Stránka 1 z 4

Mex Jeep YJ

Napsal: 23.05.2011 23:07
od zila70
Tak tady je prvni prototyp noveho saska a budouciho kitu Mex-Jeep YJ
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 24.05.2011 8:33
od jobik
To vypadá pěkně :OK: :wink: Těším se na konečnou verzi :wink:

Napsal: 24.05.2011 14:05
od pocekajlo
hezký to je, to jo. jen mi tenhle jeep přijde už moc krátký - v terénu půjde furt na bejka. Mně se až nechtělo věřit jakej je rozdíl mezi krátkým a dlouhým defenderem. A ten Jeep má to stejný rozvor jako Pajero, takže je kratší než D90. Ale jako scale kousek bude skvělý.

Napsal: 24.05.2011 14:19
od zila70
JJ bude hodne scale,uz na nej delame ram a ram se zahradkou,zadni drzak rezervy a mini zahradku nad rezervu.Budou dve verze,Mex Jeep YJ a potom Mex-Jeep YJ ARB-Dick Cepek-PRO

Napsal: 24.05.2011 14:23
od matbre
Jeep zatím vypadá dobře, s tou zahradkou a vším ostatní to bude určitě lepší! :-)


pocekajlo píše:Mně se až nechtělo věřit jakej je rozdíl mezi krátkým a dlouhým defenderem.



Však počkej týden nebo dva a já ti ukážu co stačí udělat s D90 aby to v terénu bylo bezvadní auto!!!! :-) Zatím se vyrábějí potřebné věci..... :-)

Napsal: 24.05.2011 15:37
od ondraseeek
Jenom takovej napad. Me na podvozku co mam vadi, ze neni zadna moznost, jak odejmout predni naraznik. Kdyz se ten ram dela, mohlo by se to do planovani nejak zahrnout, tak aby se pripadne dal predni naraznik sundat, bylo by to urcite pro spousta lidi prinosne. Ja tedka musim silene vymyslet, jak z toho ramu ten naraznik sundam - co si budeme nalhavat, je to poctiva prace to provedeni :)

Napsal: 24.05.2011 19:54
od pocekajlo
no, kdyby se přední a zadní nárazník udělali třeba šroubovací, tak by se jednoduše dalo šasi použít pro různé kastle od Tamiye (Pajero, Toyota FJ40, Unimog či některé starší rarity) a obchodně by to asi bylo zajímavé.....
ale samozřejmě nechci radit, je to jen můj názor

Napsal: 24.05.2011 19:55
od zila70
Radeji pro kazdy model vlastni sasko.nemam rad univerzalni veci,je to na nich videt.

Napsal: 24.05.2011 20:11
od pocekajlo
já to myslel jako že ty kastle jsou všechny na CC-01 a mají stejný rozvor, tudíž základ šasi může být stejný (uchycení náprav, motoru a serva) a jen se doladí přední a zadní nárazník. Samozřejmě vždy pro dané auto. A pak už je jen technický detail jestli jsou nárazníky navařené nebo našroubované. A je tam pak i prostor pro individuální úpravy.

Napsal: 24.05.2011 20:47
od zila70
Kdyz ja se prave snazim byt porad zatim jedinej na svete co dela celokovove saska svarene :wink: :wink: :wink:

Napsal: 24.05.2011 20:53
od pocekajlo
no, je pravda, ze jsem si mnohokrat ozkousel ze ta celosvarena sasi vydrzi fakt hodne. Takze v tom s Vama plne souhlasim.

Napsal: 24.05.2011 20:55
od zila70
Tak ono to neni jen kvuli pevnosti,ale hlavne kvuli vzhledu a prave zatim ojedinelosti :wink:

Napsal: 24.05.2011 20:57
od jobik
zila70 píše:Radeji pro kazdy model vlastni sasko.nemam rad univerzalni veci,je to na nich videt.

Jo ? pro každý model jiný šásko ?? Tak kdypak bude na Pajero ?? :lol: :wink:

Napsal: 24.05.2011 21:05
od zila70
jobik píše:
zila70 píše:Radeji pro kazdy model vlastni sasko.nemam rad univerzalni veci,je to na nich videt.

Jo ? pro každý model jiný šásko ?? Tak kdypak bude na Pajero ?? :lol: :wink:

taky na nej dojde,ale ted dodelame f-350 a subaru brad

Napsal: 24.05.2011 21:06
od jobik
zila70 píše:
jobik píše:
zila70 píše:Radeji pro kazdy model vlastni sasko.nemam rad univerzalni veci,je to na nich videt.

Jo ? pro každý model jiný šásko ?? Tak kdypak bude na Pajero ?? :lol: :wink:

taky na nej dojde,ale ted dodelame f-350 a subaru brad

Dobrý hlavně že je v plánu.Těším se. :wink: