geri píše:hm, dosť zaujímavý doplnok, určite by som dačo podobné uvítal aj na iné druhy náprav,
Ale ťahať iné auto za pomoci tohto ťažného a plastových linkov by som ne doporučoval, vetšie šklbnutie môže zlomiť linky kedže sú z plastu
samozrejme je to iba môj osobný názor :wink:
Geri, položím ti otázku, co uděluje tu hybnou sílu autu, hnaná náprava, nebo podvozek(rám)? Pokud budeš někoho vyprošťovat tvrdým cukem, pak opravdu hrozí, že by jsi tu nápravu mohl vytrhnout, díky setrvačnosti hmoty podvozku(rámu),ale né, když to bude plynulé, tak leda, kdyby jsi měl odpojený náhon na zadní nápravu :wink:
Jo a kdyby se někomu podařilo odervat tu nápravu od vany, pokud je to spojeno origo linky, při modelové činnosti, tak mu dám metál :mrgreen:
Tohle tažné, je spíš stvořené pro vyprošťování zapadlého auta, kde je ideální umístění pro tažný bod zapadlé nápravy, protože síla působí přímo na nápravu.
Jo a pokud máte takhle nízko umístěný tažný bod, tak se vám rozhodně bude auto vepředu při tažení někoho, nadzvedávat minimálně. Zkuste to tahat přes bod na vaně. To je fyzika.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.