ahoj chlapci..... mám takú otázku pre skúsených drótikárov..... staviam Pragu V3S..... a ako pohon som si zvolil motor s prevodovkou z akumulátorky makita na 10,8V..... ja to poháňam dvojčlánkom Lipol a riadim regulátorom hobbywing 1080.......
To čo celkom nechápem, je extrémne prehrievanie pohonu už po pár desiatkach metrov....
celkové sprevodovanie je tak ako som zvyknutý, na prevodovú dvojku ide auto asi 8km/hod....... na jednotku asi tretina.....
použivam tieto šrobovačky Makita DF030D / DF330D v práci uź roky, zvládnu toho celkom pekne a sú spoľahlivé......
pohon v aute na dvojčlánky mi rýchlostne plne vyhovuje a kým sa motor neprehreje, je aj výkonovo super.....
ja vidím ako príčinu dve možnosti.....
- ide o strši pohon, je možné že sú uhlíky už odpálené a preto sa prehrieva?
- môže prehrievanie spôsobovať bordel v motore? myslím nejaké prach, piliny kovové?
- môže to spôsobovať regulátor?
jazdím expedičky už pár rokov... aj vlastné stavby..... a teraz som chcel skúsiť pohon vrtaćkou... hodil sa mi tvarom, prevodom aj dvojrýchlostnou prevodovkou...... ale som takto narazil......
ďakujem za rady alebo aspoň tipy, čo môže byť problém.....