jj na to jsem se díval... ono těžko říct... u mě šlo spíš o to, že jsou oproti irokum a roxloxum mene balonovity (jako ze nejsou tak moc vypoukly a dokulata) chtel jsem aby byly spis jakoby hranaty s co nejlepsim vzorkem po stranach a nejvetsi plochou kontaktu... a koupil jsem je jen proto, ze jsem je videl v bazaru za hezkou cenu, kteoru bych normalne nenasel a jsou fungl novy... jeste pribudou ty dva kardany od himota :-D tak jsem zvedavy
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak to já to mám přesně obráceně. Prostě jak jsem řekl, že chci tuhle kastli, tak jsem se rozhodl, že chci ty Thompsny, ale teď, jak furt na ně koukam, tak si říkam ne... Prostě už se mi nezdají tak scale, vypadají, jak už si řekl, jako traktory a to mě se na expediční auto nelíbí, takže půjdu do těch Iroků. Viděl jsem jak vypadají na JKčku, si ne naživo, ale rozhodně lepší než ty Thompsny. Je to kazdýho názor, ale pásnou mi k tomu víc. A tím, že jsou vypouklý je líp využiju v zimě. Snad... :lol: Lepší než drapáky... Ale zase cena je cena.. :wink: to chápu. :wink: Jinak kardany bych taky potřeboval... asi vezmu ty traxxasácký. 8)
no však jasný, já jsem rád, že mám scale gumy, za super cenu, který tam už pasujou a jsem spokojenej.... zase tobě se třeba líbily ty na tom videu co jsi posílal a to mi zase vůbec...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Mickey Thompsony jsou maximálně scale, vždyť to je přesná kopie skutečných i s názvem. :-) No pozkoušejte ty kardany, jsem zvědav třeba na ty himota se speedem. Ale měl bys koupit Speeda 7,2V to pro mě bude mít větší přínos :mrgreen:
no, tak první jízda v terénu, dneska sem jel prašný výjezdy... a musím říct, že oproti flat-ironum super změna.. fakt úžasný gumy, krásně si obejdou terén i neprostříhaný a díky vzorku i v písku vyjedou... a na kamenu a tvrdým drží, fakt maximum spokojenosti... jinak celkově auto je docela změna oproti dingu, trochu ztěžklo, asi bude už třeba i olej do tlumičů... ale jinak fakt maximálni spokojenost... teď řeším že budu muset mírně přibrousit lemy fendrů... nebude asi třeba moc, ale ty růžky, zvlášť na zadním fendru, protože pri max křížení mi guma do toho jde :-( ale zase nechci celý ty lemy dát pryč...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
no ono není třeba celý, jen ty růžky u zadních přibrat... budu uvažovat jak to naaranžvat aby tam mohly zůstat :-)
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
no uvažoval jsem o tom že tam dám nějakou podložku, možná gumky z axikovskejch dorázů tlumičů
btw: ty to máš právě podobně řešené ty z adní lemy, jak jsem o tom já uvažoval...
Naposledy upravil(a) 3000HP dne 20.05.2012 17:24, celkem upraveno 1 x.
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
By možná stačilo si pohrát s přepětím pružiny a trochu je přitvrdit, ale nevím jestli to na těch tvých jde .... nicméně já bych teda křížení nesnižoval, vždyť to dělá tereňák tereňákem 8)
ee... pružky zůstanou stejné, zatím to není tak těžké aby to stačilo... přepětí se nastavit nedá... možná časem jak příjdou tlumiče od integy...
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
tak započala první fáze odstraňování bahna z parabol Destruktivní Odstraňuijící Tekutinou 4. generace (DOT4) :-D jde to bídně, ale jde :-) jak dlouho se to na tom má nechat? já to tam nechám tak 5 minutek vrstvičku a jde to nic moc :-(
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT