Tak to trochu shrnu podle dosavadních poznatků (odkazuji na původní návrh MikePa a můj)
Klopená - dálková nikdo neřešil a nenavrhoval - to naprosto souhlas s Leprasolem, že by to bylo divný. Ale rozsvěcet postupně a ne všechno najednou považuji za minimálně příjemné.
Blinkry - osobně blikání do stran považuji pro naše účely za zbytečné, ale co člověk to názor. Naprosto a zásadně ovšem nesouhlasím s návrhem, že by varovky blikaly vždy v neutrálu (ať už řízení, nebo jízdy) pěkně samostatně. S nezávislým vypínáním blinkrů samozřejmě souhlasím, ale to nevím jak bychom narazili na technické možnosti.
Brzdovky - tady je to myslím pro nás výrazně složitější, než to mají kluci např u tahačů. Protože i snižování otáček motoru se v terénu často děje a mohlo by to dopadnout opět stroboskopama což je jistě nežádoucí.
Couvačka je jasná, tam fakt není co řešit - i když jsem to na Fordu měl na pozici páky v "minusu" takže couvačky problikly i při brždění nevadilo to a dnes už 90% lidí má brzdu v neutrálu, takže to myslím není co řešit.
Co se možností připojení LED týče, tak to se bude muset technicky prověřit, takový elektro guru nejsem...