Můj kluk už rok jezdil s WV Tuaregem a protože mu to ježdění už opravdu pěkně jde a pořád se mě ptal, kdy dostane taky kastlu na expedice, aby měla taky světla, zahrádku, rám, atd., tak jsem se musel do něčeho pustit. Protože Pajero mám já, Forda a Toyotu má kde kdo o LR Defendru 90-110 ani nemluvě, koukal jsem po jíné. Nakonec se mi naskytla koupě krásné kastle LR Discovery za slušný peníz a to jsem neváhal.
Je to ten tip kastle co nemá otvírací dveře haupnu, atd, je bez interiéru a skla jsou začerněná, pro mě ideál. Světla se do ní dají pěkně udělat, takže pro mladýho taky ideál. První, co jsem řešil, bylo, jak ji co nejšetrněji upevnit na podvozek, že to bude na delší verzi podvozku CC-01, jsem věděl od začátku.
Po prohlídce kastle jsem dospěl k závěru, že nejlíp by bylo použít pro její připevnění originální místa chytu, takže jsem vytvořil z duralu jakousi konverzi, která umožnila spojení kastle a podvozku bez žádných velkých úprav, Konverze je navíc velmi přesná, takže kastle sedí přesně jak má, nikde nic neletí a navíc je ještě využitá, coby chyt na čtyři elektrické spínače osvětlení. Na konverzi drží kastle v přední části pomocí dvou gumových elektrykářských průchodek, které se nasunují do prostikusu, který je napevno přidělaný k podvozku. V zadu se pak zasunou dva čepy taky do těch samích průchodek a zabezpečí závlačkami. Použití gumových průchodek je dobrý taky v tom, že omezuje nehezké třepání kastle na podvozku při jízdě na minimum. Pro větší průchodnost terénem jsem umístil kastlu dost vysoko, kola tak mají spoustu místa pro křížení a je opravdu paráda se na to za jízdy dívat.