Nápravy jako takové tu sílu poberou, když je vymezena vůle. Horší je to s tím středovým převodem. Já třeba mám problém ve vysoké trávě, kde se mi to namotává mezi disk a náboj. Mám offsetová kola bez hexu a tam se napěchuje až brzdí, jenže převody mají takovou sílu, že někde něco povolí. U klukovo Cmx se tohle neděje. Na druhou stranu vydržely převody skoro rok a kdybych řídil já, asi bych si toho všiml včas. Ten náš menší prostě jel i když to dělalo jiné zvuky...
Ono to taky dělá až teď ta přischlá podzimní tráva. Dokud byla zelená a měkká, tak jí to namlelo na kaši a problém nebyl. Zkusím nacpat mezi ložisko a kolík nějakou podložku. Jak je tam větší průměr, tak se už tráva tolik nechytá.
Překvapilo mě, že je upravené CC oproti MST Cmx docela žrout. Na tříhodinové cestě jsem vysál 1,5 baterky 5000mAh, zatímco Cmx to odjelo celé na jednu. Pravda, trochu víc jsem s tím blbnul.
Na druhou stranu je pravda, že Pajero mám o dost těžší, než má kluk Isuzu na Cmx a dodnes měl i užší pneu, než já, takže to taky udělá nějaký odpor navíc. Jinak baterek je dost...