and receiver
if you:

Change the servo reverse after binding

Change the travel after binding

Want to use the receiver with a different model memory

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 9:10
od Doktor
Jo anglicky umím, ale spíš technicky věci okolo skutečných aut, ale toto by nemusel být problém...

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 9:18
od Doktor
Nojo, ale to jezdilo dobře než jsem dal nabít baterku, po nabití baterky se to nechce rozjet, jen zatáčí a na regulátoru se rožíná ta dioda... takže napárované a nakalibrované to muselo být dobře a vybití, nebo odpojení baterie by snad na to nemělo mít vliv

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 9:51
od Borik
Je třeba si koupit za pár korun obyčejný voltmetr. Bez toho změření jsou to dohady o ničem.

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 10:02
od Doktor
dobře, pujdu koupit teda voltmetr....

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 11:34
od Doktor
Takže baterka v pořádku, šťávu to má

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 12:19
od Doktor
Tak jsem postupoval podle zde zmíněného návodu a možná asi tuším, kde je zakopaný pes, ale nevím co s tím. Pod bodem 5 se píše, že párování je hotovo v momentě, kdy zhasne oranžová kontrolka jinak blikající na přijímači. To udělá i mě, ale okamžitě po zhasnutí zavrčí servo, jako by se pokusí srovna nápravu do roviny a pak už jen svítí. Podle tohoto návodu přijímač blikne když se nastavuje plyn, zpátečka i zatáčení....mě už pak nebliká nic. Mám takový pocit, že mi se napáruje pouze řízení resp... je mi divné, že když to na vysílači odpáruji a pak zapnu model a chci párovat, tak s emi přední náprava vytočí vždy doleva a pak jak se má dokončit párování a kontrolka zhasnout se to okamžitě samo srovná, resp jako by to stále bralo nějaký signál který upředňostní nápravu a řízení a na plyn a zpátečku se už nedostane...

mirakuli píše:Pokud máš DX4C musíš udělat i kalibraci, koukal jsem do manuálu, je to tam popsaný. Máš manuál? Zvládáš AJ?

Binding and Calibrating the Receiver
(AVC Receivers Only)
You must calibrate the receiver each time it is placed in bind
mode.
IMPORTANT:
The following sequence of steps must be
followed in order for AVC to function properly.
1. Insert the Bind Plug in the BIND port on the receiver.
2. Power on the receiver. The orange LED fl ashes, indicating
the receiver is in bind mode.
3. Center the ST TRIM and TH TRIM on the transmitter.
4. Put your transmitter in bind mode.
5. The bind process is complete when the orange LED on the
receiver is solid.
6. Pull the transmitter trigger to Full Throttle.
7. Push the transmitter trigger to Full Brake, then return the
trigger to center.
8. Turn the transmitter steering wheel to Full Right.
9. Turn the transmitter steering wheel to Full Left, then return
the steering wheel to center. The orange LED fl ashes once.
10. Remove the bind plug once the calibration and binding
process is complete.
11. Power off the transmitter.
IMPORTANT:
You must rebind the transmitter and receiver
if you:

Change the servo reverse after binding

Change the travel after binding

Want to use the receiver with a different model memory

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 12:52
od mirakuli
Máš vycentrovaný trim řízení a plynu?

Re: Nejedu a nevím proč

Napsal: 18.10.2018 12:56
od Doktor
jj vše mám na střed