kilator píše:Zacal jsem se Summitem a v nem stridak, neskutecne hovadsky auto na vyblnuti. Pak EXO, skvela masinka. Nasledovalo neco na SCX napravach. Ted je Wraith, ale prave zacinam pokukovat po tomto auticku.
Videa mam zkouknuty, ale stejne to nenahradi osobni zkusenost. :OK:
jak velky je rozdil mezi prvnim a druhym rychlostnim stupnem a co elektronika jak ta slape.
Sice jsem koupil kit (jsou v nem proti RTR kovovy prevody v prevodovce, stabilizatory na predek i zadek a super swampery misto tech spuntikovejch gum), ale co se tyce rychlosti, tak jde o to jak moc rychly ho budes chtit, ja ji mel s 20z pastorkem a HPI GT 550 na 3s lipo a druhej kvalt byl znat, ale s 25z pastorkem uz tam zas tak velkej skok nebyl, ale nemam to na uplne rychlou jizdu (mozna neco jako cc s 35T motorem). Podvozkove jsem naprosto spokojenej jak to funguje. Jedinej problem co jsem mel bylo razeni, to mi porad moc nechtelo fungovat, ale po posledni uprave to radi jak ma a stacilo by asi i slabsi servo. Co mi u toho trochu vadi je, ze tam nedas velky baterky, povedlo se mi tam narvat
http://www.peckamodel.cz/produkt/rc-mod ... 00-mah-35c a to je uplny maximum co tam asi pujde. A pod tou kleci je mista tak akundrat na elektro a nic vic tam nedas ani nejde nic nikam predelat, protoze prevodovka je dost velka. Jinak je to docela sroubovacka, hlavne kdyz se chces dostat pod klec, tak to mas asi 12 sroubku nez ji sundas :-D Ale po prvotnim trapeni s razenim uz jsem spokojenej a fakt ten podvozek krasne pracuje :OK: