Hele mě taky ne . A vysvětlím proč. U cc kde je ve předu nazávislý se ti auto při takovémhle zdvihu bude v prudším kopci zvedat na tři, vlivem kroutícího momentu motoru , nikdy předek nabude mít takovej zdvih a tak měkej aby se auto jen naklonilo.
,,Dělání, dělání to nám hrůzu nahání" ------------------------------------------------- RC OFFROAD KLUB PLZEŇ http://www.rcoffroadplzen.4fan.cz/
Mě se to tam docela líbí, sice jsem to ještě nezkoušel v terénu, protože furt nějak neni čas, ale myslim si že to tomu autu určitě pomůže a hlavně to projede víc než předtim. Když vidim jak jezdí tátovo axial tak se mu chci co nejvíc přiblížit. Sice to neni úplně maketový ale alespoň to projede víc.
Tamiya CC-01 Jeep Wrangler YJ (Modrásek)
Axial SCX-10 II Jeep Cherokee XJ 2000
Land Rover Discovery III na Traxxas Slash 1:16
MST CFX Suzuki Jimny
No uvidíš sám ještě dodám ,že auta s menším zdvihem tlumičů jsou stabilnější ( sám sem to na svém jeepu omezoval ,ale já mám scx) ,neboť právě tlumiče tě většinou zhodí .
,,Dělání, dělání to nám hrůzu nahání" ------------------------------------------------- RC OFFROAD KLUB PLZEŇ http://www.rcoffroadplzen.4fan.cz/
No každopádně to má udělaný tak, že to jde snadno vrátit zpět, takže až to mladej vyzkouší, tak uvidí sám, jestli to tam nechat, nebo vrátit horní uchycení tlumičů do originální podoby ;-)
Ty kola z HK za tu cenu jsou výborný,i se hoděj k autu.Jezdím je od června v mrakolendu a vedou si dobře.Zevnitř kola jsem gumy odlepil a dal disky závaží.Zítra s tím jedu trial tak jsem sám zvědavej.Ale mělo by se to moc zlepšit.
Po delší době opět přidávám pár fotek, Myšáka jsem prodal ,takže zase je na chvíli čas na Jeepa, nic se na něm nezměnilo pořád jezdí bez problémů, akorát jsem měnil šenkly na zatáčení
Tamiya CC-01 Jeep Wrangler YJ (Modrásek)
Axial SCX-10 II Jeep Cherokee XJ 2000
Land Rover Discovery III na Traxxas Slash 1:16
MST CFX Suzuki Jimny