Právě je ned dub 21, 2019 5:23 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vidrholec 2019 - forum nefunguje, jděte na web !!!!!!
PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2019 9:47 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ

http://www.rcvidrholec.cz

Aktuální informace:

Únor je tu a s ním i vyhlášení Vidrholce (jako už nějaký ten rok)

Proti loňsku bez výraznějších změn. PODSTATNOU ZMĚNOU JE PŘESUN NA SOBOTU. Stále bude důraz na všechna auta týmu v díře apod (když tam jeden tým dostane šest aut, tak neukecáte, že se vám jich tam nevešlo pět) a když se vám tam opravdu všechna nevejdou, tak tam vjedou až bude místo, prostě budou dvě fotky a v součtu budou všechna auta v díře, ale stále platí to první pravidlo (takže když tam jeden dostane šest aut, tak pouze se sedmi máte šanci to ukecat, že to muselo být na dvakrát) a bude deadline pro zaslání fotek do neděle 14/4 do 17 hodin (večer pak budou konečné výsledky, kdo nestihne zaslat dostane penalizaci). A budu to opravdu při počítání výsledků zohledňovat. Loni se už pilně rozdávalo.
Už se můžete přihlašovat. Pokud nás bude málo, tak to na konci března odpískáme. To zůstává stejné. Přihlašovat se můžou pouze celé týmy. Jednotlivci se mohou hlásit, ale tým si musí vyřešit sami, ať společně s jinými nebo přidáním do jiného týmu. Neúplné týmy je třeba rádi osloví, či spolu složí celý tým. Když se 8 jednotlivců neozve, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno nebo nick řidiče. Opravdu se mi tam snažte psát real názvy aut, ze kterých vaše modely vycházejí.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

Doporučuji si přečíst info (a další články) k závodu, buď zde nebo na webu (důležité informace jsou na obou místech, ale na webu je více obrázků a možná se to bude lépe číst)

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a jeď" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Zůstala kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté


můžete se podívat na informace, ohlasy a fotky z minulých ročníků
na webu http://www.rcvidrholec.cz
nebo tady na fóru:
Vidrholec 2018 - topic18832.html
Vidrholec 2017 - topic17753.html
Vidrholec 2016 - topic16321.html
Vidrholec 2015 - topic14518.html
Vidrholec 2014 - topic12014.html
Vidrholec 2013 - topic9316.html
Vidrholec 2012 - topic6643.html
Vidrholec 2011 - topic4187.html

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne ned dub 14, 2019 1:50 pm, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2019 9:48 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ


Informace

Orientační závod pro týmy v lokalitě Vidrholec (Praha - Klánovice)
9. ročník

Termín: sobota 13.4. 2019 od 9 hodin
Registrace týmů na startu: 8:30 - 10:00
Přihlašování týmů do závodu: 15.2. - 31.3. 2019 (pouze celé týmy)
Přihlašovat se můžete mailem nebo na fóru v diskusi či přes SZ.
Startovné: doufám, že i tento rok se bez něj obejdeme

Odhadovaná délka závodu je cca 7km (podobně jako loni).

Závod je primárně určen pro expediční offroadové RC modely jejichž typy se běžně účastní expedic. Chci se co nejvíce držet hesla "vem, co máš a můžeš jet" a tak nejsou vyžadovány žádné speciální úpravy či podmínky. Opět bude i kategorie OPEN, ve které budou moci startovat i auta nesplňující "expediční" kategorie (např. Summit, ale i další). Více bude popsáno v pravidlech a ve FAQ.

Každý tým dostane mapu se zakreslenými kontrolními body - checkpointy (CP), které musí všechna auta týmu v daném pořadí projet. Cestu i způsob jízdy si každý tým zvolí dle svého uvážení.
I když vítězem se stane tým, který trasu projede nejrychleji, není základem tohoto závodu rychlost. Důležitější je správně zvolená trasa, tak aby tým nenajezdil dvakrát delší trasu než ostatní, dobrý odhad terénu - půlhodinové vyprošťování zapadlého auta ležícího na střeše také celkový čas nevylepší. Prostě jezdit i hlavou. I když je to "na čas", tak si stejně většina najde dost času na zablbnutí v bahně a vodě i na svačinu. Nejdůležitější ale je - dobře se pobavit, dobře si zajezdit a užít si to.

Start (a cíl): v ulici V jehličině (stejně jako loni)
parkoviště je v ulici Šlechtitelská - mapy.cz: http://www.mapy.cz/s/9oTh
Bod 1 - parkoviště, konečná autobusu, bod 2 - start
start je od parkoviště vzdálen cca 200m v ulici V jehličině (na křižovatce doprava a pak rovně)
POZOR - přes Běchovice (stará kolínská) směrem od Prahy nepůjde projet, lepší bude jet přes Praha Černý Most - Praha Horní Počernice - Jirny (podjezd po dálnicí u Šestajovic bude taky zavřený) - Šestajovice - Praha Klánovice.

I když v místě startu je malé parkoviště, využijte prosím toto parkoviště, které máme zamluvené. Vyhnete se tak riziku problémů s místní MP za nevhodné parkování, neblokujeme místa ostatním (a ať jsem to nedomlouval zbytečně). To, že po nás nezůstane nepořádek považuji za samozřejmost.
Děkuji Koupališti Klánovice (http://www.koupalisteklanovice.cz) za vstřícné jednání při řešení možnosti parkování.

Dostupnost je i MHD z metra B - Černý most (cca 30 minut)
bus 221, zastávka Klánovice (konečná) - odjezd z ČM: 8:07, 8:37, 9:04, 9:34
Konečná zastávka autobusu je hned u vjezdu na parkoviště.

Povinné vybavení týmu: tužka (raději více, když nezapomenu budou nějaké k dispozici na startu), foťák (stačí i v mobilu) a samozřejmě auta
Doporučené vybavení: dostatek baterek, mobil, KPZ, pro lidi s velmi špatnou orientací doporučuji i spacák a zásoby jídla :)
Tým dostane: kartu pro zápis projetých CP, mapu s vyznačenými CP

Každý projetý kontrolní bod zaznamená tým do karty - jeho kód a čas projetí, současně udělá foto (auta co nejblíže u CP), kde bude vidět CP a všechna auta a na CP zapíše projetí týmu, v případě neodůvodněné chybějící fotky aut u CP, či neodůvodněné velké vzdálenosti aut od CP, bude tým penalizován.
Projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem), v cíli odevzdá kartu (hází se do auta mezerou v okýnku za sedadlem řidiče), fotky z CP potom pošle emailem, dá do fóra, odkaz na rajče či jiné místo nejpozději v neděli 14/4 do 17 hodin. Tým, který nedodá fotky z CP včas bude penalizován.

