:-D ještě před pár dny jsem si říkal, že by nebylo špatný mít takové auto v RC garáži. Ovšem, po přečtení dílu o pouhém nastavení podvozku nevím nevím. :-D A to ještě nedošlo na tlumiče, motor atd. Bóže..
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Tak si precti prispevek od Martina P, ten ma k problematice lidsky pristup :-D :FINE:
Jsem byl u Wolffa pomerovat podvozky, ja mam z buginy sirsi tech 23 cca, on klasickych onroad 19 cm - pri podobnem rozvoru 257mm jsem tedy moderni jako zminovane novodobe traxxas apod specialy na rally. Ovsem na to zas neni snad zadna kastle takze asi z papiru nebo co. Kola 2.2
Mira píše:Tak si precti prispevek od Martina P, ten ma k problematice lidsky pristup :-D :FINE:
Jsem byl u Wolffa pomerovat podvozky, ja mam z buginy sirsi tech 23 cca, on klasickych onroad 19 cm - pri podobnem rozvoru 257mm jsem tedy moderni jako zminovane novodobe traxxas apod specialy na rally. Ovsem na to zas neni snad zadna kastle takze asi z papiru nebo co. Kola 2.2
To muzes asi prave pojmout ruzne..
možná by stačilo začít standardním, obyčejným podvozkem a prdnout na karoserii rychlé samolepky. Bilstein na vyladění tlumičů, Hella, Recaro a tak. Pak, časem, možná nějaký ten tunning. Až poznám, že v základním nastavení se v rychlosti ani netrefím do branky.
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel
Rozhodně nechci degradovat Worlushova slova a znevažovat tyto názory. Je to zcela jistě odborník, který se tím dlouhé roky zabývá a fakt ví o čem mluví, to bez debat. Nicméně úpravy takového rozsahu a tak detailní úvahy o chování a celé koncepci člověk využije, když už jede fakt na špici a jezdecky je už silně vyježděn. Samozřejmě i začátečníkovi se bude lépe učit se špičkovým autem než s TT01 v RTRku, ale v prvé řadě si to člověk musí osahat a naučit se základní jezdecké návyky. Samořejmě zatáčet to musí, nějak pružit to musí .... ale zatím z kluků cítím, že chcou fakt hlavně pro prdel blbnout za pár peněz a to jde opravdu takřka s čímkoliv. Jestli to budou chtít myslet trochu vážněji, tak ten vývoj přirozeně sám přijde.
Mě dycky na rally závodech bavilo, jak kluci, co bojovali o 28. místo ze třiceti ladili po každé erzetě auto na setup stolici a nastavovali si odklony ramen po půl stupních a "nastavovali" si to na každý povrch jinak a kdyžs ho pak viděl v akci, tak neujel ani dva metry rovně a měl problém udržet auto na silnici ...