Já myslím, že už to nevyrábí. Tohle jsem si dělal na svém CC sám podle něj, ale stejně to zatáčelo málo. https://pleskanec.rajce.idnes.cz/CC-01_rizeni/. Nejlepší úprava řízení je podle Mraka, vyzkoušená a opravdu funkční. :OK:
Zdravim. Vypada to, ze jsem posledni kdo koupil CC a potrebuje rady :-) . Potreboval bych prosim poradit s koupi noveho motoru. Jelikoz u nas napadl snih, vyrazili jsme s mrnousem radit. Po cca hodine jezdeni kudly co to dalo, kdy se kola zastavili jen kdyz bylo auto na strese, vypovedel motor sluzbu. Otazka je, zda koupit ten samy motor co byl v setu, nebo vybrat jiny. V aute neni redukcni prevodovka a rad bych ho i trochu zpomalil. Po nejakem hledani mi padl do oka tento
Než jsem dal do CC redukční převodovku, jezdil jsem s motorem řady 540 Axial 55T / 55 závitů /. Jestli chceš auto zpomalit bez přídavné převodovky, tak čím více závitů motoru, tím menší otáčky, tedy menší rychlost a větší síla v záběru. Oba motory z odkazu tam půjdou bez úprav, ale já bych šel do vícezavitových.
Diky. A jak rychle to jezdilo s 55 T? Nechtel bych to zpomalit moc, to by me mladej nepochvalil :-). Rad jezdi kudlu. Pisou, ze s orig vecmi cca 40 km/h, ale nemeril jsem to. Nerad bych se dostal na rychlost ostrejsi chuze, jelikoz mladase bavi i behani za autem, tak aby ho nedobehl/nerozslapnul.
Zdravim. Cetl jsem tady na foru, ze kvuli necistotam balite motory do silonky. Neseskvari se? Motor mi prijde vcelku dost horky, i kdyz na nem mam pasivni chladic. Problem nastal o vikendu, kdy se do motoru nejspis dostal nejaky bordel a uloupl uvnitr motoru plastovou vrtulku, takze dalsi motor ko. Nebo dalsi pricina muze byt prehrati a ukapnuti vrtule. Kdyz jsem ho zachladil vodou, dalo by se tim, co vytekalo spodem zalit kafe. Motor jsem s trouchou koncentrovaneho nasili rozebral, ale bohuzel z neho vypadl jeste nejaky krouzek, ktery po dopadu na zem samozrejme okamzite praskl. Myslim, ze tu vrtulku bych tam zpet uz stejne nedal, je dost ponicena. Auto, i pres nezdrave zvuky proste muselo dojet zpatky, prece ho neponesu :-) Nemusim se tedy bat, ze se silonka napece na motor? Nerad bych oddelal dalsi. Uz ted me drahe polovicce cuka oko pri vete, ze musim zas neco koupit. :-)
Zdravim. Nemate nejaky recept na vule v zadni naprave? Presneji receno na vstupni hrideli. Je jedno, jestli tam dam kulickove lozisko, nebo origo plastove, vzdy se tam udelaji i po relativne kratke dobe obrovska vule. Premyslel jsem o vytisknuti kloboucku, kde by bylo gufero a branilo bordelu, aby se dostal k lozisku. Hridelky jsem si uz vyrabel dve, vzdy se pod tim loziskem vydre a vznikne zminena vule. Rizeni jsem uz prekuchal a silonka zatím taky drzi.
Nikdo nema zadnou zkusenost? Popripade jde tam bez vetsich zasahu dat jina naprava? Uz je zas kompletne ocesana hruska...
Meli jste pravdu. Kdyz clovek na cc neco dodela, vyvstane dalsi problem. Mame jeste trx sporta a krome preventivni vymeny serva se zatim nic nepokazilo.
Projdi si temata kolenm uprav CCčka a někde tam najdeš vymezeni vule na pastorku a difu , myslim , že Slick , nebo i Jirka Pstružina to prodava jako sadu .......
Temata jsem prochazel. I vule jsem vxmezoval, ale vzdy se vydre hridelka nebo lozisko, at kulickovy nebo kluzny a dopadne to zmydlenou hruskou. Auto mam rok a loziska jsem delal snad 4x a ted znovu i hruska. Najezdime vcelku dost,nekdy i 8 hod tydne. Na trialu to tolik casu asi nebude. Proto zkousim jestli nekdo nema trvalejsi reseni.
Ahoj, kde koupit kvalitní přední poloosy na CC? Někdo tu psal, že jezdil "nezničitelné" CVD poloosy origo Tamiya, ale nějak se jich nemůžu dopátrat. Díky