Start:
Předpokládaný start závodu po 9:00. Týmy budou startovat s časovým odstupem 7-10 minut.
Vzhledem k počtu týmů startujících v loňském roce je možné startovat i dříve, abysme stihnuli start všech týmů v co nejrozumnější době.
K registraci musí tým dorazit kompletní (všichni členové, auta nemusí být ještě připravena). Při registraci (8:30 - 10:00) dostanou týmy závěrečné info, mapu trati a závodní čísla. Za pozdní příchod k registraci bude tým penalizován (30 minut). Až budou připraveni k závodu (modely plně připravené, nalepená závodní čísla), dostaví se na start (není nutné startovat dle čísel) a vyčká až na něj přijde řada (kolikátí se registrují, tolikátí startují, čísla v pořadí na startu nehrají roli). Pokud by z nějakého důvodu (nečekaná závada, ještě svačí, ...) nechtěli v původním pořadí startovat, tak mohou před sebe pustit následující tým (bez penalizace apod).

Doporučuji sledovat fórum i tento web. Na fóru budou např. odpovědi na různé otázky, které se mohou hodit i vám. Zde zase více fotek apod. Podstatné informace budou uvedeny na obou místech.

pořadatel - kontakt:
Petr Komárek
mail: [email protected]
telefon na mne budete mít v kartě, co dostanete při startu
(Pokud byste ho chtěli dříve, tak napište.)


A trochu statistiky za rok 2018:
celkem přihlášených týmů: 27 (25+2)
celkem přihlášených aut: 114
-----
startovalo týmů: 25 (23+2)
startovalo aut: 94
do cíle dojelo týmů: 24 (23+1)
nejrychlejší čas: 2 hodiny 43 minut
nejpomalejší čas jízdy: 7 hodin 16 minut
nejvyšší čas včetně penalizací: 22 hodin 54 minut

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne ned bře 31, 2019 6:25 pm, celkově upraveno 5

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2019 9:48 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
Pravidla

Modely jsou rozděleny do kategorií EXPEDICE a OPEN

Přihlašování do závodu:
Závodu se účastní dvou až pětičlenný tým. Přihlašují se celé týmy (název týmu, jména členů a jejich auta). O vyjímkách na více než pětičlenný tým se dá domluvit.
Přihlašovat se můžete mailem nebo na fóru v diskusi či přes SZ.

Kategorie EXPEDICE:
Model kategorie Expedice je model, který se účastní expedičního ježdění (neznamená to, že konkrétní model, který zatím nejel žádnou expedici se nesmí účastnit, jedná se o typy aut, podvozků, úprav, …). O případné účasti / neúčasti / zařazení sporných modelů rozhodne pořadatel. (O vyjímkách v rozumné míře se dá jednat.)

Kategorie OPEN:
Do této kategorie spadají všechna "neexpediční" auta - Summit, monster trucky, short course, rally, ... prostě vše ostatní RC, které by také chtělo závod zkusit. (u aut odpovídajících reálnému vzoru lze diskutovat o možnosti zařazení i do jiné kategorie, s přihlédnutím ke složení týmu apod.)
Pro auta z této kategorie jsou upravena pravidla. Startovat budou moci jako jednotlivci i jako týmy. Osobně si myslím, že např, pro klasické monster trucky či rally auto je takovýto závod bez pomoci rukou zcela nesjízdný a očekával bych i problém se spotřebou baterií, ale pokud si to někdo chce zkusit, tak mu to rád umožním. I když třeba tým složený ze dvou Summitů by to měl dát bez problémů, i jeden Summit s výbavou by to mohl dát bez pomoci rukou.

Malé děti v týmu
Vyjímka pro malé děti. Auto bude mít číslo, ale dětského řidiče občas přivřeme oči. Jedná se opravdu o malé děti, kde by bylo těžší je uhlídat, aby dodržovaly všechna pravidla (např. pomoc rukou) a nemusely hned odstupovat ze závodu, bude tolerováno, že u některých CP nebudou apod. Chtějí jet závod "stejně jako tatínek/maminka", ale po prvním CP třeba odpadnou (a třeba dojedou až do konce, kdo ví). Malé dítě v týmu je třeba hlásit předem při registraci.

PRAVIDLA ZÁVODU:
Každý tým dostane mapu, kde bude vyznačeno rozmístění kontrolních bodů - checkpointů (dále jen CP). CP musí být projety v daném pořadí (podle čísel), vždy všemi modely týmu najednou, vyjma odstoupivších.
Pokud se u CP sejdou dva a více týmů, mají při jeho překonávání přednost v jízdě podle pořadí, v jakém k CP přijely všechny modely týmu. Pokud se tým vzdá přednosti v jízdě, nastupuje další v pořadí. Všechny CP musí být projety. Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami. (neznamená to diskvalifikaci, tým stále pokračuje v závodu)
Trasu mezi jednotlivými CP si každý tým vybere sám dle svého uvážení.
CP nebudou formou branek, ani zde nebude třeba překonávat žádné povinné překážky. Projetí CP musí být prokazatelné. Průjezd CP musí každý tým zaznamenat: opisem kontrolního kódu z CP do karty, zapsáním času dosažení CP do karty a fotkou na které bude vidět CP a všechny modely týmu. Při focení musí být všechny modely co NEJBLÍŽE CP (je-li CP v díře, tak se fotí všechna auta v díře, je-li ve vodě, tak se fotí všechna ve vodě, když se vyfotíte na horním okraji díry nebo na břehu, dále než je možné od CP nebo nebudete v díře všichni (pozná se také podle fotek ostatních týmů, jak blízko se dalo dostat a kolik aut se tam vešlo)) budete penalizováni jednou hodinou. Bude kladen důraz na všechna auta týmu v díře apod (když tam jeden tým dostane šest aut, tak neukecáte, že se vám jich tam nevešlo pět) a když se vám tam opravdu všechna nevejdou, tak tam vjedou až bude místo, prostě budou dvě fotky, kde budou všechna auta v díře, ale stále platí to první pravidlo (takže když tam jeden dostane šest aut, tak pouze se sedmi máte šanci to ukecat, že to muselo být na dvakrát). Kartu s napsaným časem dojezdu do cíle odevzdáte v cíli (hází se do auta mezerou v okýnku za sedadlem řidiče). Projetí cílem se bude potvrzovat stejně (pouze na fotce budou vidět místo CP hodiny s aktuálním časem). Fotky je třeba zaslat nejpozději v neděli 14/4 do 17 hodin, tak aby mohly být zpracovány konečné výsledky. Pokud fotky nedorazí včas, není možné ověřit, zda tým správně projel všechny CP a bude penalizován 16 hodinami (za každý CP jedna hodina).
Vítězem závodu se stane tým, který dojede do cíle v nejkratším celkovém čase.

Modelům není dovoleno v průběhu závodu pomáhat rukou/nohou apod., např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního týmu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo v souladu s pravidly vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, není považován za odstoupený.
Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec auta v závodě) I u katergie OPEN je povoleno používat pouze vybavení, které si veze auto (takže žádné lano v kapse apod).

Odstoupení vozu nebo člena týmu:
Model musí odstoupit v případě, že se ho nepovedlo vyprostit v souladu s pravidly, případně pokud z důvodu technické závady nepokračuje dále. Model tažený na laně jiným modelem není považován za odstoupený. Neodstupuje celý tým, ale pouze jedno auto z týmu, zbytek týmu může dále pokračovat v závodě.
Vzhledem k tomu, že pravidla jsou primárně zaměřena na modely, není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem.

Pokud odstoupí celý tým zapíše tuto informaci do karty a kartu nechá v cíli stejně jako ostatní týmy co závod dokončily.

(Pokud by se náhodou lišila pravidla zde na fóru od pravidel na webu, tak platí pravidla na webu. Po vyhlášení závodu do pravidel již nesazahuji (pokud to nebude opravdu nutné) a případné změny se snažím dělat na obou místech.)

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne stř úno 13, 2019 9:50 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2019 9:48 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
FAQ apod

Z různých dotazů a doplnění vznikl tento soubor spíše heslovitých odpovědí a upřesnění:

Termín - sobota 13.4.2019 od 9 hodin
Už bude tepleji, ale ještě ne vedra a les nebude ještě tolik zarostlý.
Proč v sobotu? - Protože vždycky dojíždíme pozdě večer a děti jdou v pondělí ráno do školy.
Proto byl závod přesunut z neděle na sobotu.

Přihlašování týmů - začne cca měsíc a půl a skončí cca 14 dnů před termínem závodu, pozdější přihlášky mohou, ale nemusí být akceptovány.
Proč takto? - Pokud nás bude málo, lze celý závod zrušit dostatečně předem.

Doufám, že i tento rok se obejdeme bez startovného. Finanční náklady na závody jsou ještě v mezích normy, takže se mi to do rozpočtu zatím vejde. A práci s přípravou raději nepočítám.

Mapu dostane každý člen teamu (ať se nehádáte a mají všichni něco na památku) při registraci kompletního teamu.
Team, který nedorazí k registraci včas bude penalizován 30 minutami (což se zatím nestalo). Vzhledem k tomu, že vítěz v roce 2011 jel závod 3 a 1/2 hodiny, poslední za 6 a 1/2 hodiny, v roce 2012 to bylo 3:50 a 7:06, v roce 2013 3:03 a 7:01, v roce 2014 3:25 a 7:05, v roce 2015 už byla prolomena hranice 8 hodin (opět týmem číslo 13), v roce 2016 byla prolomena i spodní hranice tří hodin a to rovnou několika týmy a štastná třináctka měla opět přes sedm hodin, v roce 2017 3:10 a 7:24, v roce 2018 2:43 a 7:16, zůstává i s penalizací stále šance na dobré umístění.
Ostatně 30 minut v tomto závodě nemusí nic znamenat. V roce 2011 jsme na 2. kontrolním bodě dohnali několik týmů, ovšem o několik kontrolních bodů dále jsme zapadli do bahna a než jsme vyprostili všechna auta, tak jsme se propadli na chvost závodu. Protože většina chce dojet, tak nejsou vyjímkou opravy přímo v terénu. Výměna serva či oprava tlumičů si také svojí půlhodinku zaberou. Podobně je to, pokud se zvládnete na chvíli ztratit. Zajímavý je pohled na mezivýsledky ze závodu z minulých ročníků.
Pokud se podíváte na fotky a videa z minulých ročníků, tak zjistíte, že si stejně každý najde spoustu času na blbnutí v bahně a vodě. Prostě zábava v tu chvíli vítězí a závod počká :)

Start - plánovaný start prvního teamu je v 9:00, dále potom v cca 10 minutových intervalech. Hromadné info a foto opět vypustíme, abysme start co nejvíce roztáhnuli a vyhnuli se tak dlouhému čekání na startu a zácpám u CP.
Závodní čísla budou vydávána až při registraci (8:30 - 10:00). Pokud loňský vítěz pojede v původní sestavě (většina z loňského týmu v jednom týmu), bude mu přednostně nabídnuto startovní číslo 1 (nemusí ovšem startovat jako první, pouze si ho při registraci vyzvedne). (Číslo 13 má rezervované pořadatel, i když bude startovat jako poslední a bez ohledu na počet přihlášených týmů.) Startovat se bude podle připravenosti teamů, ne podle čísel. A tak není problém se po příjezdu zaregistrovat a až potom si připravit auta, dát sváču, nastudovat mapu, promyslet trasu, atd. (samozřejmě v mezích normy :)
Pokud plánujete přijít na start (jako jednotlivec) bez předchozího přihlášení, tak se domluvte s týmem, se kterým pojedete a bude možné vás do týmu přidat.

Pokud by nedorazil některý z členů teamu, je možné startovat i bez něho. Minimální počet členů teamu při startu je 2. Team na něj může samozřejmě počkat s registrací, ale riskuje že může být penalizován za pozdní registraci. Není možné, že pozdě příchozí se přidá k teamu v půlce. Myšleno jako člen týmu, jako doprovodu (viz níže) mu to nikdo zakázat nemůže.
V případě, že během závodu jedno z aut "odpadne", zapíše team toto info do karty a pokud team stále splňuje podmínky dané pravidly, tak může pokračovat v závodě.

Info k trati:
Trať, tedy přesněji řečeno checkpointy, bude postavena v pátek. Trať neobsahuje žádné náročné prvky jako skály, těžké terény pro crawlery apod, nepříjemnou překážkou mi připadla uschlá lesní tráva, listí, větve, případně bahno. Každý team si trasu určuje sám a tak je možné tyto úseky objet. CP jsou ale umístěny tak, aby se k nim dalo dojet (alespoň jsem se o to snažil). To že vy k CP přijedete zcela neprůjezdným terénem, je většinou váš problém, z jiné strany to šlo lépe. Je možné, že po cestě potkáme potůček, i když by se dal zvládnout suchou nohou, auto to suchou nohou nezvládne, nemá nohy a neumí skákat. Přenášet neplavce samozřejmě nebudeme, ale je to les a tak nebude problém si postavit třeba provizorní můstek.
Trať jsem se snažil stavět tak, aby se vyplatilo přemýšlet a plánovat trasu, kdy je lepší jet po cestách a kdy přímo.
CP uklízím až týden po závodě, takže pokud by si to někdo chtěl zkusit znovu, tak na to má ještě pár dní.

Závod je stavěn jako těžší, nikoliv technickými překážkami, ale spíše délkou a potřebou si sám najít správnou trať. V roce 2012 byla už délka závodu pro některé moc dlouhá a navíc nevyšlo počasí (skoro celý den pršelo), ale i tak všichni závod dokončili. Rok 2014 byl podle ohlasů zatím nejpovedenější a tak se snažím v dalších ročnících na něj navázat, jak délkou, tak nápady.
Další info bude v průběhu příprav a případně až na místě startu.

Auta se MUSÍ fotit co nejblíže u CP (což platí i pro hůře dostupné CP - když je CP v díře, tak musí být při foto všechna auta v díře a to bez ohledu, že se z ní pak nedá vyjet - právě proto je v ní :) (viz druhé foto níže)
Zda se všechna do díry vešla se bude posuzovat podle ostatních týmů. Pokud tam jeden tým dostane 6 aut, tak u jiného týmu 5 aut v díře a jedno venku, že se nevešlo, bude penalizováno 60 minutami. Potrénujte tetris :) (viz dvě fotka níže-vpravo, takto se tam dalo naskládat až 8 aut, takže méně 9 neukecáte a to ti druzí tam mají místo ještě na dvě auta)
Větší důraz bude na všechna auta týmu v díře apod (když tam jeden tým dostane šest aut, tak neukecáte, že se vám jich tam nevešlo pět) a když se vám tam opravdu všechna nevejdou, tak tam vjedou až bude místo, prostě budou dvě fotky, kde budou všechna auta v díře, ale stále platí to první pravidlo (takže když tam jeden dostane šest aut, tak pouze se sedmi máte šanci to ukecat, že to muselo být na dvakrát).



Auta se musí fotit co nejblíže CP (viz foto). Není třeba stavět rampy, aby byla těsně, zvedat rukou (což by byl konec závodu, za nedovolenou pomoc), ale je třeba se snažit o co nejbližsí dojezd k CP. Neodůvodněné chybějící fotky aut u CP či neodůvodněná větší vzdálenost bude penalizována 60 minutami. Foťáky v mobilu má skoro každý, tak raději foťte dva. Chybějící fotka u jednoduchého CP, který má team zapsaný v kartě, zapsal svůj průjezd na CP, odpovídající čas a vysvětlení, že tato jediná fotka má nulovou velikost a všechny ostatní se povedly se dá akceptovat. Chybějící foto nebo foto ve velké vzdálenosti od CP u náročnějšího (např. za potokem, v díře apod) CP uznáno nebude. Nedá se poznat, zda měl team opravdu smůlu, náročně se k CP dostal, ale zapomněl se vyfotit a vzpomněl si na to, až po náročném dostání se od CP, či zda si to zjednodušil a místo pracného zajetí k CP jen ušetřil čas a vymyslel výmluvu, bude takovéto chybějící foto penalizováno. 60 minut jsem zvolil jako odpovídající odhad, kdy by skutečné dojetí k náročnějšímu CP mohla zabrat třeba půl hodiny, tak aby se penalizace nevyplatila.
Neprojetí CP (CP nebyl zapsán do karty a není foto modelů u CP) bude penalizováno 2 hodinami. Tento stav často nenastává, ale v jednom roce nastal, kdy poslední pojízdné auto jednoucí už snad jen na výpary z baterky táhlo na laně dvě zbývající a zajetí k poslednímu CP by už nedali. Takto sice dostali penalizaci 2 hodiny, ale závod dojeli a úspěšně dokončili.

Je to závod teamů, takže doufám, že se to nezvrhne v hromadnou jízdu. Samozřejmě se může stát, že jeden team ztratí cestu a rezignuje na své schopnosti a dojede v závěsu jiného teamu. Udržme to ale v duchu závodu, tedy že pojedou dva teamy a ne jeden ukecaný chumel.
To samozřejmě nebrání tomu, abysme si navzájem pomáhali.
Představuju si to cca takhle:
Vidím, že jiný team tahá auto z díry, zeptám se, zda nepotřebují pomoct. Když řeknou, že ne, tak jedeme dále. Pokud potřebují, tak jim dle svých možností pomůžeme a jedeme dále. Není důvod dále pokračovat spolu.
Podobně, když vidím bloudící team hledající CP, co jsem před chvíli projel. Tak jim poradím (ne, že je pošlu opačným směrem, protože startovali až po nás, tak ať si tu ztrátu vychutnaj) a jedeme dále. Není důvod na ně čekat.
Teamy si mohou samozřejmě půjčovat i vybavení, ale pouze to, které smí používat při závodě (tedy, to co si vezou na autech).

Nezapomeňte, že je to něco jiného než expedice nebo trialový závod, abyste nebyli zbytečně zklamaní. Myšlenka závodu je jinde. Nepopírám určitou inspiraci Dakarem - trasa závodu je celkem dlouhá, cestu je třeba si najít sám, záleží na vašich orientačních schopnostech, je tam týmová spolupráce, vyprošťování, opravy atd. Terén nemůže být zvlášt náročný, protože by se to nestihlo ani dojet. Každý si tu může najít své. Někdo pojede na vítězství a pro jiné je hlavním cílem závod dojet i kdyby měli na trase udělat kompletní rozborku/sborku auta. Někdo se žene k cíli a někdo se kochá přírodou okolo. Pokud si tam každý najde to své, budu spokojen.
Pokud se rozhodnou tři týmy, že na sebe počkají a pojedou společně, v klidu a pokecaj jako na expedici, tak je to jejich věc. Nemám možnost jim v tom bránit. Podle mne ale nebudou nakonec spokojeni, na expedici je to spíše nezajímavý terén a tak budou celkově zklamáni. Jejich problém, jejich benzín, jejich škoda. Můžu udělat, že týmy, co přijeli třema auta z Horní Dolní nechám startovat ve velkém odstupu od sebe, ale to nemá smysl. Spíše bych jim doporučil, aby to pojali nejen jako závod Vidrholec, ale i jako závod mezi sebou. Z cíle na jídlo do hospody a ten poslední platí :) Jet to sem až Horní Dolní jen na expedici je škoda. To by je ani nezajímalo, který z těch týmů byl lepší? :)

přítelkyně a další doprovod:
Nic samozřejmě nebrání tomu, aby vás při závodě doprovázel i nějaký nesoutežní doprovod (přítelkyně, kámoš, děti, psi, vlci, doprovodné vozidlo, ...). Nesmí ale zasahovat do závodu. Klidně na ně naložte bágly s chlebem a salámem, bágly plné baterek a náhradních dílů, ale není možné aby třeba navigovali podle mapy (protože mají volné ruce a nemusí řídit auto), vyhledávali CP předem apod. Můžou se obdivně dívat, fandit, ale nesmí pomáhat. To platí i pro doprovodné vozidlo - nesmí pomáhat při vyprošťování, používat se jeho výbava, atd.

CP - vlevo dole je kód, který je třeba opsat na kartu



sahání na modely - pomoc rukou:
z pravidel:
Na modely není dovoleno v průběhu závodu sahat, např. vyprošťovat nebo pomáhat přes překážky. Pokud by hrozilo poškození modelu (pádem, zajetím do hluboké vody, ..), je možné model zachytit/vyndat, následně musí být položen na bok.
Pokud model nedokáže překonat překážku, případně se po převrácení dostat zpět na kola vlastní silou nebo prostředky, je možná pomoc ostatních modelů i z konkurenčního teamu.
Používání navijáků, lan a ostatních pomocných prostředků je povoleno, veškeré takové vybavení si model musí vézt od startu (a následně do cíle). Při přípravě pomoci je možno na modely sahat, ale nelze je přemísťovat ani upravovat jejich polohu.
Pokud model nemůže pokračovat pro technickou závadu, nebo se model nepodařilo vyprostit, je považován za nepojízdný a musí ze závodu odstoupit. Model může být do cíle dopraven s pomocí ostatních modelů (např na laně), pokud dojede do cíle takto a bez nedovolené pomoci, odstoupit nemusí.
Nepojízdné auto je možné opravit. Při opravě je dovoleno na model sahat a následně musí být vrácen na původní místo a polohy.

a pár slov k tomu:
nemusí dojet do cíle celý team, vzhledem k počtu členů v teamu, tak stačí i když dojede jen jeden model
oprava je jasná, když se nepovede, tak moc možností není, auto do ruky a pak už je jen na majiteli auta, zda vyrazí směr domů/hospoda nebo to dojde s týmem dále, prostě odstoupil anebo se nechá dotáhnout do cíle jiným modelem, pak ale musí takto absolvovat i všechny chybějící CP
nepodařené vyproštění - škoda: auto i s řidičem asi v lese nechávat nebudeme, takže nezbývá než si pomoct rukama a tím model také ze závodu odstupuje
protože se ale majiteli asi nebude chtít jít domů a bude asi chtít jet dále alespoň pro radost a ani mu v tom nejde bránit, tak samozřejmě si trasu může dále projet, ale již jako nesoutěžní auto (nesmí tedy již dále zasahovat do závodu, ani auto, ani řidič - tedy pomáhat vyprošťovat, navigovat, poskytnout své vybavení)
Nejpozději ve chvíli odstoupení může svoji výbavu přeložit na jiné auto.
ale nemusí jezdit 10 metrů za ostatníma a nebavit se s nima :) může si prostě "nezávodně odzávodit" taky, on vyprošťovat nesmí, ale ostatní jeho klidně ano apod

Co se nesmí: rukama, nohama obracet převrácené auto, pomáhat mu šťoucháním, kopání, nedejbože nošením, vyndat rukou z vody (pokud nehrozí zničení modelu), bahna a jiného v tu chvíli nevhodného terénu, však vy víte, jak je to myšleno.
Co se smí: brát si z auta potřebnou výbavu, zaháknout, přivázat lana, používat naviják, v případě zapadnutí odhrnout bahno (není nutné použít scale lopatku :), házet šišky a jiné pod kola, postavit si provizorní mostky apod.
Při opravě je jasné, že se na auto bude šahat a to hodně, po opravě je třeba ho vrátit do původní polohy.
Co je všechno oprava? - výměna serva, oprava tlumičů je jasná, ale patří sem vlastně i výměna baterek, vymotávání namotaného bordelu, vyndavání bahna, které brání v další jízdě, i kontrola, co tomu vlastně je, proč to nejede.

Kategorie OPEN bude hodnocena samostatně, auta mohou jezdit i jednotlivě a tak by pro některé mohl znamenat i malý kořen 100 metrů od startu konec závodu. Proto v této kategorii nebude pomoc rukou znamenat konec a auto může pokračovat dále. Nedovolenou pomoc ale MUSÍ zapsat do karty (čas). Při vyhodnocování bude hlavním hlediskem, zda byla/nebyla pomoc a kdy. Tuto kategorii beru jako něco trochu navíc, pro toho, kdo by si to chtěl zkusit a také jsem slíbil pár majitelům Summitů, že to zvážím. Summit je podle mne povedené auto a není důvod, proč by si to také nemohli zajet. (pro "expedičáky" tato vyjímka neplatí - nedovolená pomoc = konec) Auta z kategorie OPEN mohou přijmout pomoc od aut z kategorie "expedičáky", obráceně v omezené míře. Např. Summit by pomáhat neměl, jeho velikost a výkon je tak velký, že tým, kterému by Summit pomáhal by byl oproti ostatním zvýhodněn. Toto upřesníme podle toho, kolik a jakých aut se do kategorie OPEN přihlásí.

Odstoupení - pravidla i závod jsou primárně zameřené na modely, nikoliv na řidiče za vysílačkou - není svázán člen týmu s modelem a tak je možné, aby případně odstoupil jeden člen a druhý model a jiný člen pokračoval s jeho modelem. Stejnětak je možné, že si auto půjčují dva lidé.
Např. jeden z členů teamu už nemá chuť jít dále a model jiného člena zase zlobí nebo prostě jen jede nejhůře z nich. Protože vlastně odstupuje model, tak je možné odstoupí unavený člen s cizím autem. Vzhledem k tomu, že to není kontrolovatelné a v cíli stejně nepoznám, zda někdo přijede se svým modelem nebo cizím, tak je to povolené.

závodní číslo:
velikosti budou 4x4cm (9ks) a 3x3cm (15ks), vytisknuto na normalní papír a bude k dispozici izolepa na přilepení, každý si přilepí dle svých představ, není určeno, kde přesně musí být číslo nalepeno. Uvedené kusy budou vystříhnutý, bude možnost si případně vystříhnout další, kdyby to bylo málo.
stejné číslo pro celý team - je to týmový závod :)



diváci:
jsou samozřejmě vítáni.

Tip pro diváky:
Zajímavé místo bude určitě start, kde bude vidět více modelů najednou a protože zde probíhá příprava před startem, tak bude možné zahlédnou i vnitřek. Určitě i prohodit pár slov s majiteli aut. Je ale třeba se tam pohybovat opatrně. Nechci dělat žádné divácké zóny (tolik diváků stejně nebude), oddělovat prostory apod.
Navíc na startu bude možné obdržet mapu závodu a tak budete vědět, kde se budou určitě závodníci vyskytovat.

Celé to lze pojmout jako procházku lesem podle mapy a současně uvidíte i jak se daří některým týmům. Na startu můžete dostat stejnou mapu jako týmy a celý závod si zkusit projít a najít jednotlivé CP. Je to výlet cca na 2-3 hodiny (bez auta, bez bloudění a hledání jsem to zvládnul svižnou chůzí projít za hodinu a půl). Bez auta se pohybujete podstatně rychleji a navíc můžete i některé CP vynechat. Týmy to pojedou odhaduji cca 3-5 hodin (v průměru).

Bohužel se to těžko odhaduje, některá zajímavá místa jsem objevil až při závodu, při přípravě jsem šel jinudy (občas to zase bylo obráceně) a některá místa až z fotek ostatních týmů. Zajímavým místem jsou CP, kde bude větší pohyb aut (měli by tudy projet všichni).

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne stř úno 13, 2019 9:51 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2019 9:49 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
Přihlášené týmy a auta

M Team Tachov (10)
(2015 - 8.místo, 2016 - 1.místo, 2017 - 4.místo, 2018 - 2.místo)
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Martin110
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Šmajdalf

RC Merlin Team
(2012 - 6.místo, 2013 - 3.místo, 2014 - 3.místo, 2015 - 3.místo, 2016 - 7.místo, 2017 - 9.místo, 2018 - 11.-12.místo)
Toyota Hilux (Mex) - Michal Pitra
Toyota Hilux Trial Short (Mex) - Filip Ráž
Toyota Tacoma (Axial SCX 10 - Honcho) - Petr Pleskot

RC Modřaňáci
(2018 - 6.místo)
Toyota Tacoma (Axial SCX10-Honcho/MST CFX-W) - Jiří hýbňoš Hübner
Twin Hammers (Vaterra) - Jiří Hübner junior
Deadbolt (ECX Barrage) - Editka Hübnerová

RCMAX team A
Land Rover Defender (Tamiya CC-01) - Dušan Pěchota
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Kuba Paleček jun
Mercedes-Benz Unimog (Tamiya CC-01) - Tonda Král jun
Land Rover Defender (Tamiya CC-01) - Honza Vokůrka jun
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Tomáš Stoklasa jun

RCMAX team B
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Tomáš Česánek
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Tomáš Česánek jun
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Adam Rusev jun
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Dan Rusev jun
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Matěj Janák jun

Mimoni
Jeep Rubicon (Axial SCX10) - Ruda
Jeep Rubicon (Axial SCX10) - Lukáš
ECX Barrage - Jiří
RedCat Gen7 Pro - Jaroslav
Honcho (MST CFX-W) - Jarda
Ford Bronco (Traxxas TRX-4) - Tomáš

TEAM TAAX
(2018 - 8.místo)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Standa
Dodge (Axial) - Tonda
Land Rover Defender (Vaterra) - Honza
Land Rover Defender 6x6 (Axial) - Ivan
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Vláďa
Ford Bronco (Traxxas TRX-4) - Michal
Land Rover Defender (Modelex) - František
Jeep Cherokee (Axial SCX10 II) - Lukáš
Axial Wraith - Kubánec

RC Pošuci
Toyota FJ Cruiser (HPI) - Aleš
Dodge Ram (Axial SCX10) - Katrin
Dodge Ram (Axial SCX10) - Vašek
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Tomáš
Barage - Tadeáš

Modelcentrum
(2018 - 3.místo)
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Kamil Zeman
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - David Loužil
Toyota Land Cruiser 80 (Traxxas TRX4) - Martin Krpata
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Jan Andrýs
Chevrolet Blazer 1969(Axial SCX10 II) - Tomáš Zýskal

HiTrAx Team
(2018 - 11.-12.místo)
Pick-up Noname (Himoto Monster EMXT-1) - Martin
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Franta
Toyota Tacoma (Axial SCX10 II Trail Honcho) - Petr

HL Expedition Team (13)
(2011 - 11.místo, 2012 - 9.místo, 2013 - 8.místo, 2014 - 12.místo, 2015 - 12.místo, 2016 - 22.místo, 2017 - 19.místo, 2018 - 21.místo)
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CC-01) - Fcstan
Jeep Wrangler (Tamiya CC-01) - Vašík
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Andrea
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Badger
Volkswagen Tuareg (Tamiya CC-01) - Péťa
Ford Bronco (Tamiya CC-01) - Matěj
Unimog 2100 (meverick) - Honzík
Hummer H2 (MST CMX C-10) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

Team Vysočina
(2016 - 3.místo, 2017 - 14.místo, 2018 - 7.místo)
Jeep Comanch (Axial) - Pavel JK
Chevrolet Blazer (TFL) - Slamák
Jeep Wrangler (Axial) - Pavel
Axial Wraith - Jan
Jeep Cherokee(Traxxas TRX4) - Robert

Banger Team
(2014 - 13.místo, 2016 - 8.místo, 2017 - x)
Toyota Land Cruiser FJ-40 (Tamiya CC-01) - Bob
Mitsubishi Pajero Black (Tamiya CC-01) - Jarda
Mitsubishi Pajero Blue (Tamiya CC-01) - Martin

Rc kudy Praha
(2016 - 23.místo, 2017 - 8.místo, 2018 - 13.místo)
Jeep JK Truggy (Axial SCX10 II) - Martin Březina
Jeep Cherokee (Axial SCX10 II) - Michal Bezačanský
Land Rover Defender 110 (Traxxas TRX4) - Honza Patík
Dingo vTOPu (Axial SCX-10) - Hagrid

KPE
(2016 - 10.místo, 2017 - 17.místo, 2018 - 4.místo)
Jeep Cherokee ( Axial SCX-10 II ) - Míra
Land Rover Defender ( Axial SCX-10 Dingo ) - Ondra
Ford F-250 Super Duty ( Axial SCX-10 ) - Honza
Toyota Tacoma ( Axial SCX-10 Honcho ) - Filip
Jeep Wrangler ( Axial SCX 10 / Maverick Scout ) - Kamil

B Team
(2015 - 2.místo, 2017 - 12.místo)
Toyota Land Cruiser 40 (Mst cfx) - Honza
Mercedes Horri Bull (Axial SCX 10) - Matiaš
Land Rover Defender 90 (Mex) - Jirka
Land Rover Defender 90 (Axial SCX 10) - Honza
PG 4x4 (Cross RC) - Michal
Toyota Land Cruiser 70 (Mex) - Tonda
Komodo (GS-01) - Martin
Toyota Land Cruiser 40 (Mst cfx) - Petr 74

Red Fox
Jeep JK G6 (Axial SCX-10) - MartinG
Toyota FJ Cruiser (HPI Venture) - Salvatore
Banana Trophy Truck (Tamiya CC-01) - Zrzka
Toyota LC40 Flatbed (GMADE Sawback) - Blizzard

Černý Most Senior Klub
(2015 - 10.místo, 2016 - 17.místo, 2017 - 11.místo, 2018 - 10.místo)
Tatra 815 6x6 (Axial SCX) - Jára
Toyota FJ Cruiser (MST CMX) - Roman
Jeep Wrangler Rubicon (Axial SCX) - Maminka
Bowler Wildcat - Axial SCX/Tamyia TLT - Tatik

Kladeňáci
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Kopee
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - WEx c
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Djsweep
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - grip14
Toyota Land Crouser lc80 (Axial SCX10 II) - Opi
Ford Raptor (Traxxas TRX4) - ST

PREATT Trucks
(2015 - 1. a 4.místo, 2016 - 9.místo, 2017 - 18.místo, 2018 - 15.místo)
MAN 8x8 (MC8 Cross RC) - Dominik
MAN 8x8 (MC8 Cross RC) - Kubánec
M35 6x6 (HC6 Cross RC)- Robert
KrAZ 6322 6x6 (KC6 6x6 Cross RC) - Ivan
Jeep Cherokee (Axial SCX10) - Tomas

Team 3
Toyota Tacoma (SCX10 - Honcho) David
Mercedes G Horri Bull (SCX10 II kit) Venda
Toyota Tacoma (SCX10 - Honcho) Toník

TRNKATEAM
Jeep Cherokee (Axial SCX 10) - Lindner Roman
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Pastýřík Petr
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Lindner Pavel

.

kategorie OPEN

die erste
(účast v letech: 2018)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Mates
Axial Wraith - Michal
Axial Bomber - Aleš

K-Team
(účast v letech: 2014, 2015, 2016, 2017, 2018)
Traxxas Summit - Karel III.
Traxxas Summit - Karel IV.
Traxxas Telluride - Radek

.


(jsou zapisované v pořadí, jak se hlásili)

----------------------------------------------------------------

ozvavší se jednotlivci


.
.

(pokud už tu nechcete být uvedení, tak napište a smáznu vás, pokud se přihlásíte v nějakém týmu, tak vás zkusím smáznout automaticky)


v závorce startovní čísla (číslo 1 - loňskému vítězi a "štastné" číslo 13 - pořadateli)
týmy, které se zúčastnili 3 a více ročníků si mohou požádat o číslo, které by chtěli mít
pokud to půjde, pokusím se jim vyhovět

Přihlašovat se mohou pouze celé týmy.
Jednotlivci se mohou hlásit, ale tým si musí vyřešit sami, ať společně s jinými nebo přidáním do jiného týmu. Neúplné týmy je třeba rádi osloví, či spolu složí celý tým. Když se 8 jednotlivců neozve, aby tu nebyli napsaní sami, tak se může stát, že vůbec nepojedou a pak budou psát, že by jeli, ale neměli s kým.
Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno řidiče. Opravdu se mi tam snažte psát real názvy aut, ze kterých vaše modely vycházejí.
Až do závodu je možné provádět změny v týmech i autech.
Záměrem je aby, když se na web podívají i ostatní lidé, se zvládli orientovat (Axial honcho scx jim nic neřekne).

S přihlášením neotálejte.
1/ mi uděláte radost, že je zájem :)
2/ může to ovlivnit nerozhodnuté

Auta se do závodu přihlašují pod názvem auta (real vzoru), do závorky potom podvozek a pak jméno nebo nick řidiče
např:
Komár Bzzzz team
Hummer H2 (Tamiya TA-01) - Komaar
Toyota Land Cruiser FJ40 (Tamiya CR-01) - Filip (mladej komaar)
Land Rover Defender 90 "Hello Kitty" (HPI Wheely King + Dingo) - Šárka (mladá komaarová)

a další příklady:
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01)
Jeep Cherokee (Axial SCX-10)
Toyota Tacoma (Axial SCX-10 Honcho)
Land Rover Defender 90 (Axial SCX-10 Dingo)
Holiday Buggy (DT-02)
Axial Wraith
Chevrolet CF 100 (Enroute Berg)
případně se podívejte do loňska, předloňska,...

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Naposledy upravil komaar dne pon dub 08, 2019 2:23 pm, celkově upraveno 31

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: stř úno 13, 2019 9:49 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
Konečné výsledky - Vidrholec 2019

--------------------------------------------------------

Tak, na ty si musíme zatím počkat :)
Konečné výsledky budou počítám v neděli 14/4 večer, abyste stihnuli zaslat fotky od CP.
Znovu připomínám deadline pro zaslání fotek je neděle 14/4 v 17:00, kdo nedodá, bude penalizován, jako by CP správně neprojel.


http://www.rcvidrholec.cz

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: úte úno 19, 2019 5:25 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
první přihlášený tým :tleskam: :tleskam: :tleskam:

M Team Tachov (10)
(2015 - 8.místo, 2016 - 1.místo, 2017 - 4.místo, 2018 - 2.místo)
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Martin110
Jeep Cherokee XJ 2000 (Axial SCX10 II) – Šmajdalf

letos vás tipuju na 3. místo, to vám ještě na stupni vítězů chybí :-D

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: stř úno 20, 2019 6:17 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
další tým:

RC Merlin Team
(2012 - 6.místo, 2013 - 3.místo, 2014 - 3.místo, 2015 - 3.místo, 2016 - 7.místo, 2017 - 9.místo, 2018 - 11.-12.místo)
Toyota Hilux (Mex) - Michal Pitra
Toyota Hilux Trial Short (Mex) - Filip Ráž
Toyota Tacoma (Axial SCX 10 - Honcho) - Petr Pleskot

to už jsou veteráni, tým má za sebou už 7 ročníků :tleskam:

má snad někdo víc?
ale jo, má :-D

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: pon úno 25, 2019 10:36 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
přihlášen další tým:

RC Modřaňáci
(2018 - 6.místo)
Toyota Tacoma (Axial SCX10-Honcho/MST CFX-W) - Jiří hýbňoš Hübner
Twin Hammers (Vaterra) - Jiří Hübner junior
Deadbolt (ECX Barrage) - Editka Hübnerová

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: pát bře 01, 2019 10:47 am 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
další přihlášené týmy:

RCMAX team A
Land Rover Defender (Tamiya CC-01) - Dušan Pěchota
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Kuba Paleček jun
Mercedes-Benz Unimog (Tamiya CC-01) - Tonda Král jun
Land Rover Defender (Tamiya CC-01) - Honza Vokůrka jun
Mitsubishi Pajero (Tamiya CC-01) - Tomáš Stoklasa jun

RCMAX team B
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Tomáš Česánek
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Tomáš Česánek jun
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Adam Rusev jun
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Dan Rusev jun
Volkswagen Amarok (Tamiya CC-01) - Matěj Janák jun

na Dakaru byla kdysi nadvláda Volkswagen Touaregů
čeká nás letos převálcování od Volkswagen Amaroků?

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: ned bře 03, 2019 10:08 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
další přihlášený tým:

Mimoni
Jeep Rubicon (Axial SCX10) - Ruda
Jeep Rubicon (Axial SCX10) - Lukáš
ECX Barrage - Jiří
RedCat Gen7 Pro - Jaroslav
Honcho (MST CFX-W) - Jarda
Ford Bronco (Traxxas TRX-4) - Tomáš

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: ned bře 03, 2019 10:20 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
další přihlášený tým:

TEAM TAAX
(2018 - 8.místo)
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Standa
Dodge (Axial) - Tonda
Land Rover Defender (Vaterra) - Honza
Land Rover Defender 6x6 (Axial) - Ivan
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Vláďa
Ford Bronco (Traxxas TRX-4) - Michal
Land Rover Defender (Modelex) - František
Jeep Cherokee (Axial SCX10 II) - Lukáš
Axial Wraith - Kubánec

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: ned bře 03, 2019 10:21 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
tak přemýšlím, kolik bylo týmů u kterých jsem to nemusel opravovat
bylo jich sakra málo

to nejste schopní to ani sami dát dohromady

:-(

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: ned bře 10, 2019 7:02 pm 
Offline
Nově příchozí
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 08, 2016 10:05 pm
Příspěvky: 23
Bydliště: Praha
další přihlášený tým:

RC Pošuci
Toyota FJ Cruiser (HPI) - Aleš
Dodge Ram (Axial SCX10) - Katrin
Dodge Ram (Axial SCX10) - Vašek
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Tomáš
Barage - Tadeáš

_________________
CC-01 Toyota FJ Cruiser
Axial SCX 10 Dodge Ram
Cross 6X6 Man Military


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vidrholec 2019 - RC Offroad Challenge (13/4/2019)
PříspěvekNapsal: ned bře 10, 2019 7:57 pm 
Offline
Píšu strašně moc!
Uživatelský avatar

Registrován: pon dub 27, 2009 11:00 pm
Příspěvky: 2223
Bydliště: praha - východ
další přihlášený tým:

RC Pošuci
Toyota FJ Cruiser (HPI) - Aleš
Dodge Ram (Axial SCX10) - Katrin
Dodge Ram (Axial SCX10) - Vašek
Land Rover Defender (Traxxas TRX4) - Tomáš
Barage - Tadeáš

tuhle větu říkám já, jinak jí chybí ještě ten krok o pár příspěvků výše :-D

_________________
Petr KomareK
Wheely King "Hello Kitty" Defender, CR-01 Toyota Land Cruiser FJ40, TA-01 Hummer (Humvee, H1, H2, H2o), Axial AX10 ARTR, ECX Torment V2 ShortCourse, Final Monster, Hummer H1 1:7 (TL-01)
http://rcexpedice.pkomarek.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

Copyright © 2012 Modelářské fórum RC4x4.cz - Forum pro všechny příznivce pomalé jízdy terénem.
Jedeme na phpBB. Máme rádi expediční rc modely a vlastně vše, co má alespoň čtyři kola.