Stránka 1 z 13

scale stavby dvou modelů

Napsal: 10.04.2011 20:48
od ferdovic
Tak jsme s kamarádem Otou začali stavět dvě stavby najednou,zatím s malým překvapením,ale postupným odhalováním.
Obrázek
http://ferdovic1.rajce.idnes.cz/stavba/

Napsal: 10.04.2011 20:51
od Maximo
ty šáska jsou fajne....těším se na pokračování

Napsal: 10.04.2011 20:54
od ferdovic
Vše jen ruční práce,žádná voda ani nic podobného.

Re: scale stavby dvou modelů

Napsal: 10.04.2011 21:03
od Stenly
Ty šasí vypadaj parádně už se těšim na další fotky :SUPER: :GO: :OHNO: :OK:

Napsal: 10.04.2011 21:25
od matbre
Vy už jste za to odpoledne stihly vyřezat i to druhé šasí???? fakt pěkný!!!! :-)

Napsal: 10.04.2011 21:59
od Supiluliumas
Tak to teda hledím. To musela být šudlačka.

Napsal: 11.04.2011 18:03
od ferdovic
Šlo to v pohodě flexou s kotoučem na kámen.

Napsal: 12.04.2011 14:25
od bedna
pěkná práce :tleskam: jsem zvědav na pokračování

Napsal: 12.04.2011 16:09
od jerry-mouse
Ten ram co je v prednej casti tvarovany pravdepodobne asi tvoj Ferdo by pravdepodobne potreboval trochu znormalizovat vrchne ulozenie tlmicov. Lebo tak ako to mate momentalne nalozene to vyzera dost divoko ale aj moc neplni svoj ucel. Ja viem, ze je to aj kvoli posuvu listakov kde sa naprava ciastocne posunie bud vpred u tvojho ramu a zase vzad o kolegovho ramu, ale aj tak mi to pride trochu moc! Tolko z teorie ale prax moze byt kludne uplne ina? :lol: Inac to vyzera dost zaujimavo, takze drzim palce at se dilko vyvede! :FINE:

Napsal: 12.04.2011 16:20
od ferdovic
Ano Jerry ten profilovaný je můj a ty listáky příjdou mírně stlačit v klidovém režimu.Ted je to bez všeho,tak jsou napružené.Chod pér je ted asi 3cm a o 1cm přijdou stlačit s plně osazeným autem.A pokud máš na mysli sklon tlumičů,tak je to z důvodu chodu tlumiče,což je jen 2cm a listy mají chod 3cm,proto ta skloněná poloha.A navíc šetříme místo směrem pod kapotu.

Napsal: 17.04.2011 20:34
od ferdovic
Uložení pohonu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Druhý model je obdobně vyroben.

Napsal: 18.04.2011 0:08
od jerry-mouse
Tak to teda neni moc scale ulozeni motoru. Nebolo by omnoho lepsie dat motor tesne nad servo spolu z WK a nasledne kardanom to, spojit z axial rozvodovkou tak ako to mam na svojom axiku? Takto ako je to teraz mi pride moc divoke! :roll: :? EDIT; Kde ste zohnali axik rozvodovky lebo ja ich neviem nikde najst v rozumnej cene?

Napsal: 18.04.2011 6:22
od ferdovic
Nejsou to axial převodovky,ale AT10.Dif je vyměněn za pevnou hřídel.Nechtěl jsem přední převodovku,kvůli spolehlivosti.Toto je nejspolehlivější převod a stejně nepůjde vidět,bude v kabině.V jednoduchosti je síla.

Napsal: 18.04.2011 11:10
od jerry-mouse
ferdovic píše:Nechtěl jsem přední převodovku,kvůli spolehlivosti.Toto je nejspolehlivější převod.
Tak to si ma dostal, ze nespolahliva prevodovka WK :o :!: :lol: :lol: :lol: . Tak dovol mily Ferdo nech ti trosku poopravim mienku na kvalitu WK-cka. Na Forde ju mam od sameho zaciatku z inym podstatne vykonejsim motorom, ktory z vas skoro nikto nepouziva. Po jednom roku prevadzky a asi po 150km prejazdenia nejavi opotrebenie vnutorneho ozubenia ziadne podotykam este raz ziadne znamky opotrebenia a to myslim, ze je to uz dost kvalitna vizitka. :FINE: Jednoducho v pomere kvalita a cena asi ani nic lepsie neexistuje. Ta AT-10 prevodovka -rozvodovka je v podstate tiez axial akorat, ze ma aj ine moznosti uchytenia co mi absolutne nevadi. Tak posles mi tajny link na nu cez SZ?

Napsal: 18.04.2011 16:47
od ferdovic
Převodovka je z tohoto tajného zdroje
http://www.mz-racing.net/p2267-6525-f72 ... -st-truck/
Jen diferák je upraven na pevný převod.