Stránka 1 z 1

LIPO - Rozdíl mezi 15C a 20C

Napsal: 09.06.2009 17:43
od carlos46
Kluci,
prosím Vás potřebuji radu ohledně napětí baterek.
Kdo jezdí lipolky tak mi snad poradíte.
Už asi měsíc čekám až ťamani naskladní dvoučlánky lipo o kapacitě 5000mAh 20C.
Jenže jim to trvá jak huse vyprdnout zlaté vejce.
Mají zatím jen 5000mAh, ale ne 20C, ale jen 15C.
Moje otázka zní.
Můžete mi prosím někdo zkušený elektrikář vysvětlit rozdil mezi těmito tipy a jestli bude mezi nimi nějaký citelný rozdíl v použití v mojí CR-01ičce s Novakem Rooster?
Já jsem v tomhle úplný laik a elektronika jde mimo mě.
Jenže jsem už celkem netrpělivý, protože léto se blíží a já nemám pořádný pohon pro svého mazlíka.
Mockrát děkuji Vám všem za užitečné rady.

Napsal: 09.06.2009 17:50
od JM
5000mAh - 20C = max. proudy 100A
5000mAh - 15C = max. proudy 75 A
...pro CR-01 ti s přehledem stačí i 10C, nevím teda přesně, kolik papá motor v takové expediční káře, ale moc to nebude, tipuju max. 20A...

Napsal: 13.06.2009 0:15
od virtual
Sice 20C lipo v dnešní době není nic moc, ale jak už psal JM - i ta 15C by měla stačit. Sám mám v HL tuším 3800mAh 20C, zvládnou tedy 76A a utáhnou 2 digiserva, motor a 6 ledek úplně v klidu...

Napsal: 13.06.2009 10:35
od mocheek
V Novak roosteru s 55T motorem jezdím 5000mAh 30C, ale zkoušel jsem 1500mAh 20C(původem z 3článku z letadla kde umřel jeden článek) a rozdíl v rychlosti jízdy nebyl vůbec žádný. Takže jak je napsáno výše, bude to stačit.