Stránka 1 z 1

HL a TLT nápravy a listové pružiny

Napsal: 10.09.2011 12:00
od jobik
Ahoj,
Pár věcí o HL nápravách jsem našel ale zajímalo by mě jak vlastně na tom jsou kvalitativně, jestli jsou lepší HL nápravy nebo TLT (sice se už nevyrabějí ale zajímaj mě) protže když se kouknu na zahraniční fóra tak ve většině stavbách používají již zmíněné nápravy,málo kde používají Axial.
Mě se HL jako vzhledově líběj ale zajímá mě Váš názor jaký máte s nima zkušenosti.

A ještě jedna věc by mě zajímala které listové pružiny se Vám tak zdají nejlepší nebo jestli je to na každym co se mu zamlouvá.
Díky za vaše názory :wink:

Napsal: 10.09.2011 13:04
od cores
HL jsou kvalitní a není s nima při našem běžným používání problém.Použitej plast jo horší kvality než u Axíka,ale pokud nepoletí z fešnýho kopce nerupne.Vůle se samozřejmě objeví,jako u každých náprav.
Mám HL (4runner) aj TLT (Burbanator) a přijdou mi stejně dobrý.TLTčka jsou o malinko užší,ale mají menší rejd.Scale vzhled v dnešní době litých YOT a SDI pokulhává.

Axialky se tolik nepoužívaj kvůlivá šířce.Pokud by soudruzi dali SCXko na užších nápravách,udělaly by díru do světa si tak myslím.......... :?


Listí z HL je tak nějak nepoužitelný.Je tvrdý,takže se dělá z tahových starterů pil a jiných použitelných planžet.Kuba a jiný to maj zmáklý.

RCWD má v nabídce měkčí červený listy,ale viděl jsem je prasklý a pokroucený.

Napsal: 11.09.2011 19:12
od jobik
Jo dík za názor,no asi zůstanu u Axialu sice nejsou až tak moc ,,scale'' ale poměr cena a odolnost vyhraje.Třeba do budoucna pujdu do těch YOT. ;-)

Napsal: 11.09.2011 23:45
od MikeP
Jak pise Petr, tlt se pouziva predevsim kvuli sirce.
Zda se mi ze vnitrnosti hl a tlt jsou stejny a to plati i pro kvalitu plastu.