Stránka 1 z 4

CC-01 z Kobylis

Napsal: 06.03.2011 15:02
od slavick
Ahoj všem,
nedávno jsem v Kunraťáku viděl skupinku lidí s expedičními auty. Naprosto mě to uchvátilo a zatoužil jsem jezdit taky. Mám tady zatím jednu starší buggy, která čeká na rekonstrukci. Ale chtěl bych dělat hlavně expedici. Můj výběr padl na CC-01 (ještě se rozhoduju mezi Land Cruiserem a Pajerem).

Co jsem si tak četl na fóru, tak hodně lidí mění původní tovární motor a pneu za něco lepšího. A k tomu směřuje moje otázka. Zatím asi hodně obecná... co všechno měnit? Nebo mi pro začátečníka bude stačit, co je už v základním balení? Na co si dát případně pozor.

Díky za odpověď a omlouvám se, jestli je tohle hodně hloupá otázka :-)

Petr

Napsal: 06.03.2011 15:32
od voriss
J8 bych hlavně vymněnil motor a možná bych přidal i převodovku...Podle mě ty rychlí motory co tam dávaj pěkně k*rví převody...

Napsal: 06.03.2011 15:52
od DeadMan
Je tu veľmi veľa o tom popísané, sám mám Pajero, vymenil som motor, gumy, regulátor (nie je nutné, kľudne stačí aj originál, vysielačku mám tiež originál a je OK)
Dosť je toho popísaného u mňa - http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... pic&t=2670
U DuSofta - http://www.rc4x4.cz/modules.php?name=Fo ... opic&t=683
A vlastne v každej jednej téme o Pajere...

Napsal: 06.03.2011 15:55
od slavick
Díky za odkazy. Koukám, že si pěkně počtu :lol:

Napsal: 07.03.2011 14:49
od lukai
Vyber auta je vec vkusu a taktiez aj vybava. Auto, ako ho dostanes priamo z obchodu, je zostavene tak, ze nabijes baterku a jazdis. Je to na tebe ci chces daco upravovat. Pises ze chces jazdit expedicie, takze si budes upravovat auto podla svojich poziadaviek a resp. aby auto co najciac vyhovovalo do terenu. Najlepsie by teraz pre teba bolo nabrat skusenosti (zatial aspon teoreticke) tym, ze budes citat jednotlive vlakna fora.
Tak, sice este nemas auto ale vitaj :OK:

Napsal: 07.03.2011 15:48
od pajiki
jak píše přede mnou, je na tobě co vše budeš či nebudeš chtít upravovat. Základem je opravdu pneu a možná i ten motor. Až se rozletí kardany seženeš lepší, dopřesu upravíš šusplech, atd atd. Nicméně je mezi námi dost lidí, kteří jezdí expedice i se seriovými CCčky a jde to. Ono je to z velké části také o rukou :wink: :mrgreen:

Napsal: 07.03.2011 17:52
od UFO
... je to hlavně o rukou, hodně slyším že ccčko nic neprojede, ale zásadně s tím nesouhlasím, já osobně se se svým pájem dostanu prakticky všude... :wink:
Se sériovým to taky jde jezdil jsem ho skoro čtyři roky bez úprav..
:arrow: jiný pneu ale bodnou, jen je třeba dát pozor na o kousek větší průměr, chce to malinko (tak cca 1mm) propilovat blatníky a tak o dva milimetry zvednou kastli, pak to nedře a nevypadá to vůbec špatně :wink:

Tak hodně štěstí :wink:

Napsal: 07.03.2011 22:58
od Droxa7
Základ je podle mě pomalejší motor, aby to nelítalo jako splašený z vajec, no a zároveň gumy. Tím vylepšíš jízdní vlastnosti o 100%. Všechno ostatní už jsou pak jen detaily k dokonalosti. Ale samozřejmě taky užitečný. :wink:

Napsal: 08.03.2011 23:47
od minotaur
Droxa7 píše:Základ je podle mě pomalejší motor, aby to nelítalo...

... promluvil vítěz lítého offroad závodu Sokolčí, kde se svým Pažérem pobil konkurenci (prý) zvučných značek :mrgreen:
Pro začátek a cécéčko lepší gumy, pomalejší motor a regulátor s brzdou. Ostatní můžeš pilovat časem. A též tě tu vítám :BYE:

Napsal: 09.03.2011 18:14
od Droxa7
minotaur píše: ...a regulátor s brzdou.


Záměrně jsem tohle neuvedl, protože já doteď jezdim s TEU a neměnil bych. Ve spolupráci s lipolkou dává autu masivní odpich (narozdíl od DSYSe) a na jízdu bez brzdy v neutrálu se dá zvyknout a brzdit růčo. :wink:

Napsal: 09.03.2011 20:07
od fcstan
V terénu? Z kopce? Mě nestačí ani Dsys :mrgreen:

Napsal: 09.03.2011 20:13
od Droxa7
Ale jo, dá se to naučit. Pokud člověk nemá tolik lováků na nějakej supr čupr regl co umí dávat plnej proud okamžitě a zároveň má spoustu dalších funkcí tak si myslim že je to dobrá a dostačující alternativa. :wink:

Jinak s rádiem se dá vydržet, já ho vyměnil za 2.4 GHz jen proto, že sem neschopnej a zlomil jsem dvě antény. :lol: Časem tě taky omrzí servo, protože je dost slabý, ale taky jsem s nim půl roku celkem bez problému jezdil. :wink:

Napsal: 09.03.2011 20:38
od fcstan
Tak já našetřil jen na gumy a regl. Jinak mám ccčko v originále. Také jsem jezdil rok bez brzdy . jen se zpátečkou. O rychlém rozjezdu ... s 80T jsem snad ještě rychle nejel :mrgreen:

Napsal: 10.03.2011 7:51
od UFO
Regl mám taky původní, nemám s tím žádnej problém, ale někdy by se hodila brzda v neutrálu, to zase jo... Ale jinak je myslím ten původní slušnej

Napsal: 10.03.2011 13:10
od minotaur
Záleží, co koupí. Jestli to bude nová stavebnice, může být s reglem TEU a motorem 27z. i bez. Případně se může se slušným prodejcem domluvit, aby původní regl a motor vyndal a nahradil to něčím jiným, pokud má prodejce vhodné v nabídce, i když tím moc neušetří. Prostě jsou různé možnosti, aby věděl. I s tím TEU se dá začít, i když mám proti němu stále jednu výhradu - chybějící BEC i v poslední verzi.