Ahoj, jde použít 2 přijímače v autě zdublovaně? Budu mít v nové kastli komplet osvětlení a zvukový modul a chci to mít oddělené, pokud by to šlo, od pohonu tj by tam byl druhý přijímač a druhá baterie, chtěl jsem se zeptat, jak to provést, vysílač mám GT3B, ale přemýšlím o upgradu na něco vyššího.
ale ano,jde to.ale budou chodit najednou.pokud jsem to pochopil,ze na jeden vysilac.pokud budou vysilace taky dva,tak to je normalka,jako dve auta vedle sebe.ale kdo by se tahal s dvema? Petr
gecko-x píše:U flysky jo, ale bude to fungovat stejně, jako by použil "Y" kabel
Přesně to chci, prostě, aby příjímač v kastli, když přidám plyn ovládal zvuk motoru ve zvukovém modulu a kdyz zatočím, tak aby to ovládalo blinkry. Prostě 2ks 3kanálových přijímačů, aby dělali to samý.
gecko-x píše:U flysky jo, ale bude to fungovat stejně, jako by použil "Y" kabel
Přesně to chci, prostě, aby příjímač v kastli, když přidám plyn ovládal zvuk motoru ve zvukovém modulu a kdyz zatočím, tak aby to ovládalo blinkry. Prostě 2ks 3kanálových přijímačů, aby dělali to samý.
A proc si chceš komplikovat život dvěma přijímači? Pouzij "Y" kabely....
Po blbý skušenosti s vadným navijákem, kterej mi byl schopnej za 30min vysat 7200mAh baterku chci mít oddělenej pohon + řízení od scale kravinek, navíc mě Y kabely serou, občas se to někde zachytne, občas se utrhnou
Složitější a méně spolehlivé řešení, než dva přijímače pro stejné funkce, se dá jen těžko vymyslet. Místo Y kabelu další napájecí kabely, zdroje, konektory, ... zbytečně to komplikuješ.
Mě to přijde naopak spolehlivější Varianta Y kabel stane se průser někde na pohonu - konec stane se průser někde na osvětlení - možný konec Varianta dual receiver stane se průser někde na pohonu - konec (v případě, že použiju do kastle druhej regulátor místo BECu, tak můžu nahradit výpadek receiveru a regulátoru, protože to budu mít zdvojený) stane se průser někde na osvětlení - pouze výpadek osvětlení
Navíc ten modul co mám je 4 kanálovej, nemám rád volně visící kabely a když tam budou vise 4 Y tak je riziko, že ho někde chytím o klacek a urvu dost velký, minulý osvětlení ještě na stock kastli se mi urvalo po druhý jízdě.
BTW jak to zabezpečuješ ty? Mě to přijde, že buď se nechají krátký kabely, ale pak se to blbě dělá, nebo delší, ale u nich je větší riziko, že se někde o něco chytí Mě jde o to, jestli to jde udělat a případně jak.
k jednomu vysilaci si muzes naparovat prijimacu hodne.takze tohle mas vyreseny.ostatni je na tobe.vzdyt uz jsi si odpovedel na vse ostatni sam.jen bych po zkusenostech doporucil pouzit stejny prijimace,na rozdilnejch mi chodily serva proti sobe.(duvod nevim,ale bylo to tak) 8o .
Komplikujes si život a ještě plánuješ zvýšit těžiště i reglem v boudě. Y kabely ti staci 1x plus a minus a pak už je 3 signálový, což je jeden 5-ti zilovej kablik. A teď si představ tu elektrárnu, co vymyslíš ty. Za celou dobu, co jezdim jsem skrz elektroniku nedojel 1x, utopil jsem v potoce regl, co nebyl ani voděodolný....co z toho plyne? Když nedojedes, tak jen pro blbost....
Přesně to napsal gecko: Když nedojedeš, tak jen pro blbost ! Pokud se budeš snažit tahat vodiče tak, aby se nemohly jen tak snadno vytrhnout, budeš je dávat do "páskových trubiček", často je kotvit k pevným bodům a používat kvalitní konektory, tak minimalizuješ možnosti samovolného vytržení nebo uklepání a budeš v pohodě. Čím víc drátů, konektorů a součástek, tím větší pravděpodobnost, že se něco podělá.