Stránka 1 z 3

přehřívání

Napsal: 27.06.2010 21:20
od catar
Zdravim,
mam takovej problemek. Mam CC01 s motorem NOVAK 55T. Pri posledni projizdce se mi zacal motor sakra moc hrat. Tak moc, ze se na nem neudrzi ruka. Motor neni starej, cca 14dni a uhliky ma dobre. Nepomohlo ani vycisteni.
Krom toho, ze se hreje jako cert, tak i pekne zere baterku. Drive jsem jezdil cca 2hodiny (5000mAh), ted jezdim 45minut.
Nema nekdo nejakej napad cim to prosim?

Napsal: 27.06.2010 21:27
od ferdovic
Zřejmě je motor v háji.Změř si odběr proudu a uvidíš hned.Pokud nemáš něco přidřené v autě?

Napsal: 27.06.2010 21:28
od catar
To jsem zkousel kdyz byl motor venku. Auto slo lehce.
Ze by motor odesel po cca 6ti jizdach ??

Napsal: 27.06.2010 21:33
od ferdovic
Klidně je to možné,koukni na uhlíky,když se motor točí,jestli tam nejiskří.

Napsal: 27.06.2010 23:00
od NARCOS
to jiskreni me delal johnson jako novej, namazals ho ?

Napsal: 27.06.2010 23:09
od wranglik
hele a nestrikal si ho nakym sprejem treba konkordem pac to ani nedelej jinak ti bude horet jako me nastav na tom motoru spravnou polohu jak sou ty sroubky ze zhora tak je povol zapni auto a pomalinku otacej s tim vrchnim kloboukem motoru jak mas privod a mej zaply na vysilaci plyn do predu a otacej stim pomalu a koukej jestli jiskri ale hlavne ne zadny spay krom WDčka

Napsal: 28.06.2010 8:23
od catar
Motor ze zacatku funguval dpobre (asi dve jizdy) a pak se zacal hrat. Tak jsem ho vyndal, zkusil vycistit (pze jsem jezdil i v blate a vode) a to ulozeni v loziskach jsem namazal (mam takovou vzlinajici vazelinu ve spreji). Na uhliky jsem ani nesahl, jen zkontroloval velikost.
Kdyz toto nepomohlo, prostrikl jsem ho WDckem :roll:

Pisou u nej, ze je casovatelnej, ale nejde otocit s tou "komutatorovou" casti

Napsal: 28.06.2010 8:48
od ferdovic
Zkus jej vyfotit a ukázat tady,jinak se natáčí s tělem,kde jsou uloženy uhlíky,ale jen pokud to jde.

Napsal: 28.06.2010 13:14
od wranglik
tak jestli si jezdil v blate tak to mas to samy jako sem mel ja ale jestli ta vezelina je horlava tak pak se nesmis divit ze ti to hodne jiskri jinak novak nahore jak sou ty 2 sroubky u tech kondenzatoru nebo jak se tomu rika sou tam unej 3 placicky na dratkach tak tam to povol a hlavne nejdrive vyndej uhliky nez budes neco rozebirat pac pak se ti podela kotba se ti poskrabe vyndavanim poradne utri uhliky a vytri motor kotvu ,telo ja ted nemam fotak a mobil mam na kasi tekze to vyfotit nemohu pokud to bylo tedy minene abych to vyfotil jinak to udelej jak ti rikam vytri to cely hadrem a spadky sloz a pak uz jen zkousej polohy kde ti to jiskrit nebude ale rozhodne ti to uz nevyreklamujou :YOP: :YOP: jinak drzim palce at se zdari

Napsal: 28.06.2010 22:15
od catar
Vsem moc dekuju za rady, hned jak se k tomu dostanu(nemam auto u sebe), tak to zkusim a urcite sem napisu.

Napsal: 10.07.2010 11:21
od catar
Zdravicko, tak se vracim zpatky k problemu.
Motor NOVAK 55T se stale hreje. Po vycisteni se mi podarilo otacet i zadnim celem (casovat), motor prestal jiskrit, ale stale se hreje tak moc, ze se na nem neda udrzet ruka.
Nevite prosim nekdo co s tim ??

Napsal: 10.07.2010 11:59
od NARCOS
nedela ti auto odpor ? kdyz vydelas motor a ždrbnes do auta popojede ?

Napsal: 10.07.2010 12:18
od KnightRider
asi jsem chybel na cestinu :wink:

Napsal: 10.07.2010 15:25
od catar
Odpor naprav jsem zkousel taky, a jdou dobre. Vyndaval jsem i kardan abych vedel presne predni a zadni naprava, potom i s prevodama. To je v pohode.
Asi bude chyba v motoru tedy

Napsal: 10.07.2010 17:45
od NARCOS
KnightRider, jak to myslis ? chybelo mi tam ''a''
...
asi. kdyz vezmes motor hejbe se ti v nem kotva ? má vůle ?