Protože se mě povedlo na Vidrholci ulomit a ztratit jednu stranu držáku / byl z PSH 2mm / i se zástěrkou, dal jsem se do výroby nového držáku s upravenými zástěrkami. Držák je z hliníkového plechu síly 2mm, do vany je přišroubován pomocí plechu 1mm a taky pásky držící zástěrky jsou z 2mm plechu. Zástěrka je z gumy 1mm, vyřezaná podle hliníkové šablony. Plechy jsou vypálené na laseru. Oproti minulým zástěrkám jsou tyto o něco kratší. Všechno dokonale sedí na podvozku i v karoserii, tak to snad už vydrží. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/Zasterky_na_Pajeru_II/
Na RC AST v Dábličáku jsem koupil silný naviják Katoni a takto je usazený v CC. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/Katoni_v_CC/. Protože mám jen tříkanálovou vysílačku a třetí kanál je on - off, tak je naviják zapojen rozdvojkou na servo řízení a přes páčkový vypínač se zapíná. Volant střed - stojí, volant nepatrně vlevo nebo vpravo- navíjí, odvíjí. Vypnu vypínač a normálně řídím volantem.
... Ale i pri tom navijeni odvijeni ti to ridi, ne..? Jasny, das malilicko a kola se nehnou ale impuls uz sepne, no, ale co kdyz potrebujes pri navijeni (jakoze vetsinou potrebujes) ridit...?
To je pravda, dlouho jsem přemýšlel, jak to udělat. Třetí kanál mám pouze on-off a zapínám na něm světla. Katoni je dělaný pro zapojení do přijímače. Vyzkouším toto zapojení v praxi a pak budu ev. uvažovat o jiném zapojení. Původní naviják od 3racing jsem měl zapojený přes třípolohový vypínač / navíjí-stop-odvíjí / rovnou na baterku, ale když jsem zkoušel naviják ze serva / přímo do serva jde jen červený a černý kabel, tedy +- / zapojit stejně, tak nešlape. Servo je pravděpodobně na 6V a plně nabitá lipolka 8,4V, což je možná ten problém.
Ahoj.teď mě napadlo,nebylo by lepší to spojit spíš s reglem?pokud se přitahuješ,stejně pomáháš kolama a když potřebuješ couvnout,tak kousek odvine,což je taky dobře.Jedinej problém,jak si odvinout dost lana pro uvázání. Petr edit: vlastně,pokud naviják reaguje brzy,tak motor ještě nepojede,tak by to šlo. a zapínat by to šlo třetím kanálem,nebo vypínačem na autě.
Teď mě napadlo, že by naviják mohl mít vlastní zdroj napájení na 6V a pak by teoreticky mohl fungovat přes ten třípolohový vypínač, který mám schovaný na zahrádce Pajera. Asi to vyzkouším.
Nooo tak ale to zapasis s jasnym rozdilem mit packu na aute nebo frajersky porucit vysilackou. Si ujasni co je pro tebe priorita (kdyz vylepsujes, tak asi vymyslet misto priblblyho cumprliku tu vysilajdu, ne...) :idea:
Edit Sedivej radi dobre. Kolega u nas ma napr dva regly a na vysilacce zapina ovladani jednoho, druheho ci obou. Na rezim, kdy mu jde zaroven motor i navijak, je to stejne nejlepsi pac se to naviji plynule z rychlosti hraboseni kol... To bys mel taky kdyz to zapojis dle rady
Po krátkém přemýšlení jsem do CC opět říznul a nainstaloval redukční převodovku HPI, včetně zrychleného spuru s pastorkem a rychlého motoru. Výsledek opravdu stojí za to, oproti klasické převodovce a motoru 55Z je to neskutečný rozdíl. Auto je dostatečně rychlé na rovince a krásně pomalu šplhavé v kopci, bez plynu neujíždí, prostě paráda. A ještě se zlepšila výdrž baterie. Mrak to skutečně vyzkoumal dobře. Byl jsem to otestovat v Ďábličáku a jsem tím úplně nadšen. Auto vyšplhalo v podstatě na čtvrt plynu kdejaký kopec, kde jsem měl dříve problémy s vyjetím. Auto je sice trošku hlučnější, ale ta úprava za to stojí. Nepotřebuju, aby auto lítalo jak splašené, ale jelo hezky pomalu a mělo sílu, což s touto úpravou přesně splňuje. http://pleskanec.rajce.idnes.cz/Prevodovka_HPI_v_CC/
Ahoj, mam to stejne jak ty s HPI a spurem, ale nemam to otestovane zatim...baterku koukam mas nad motorem, ja ji planuji asi mezi zadni podbehy...hlucnejsi to je, ale jak na to nasadim kastliz PSH, opet to mirne utlumim...
Hlucnost se snizi az se to trochu zajede, mam zkusenost ze po 5-10 hodkach jizdy si to sedne a trochu ztichne, samozrejme vyssi mira hlucnosti oproti serii bude.. Ale nebude to tak hrozny.. :-)
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Fakt je to teď s Pajerem parádní poježdění, vůbec jsem nepoužil ventilátory, protože motor se skoro nehřeje a ani régl nevypíná z přehřátí. Kdo se bojí, že to bude pomalé, tak na rovince to uhání rychlejší chůzí. Samozřejmě oproti originální převodovce je to pomalejší, při ní se to až stavělo na zadní při prudkém rozjezdu, to už teď nehrozí, krásně pomalu se to rozjíždí. A stojí to v kopci, nesjede ani o píď. A v neposlední řadě se výrazně prodloužila výdrž baterie. Převodovku jsem namazal, s tím, že si po pár odjetých hodinách sedne počítám, ale i ta větší hlučnost za to stojí. S tímhle vyjedu na Ještěd s přívěsem bez jakéhokoliv přehřívání motoru i regulátoru a časté výměně baterie.