takže něco k materiálum:je to celé z PSH 2 a myslim 1 mm,rám a držák převodovky je z alu,přední náraznik je z vrstvenýho PSH a duralu.Jinak k laku snad mrak něco dodá sám neboť je to jeho obživa ,ale co vím tak je to klasický autolak.Rám je z CU trubiček.
člen RC Truck trial klubu Praha Mercedes Actros 8x8 RCTT Mercedes Unimog RCTT Foto Rajče:mara126
na přání-budka slepená z psh,přední čelo a střecha tvarovaná fénem z 1mm tloušťky,tmely a barva autovej 2složkovej akryl,nárazník psh,ochraný rám měďený trubky na LPG scínovaný,nosnej rám AL vlastní konstrukce,nápravy a upravený 3link axial scx 10 ,momentálně kola sou jen stojánek
No vidíš,zajímavý info o tepelným tvarování.PSHčko se totiž používá na kelímky jogurtů atd a tvaruje se pod teplotou a vakuolisem.
Ještě jsem to nezkoušel,ale je vidět že se dá i v domácích podmínkách.
:OK:
Začína to pre mňa byť veľmi poučné vlákno :lol:. Človek sa učí celý život. Použiť fén na ohýbanie by ma asi nenapadlo, a to ho máme doma :-p . Keď som používal sprej, tak mi farba schádzala už pri drobných ťukancoch (na Cu ráme):-(
Mitsubishi Pajero Metal Top + pár doplnkov
Hitec Optic 6 Sport 40 MHz, 53 kanál
project Suzuki Jimny 2010 (construction in progress)
jo PSH je dobrej matroš,pokud si člověk vyhraje s kopytem tak je dobrej výsledek zaručen viz. ta střecha a vyjde to mnohem lehčí hmotnostně než to vrstvit a pak brousit
člen RC Truck trial klubu Praha Mercedes Actros 8x8 RCTT Mercedes Unimog RCTT Foto Rajče:mara126
nemám rád spreje jen černej mat, se sprejema sem ponaučenej z velkejch aut gdyš ňákej blbec zastříká poškozený místa sprejem a za 2 roky příde že to má krabatý a chce to opravit,brousit to nejde,něgdy to de umejt acetonem ale většinou to je v místech gdy by se při mytí poškodila jiná část karoserie která neni potřeba opravit tak do toho musim flexou a přidělám si víc práce než užitku,jinak k lakování PSH-standartní plnič na velký auta a pak je to jedno a drží ale musí se to umět a na to autolak z pistole a dá se udělat celkem slušnej lesk