Presne tak, sou moc tvrdy ale ma to i vyhody, jezdim je na trophy trucku na podvozku TA02 a jsem s nima moc spokojenej, grip maj perfektni jak na asfaltu tak na sotoline a vydrzi kurna hodne, po roce jezdeni, a to Forda moc nesterim, jsem na pulce vzorku..
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
součástky na zavření jednoho jsou tušim přímo v balení a druhej nejjednodušejc zavřeš tak, že ho po okraj naplníš tavnym lepidlem a zavřeš...po zatuhnutí se nebude točit...
**Honza** **Original since 1981** **#RTRCZ team driver**
Jesli ti prijde RTR Pajero, tak tam tusim uzaverka neni.. Staci ale rozmontovat oba diffy a vylejt je tavnym lepidlem a zas rychle sesroubovat, jak pise Mr. Leprasol.. Je to nejrychlejsi a nejjednodussi cesta, jak to zavrit.. ;-)
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Měl bych ještě dotaz na Kuba93: Jak vyndám motor. Dneska mi přišlo a neodolal jsem a musel jsem jet do bahna a teď to musím vyčistit,tak proto se ptám. Nebo to můžu umýt i s tím motorem? Mam tam zatím základní motor.
motoru voda nevadí, klidně to mej s tím, jestli se dostalo bahno i dovnitř, nejlepší je motor nechat na baterce a pod vodou ho roztočit aby se vypláchnul, hlavně komutátor a uhlíky :wink: