VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

nová verze - novej chlívek, aby se to nepletlo.

Moderátoři: MikeP, milan008, cores

Uživatelský avatar
Milan3528
Píšu hodně
Příspěvky: 1200
Registrován: úte kvě 05, 2015 5:54 pm
Bydliště: Cvrčovice-Pohořelice

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Milan3528 » sob úno 18, 2017 7:58 pm

Už si to úplně z hlavy nepamatuji ale mělo by to být AX31375 a AX31375 .

Uživatelský avatar
Penzi
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: pon led 11, 2016 11:04 am

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Penzi » sob úno 18, 2017 10:55 pm

Tak podvozek jsem domontoval zacatkem unora ale nebylo elektro. Ted zapojeno a dela me to presne to same jako tobe. zitra vlozim video.
Honcho SCX10
Cherokee SCX10II.
Wraith

Uživatelský avatar
Penzi
Nově příchozí
Příspěvky: 21
Registrován: pon led 11, 2016 11:04 am

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Penzi » ned úno 19, 2017 8:45 am

Honcho SCX10
Cherokee SCX10II.
Wraith

Uživatelský avatar
gweck
Častý přispěvatel
Příspěvky: 696
Registrován: ned říj 26, 2014 9:11 pm
Bydliště: Kladno

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od gweck » ned úno 19, 2017 9:03 am

Ahoj, jak už ti někdo psal na fb, dělá to poloosa (nezvládá už takový rejd), to že je to jen na jednu stranu, je nastavením vysílajdy. Takže na vysílačce dát všechny trimy a subtrimy řízení na nulu, při zapnutém přijímači a vysílačce nasadit páku na servo asi tak, aby byly kola rovně, nastavit na vysílačce subtrim řízeni aby byly kola rovně (mužeš doladit při zkušební jízdě). Potom nastavit na každou stranu zvlášť rejd (v %) podle vkusu, aby to nikde nedrhlo, (funkce EPA), no a za jízdy už jen lehce dotrimovat aby to jelo rovně.
Většinou se časem na poloosách v koubech udělají vůle, takže se to dá později doladit do většího rejdu.
Hodně štěstí, hoj z

Uživatelský avatar
driver
Nově příchozí
Příspěvky: 24
Registrován: ned pro 11, 2016 5:13 pm
Bydliště: Chotěboř

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od driver » ned úno 19, 2017 10:37 am

Nepřestalo by to dělat s takovouto poloosou?
https://www.asiatees.com/display?Axial- ... 8502&pid=1

Uživatelský avatar
renda567
Častý přispěvatel
Příspěvky: 911
Registrován: ned bře 03, 2013 4:21 pm
Bydliště: Velké Poříčí

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od renda567 » ned úno 19, 2017 2:58 pm

Psal jsem také na Facebook ale nevím jestli se to tam přidalo. tak to napíšu sem. :BYE:

Tak jsem hledal až našel, zde je video které ti vysvětlí to škubání předních kol v rejdu, s tím nic neuděláš. Co se týká mezinápravových kardanů, je to plast! Konkrétně měl jsem velmi špatné zkušenosti se staršími tipy AXIAL kardanů. Doporučuji ti tyto kardany neřešit, ať si to hází jak chce a hlavně je hlídat aby se v provozu nezadřeli. Vždy musí jít lehce zasouvat a vysouvat. Pokud se zadřou vždy to odnese něco v převodovce nebo v diferenciálu! Poté bych koupil kardany zde: http://www.mstechnology.cz/Modelarske-kardany-c1_0_1.htm Sice jsou dražší a někdo na ně nadává ale je to to nejlepší co jsem měl v ruce!

Bohužel s tou převodovkou nepomohu nemám s tímto tipem zkušenosti.

Uživatelský avatar
Rydlos
Nově příchozí
Příspěvky: 20
Registrován: pát úno 17, 2017 6:20 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Rydlos » ned úno 19, 2017 5:50 pm

driver píše:Mám také menší problém s tímto podvozkem.
Nevím zda je to vada nebo mám něco špatně.
Převody v převodovce vydávají asi běžný zvuk, můžete posoudit sami.
Horší je to když dám víc jak pul plynu a plný rejd. Auto začne celé skákat.
Nemáte s tím nějakou zkušenost?
http://tukixxl.rajce.idnes.cz/Jeep/#MVI_1191.jpg


Ale Plho, o tom se tu již dva dny bavíme! :) Vtip, děkuji Ti za to video, je to naprosto shodný problém a ten zvuk si myslím že v pohodě není.

Kardany ti kmitají, to mi tady kluci poradili smontovat dát do červíky do stejné osy.

Uživatelský avatar
Rydlos
Nově příchozí
Příspěvky: 20
Registrován: pát úno 17, 2017 6:20 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Rydlos » ned úno 19, 2017 5:59 pm

PitaW píše:1- Nemáš moc přitlačený pastorek od motoru na ten Spur (velké ozubené kolo) ? Má tam být mezi zuby vůle na cigaretový papírek.

2 - Když poodsuneš motor pastorkem mimo ozubení a zatočíš koly hází to pořád? Jednou mě to dělala spojka. Když jsem točil koly a motor byl mimo auto, tak se to točilo rovně a jakmile s motorem, tak to házelo. Dal jsem jinou spojku a už to nedělá.

To jsou taky další 2 možnosti co mě napadají.


Vůle jsou OK, seštelováno na papírek ..... ano povolení pružiny pomohlo ale nevyřešilo
teď to mám rozhozený a polejvat to benzínem nebudu, toť výzva modelářská (pravda tahle je už více než otravné)

Uživatelský avatar
Rydlos
Nově příchozí
Příspěvky: 20
Registrován: pát úno 17, 2017 6:20 pm
Bydliště: Ústecký kraj

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Rydlos » ned úno 19, 2017 6:11 pm

PitaW píše:1- Nemáš moc přitlačený pastorek od motoru na ten Spur (velké ozubené kolo) ? Má tam být mezi zuby vůle na cigaretový papírek.

2 - Když poodsuneš motor pastorkem mimo ozubení a zatočíš koly hází to pořád? Jednou mě to dělala spojka. Když jsem točil koly a motor byl mimo auto, tak se to točilo rovně a jakmile s motorem, tak to házelo. Dal jsem jinou spojku a už to nedělá.

To jsou taky další 2 možnosti co mě napadají.


Ahoj, zubová vůle je poštelována na papírek. Ano, povolení pružiny pomohlo, ale problém neřešilo.

Uživatelský avatar
Josefh
Píšu hodně
Příspěvky: 1525
Registrován: čtv bře 07, 2013 10:19 am
Bydliště: Písek

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Josefh » ned úno 19, 2017 7:55 pm

jen dík pro Rendu prosím. Omlouvám, že vstupuju do důležité diskuze.
Shlédnul jsem odkaz na to jak funguje kardan a další související na YT. Zajímavé a poučné. Čék se furt musí učit. :OK:
HPI WR8 FF Gymkhana
HPI Bullet
HPI Blitz
Axial Score
SCX 10 I - Jeep Rubicon
SCX 10 I - Toyota Hilux "Hradní střela"
SCX 10 II - Jeep Cherokee - 4x4, 4 Litres
Axial Bomber
Slick7/Toyota - The powerful HiLux 3.0-litre Turbo Diesel

Uživatelský avatar
Leprasol
RC Bůh
Příspěvky: 1875
Registrován: úte lis 25, 2008 12:00 am
Bydliště: u Kolína
Kontaktovat uživatele:

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od Leprasol » ned úno 19, 2017 8:54 pm

Hele a co treba takovy jako trochu praseci reseni...poskladat a jezdit...bud si to sedne a bude to OK, nebo neco povoli a budes hned vedet v cem byl problem...
**Honza**
**Original since 1981**
**#RTRCZ team driver**

Uživatelský avatar
pera2008
Píšu hodně
Příspěvky: 1525
Registrován: čtv úno 05, 2015 10:24 am
Bydliště: Slovensko

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od pera2008 » ned úno 19, 2017 9:39 pm

A co tak nekupovat vyrobky, kde este aj fabrika na ne v Cine skrachovala? :-D
Je podla mna dost smutne, ze nieco, co malo byt modelom roku je kopou nedostatkov, od 2008 - 2016 mali dost casu na nieco, nieco, nemyslim okopirovat nieco, co uz je a este to aj spackat. Ja len dufam, ze ta giganticka komunita podpori samotnych modelarov a ze to bude nakoniec fungovat. Ked tak, tak by som aspon adresoval Axialu nedostatky, nech sa nad sebou zamyslia a poskytnu riesenia a nie, ze niekto, kto si to kupi ako svoj prvy model a dostane toto. :-(
A samozrejme vznika takato tema, kde si ludia pripadaju ako neschopny.
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1

Uživatelský avatar
janvito
Uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: úte zář 04, 2012 6:47 pm
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od janvito » pon úno 20, 2017 6:35 am

Teda jak to tady čtu hlavně ten poslední příspěvek tak vás nechápu, model mám doma postavil jsem ho bez problému žádná vada tam nebyla a vše funguje jak má auto už má něco najezdeno a nic se nerozbilo tak bych přestal hledat chybu u výrobce a začal někde jinde protože oni to mají v pořádku dle mého názoru
Tamiya CC-01 Jeep Wrangler YJ (Modrásek)
Axial SCX-10 II Jeep Cherokee XJ 2000
Land Rover Discovery III na Traxxas Slash 1:16


Rajče: http://janvito.rajce.idnes.cz/
Youtube: https://www.youtube.com/c/VitoteamProduction

Uživatelský avatar
pera2008
Píšu hodně
Příspěvky: 1525
Registrován: čtv úno 05, 2015 10:24 am
Bydliště: Slovensko

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od pera2008 » pon úno 20, 2017 8:48 am

Ja poznam osobne jedneho, ktory si kupil RTR ( poskladane vyrobcom ) a tie predne poloosy neskutocne hadzu pri rejde, ale nielen pri plnom vytoceni ale uz od menej ako 50% ( a to uz je sila ). Tie kardane sa ani neriesili a tie vole v linkoch je choroba od SCX 1. Cize ano, moze sa stat, ze jeden ma +/- vpohode kus a druhy ma ho s danymi vadami.

Ale nic to nemeni na veci, ze tie chronicke vole tam su a asi vsade.

e to ako si kupit Yota napravy a nechat tam povodne poloosy, proste sa vylomia kosti a tak ci onak treba vymenit za CVD.
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1

Uživatelský avatar
janvito
Uživatel
Příspěvky: 178
Registrován: úte zář 04, 2012 6:47 pm
Bydliště: Plzeňský kraj

Re: VÝROBNÍ VADA vs. NEŠIKA?

Příspěvek od janvito » pon úno 20, 2017 9:08 am

Tak jsem asi divnej nebo jinej nebo já nevím, jsem s tím naprosto spokojený tak jsem asi kouzelník ze mi to funguje
Tamiya CC-01 Jeep Wrangler YJ (Modrásek)
Axial SCX-10 II Jeep Cherokee XJ 2000
Land Rover Discovery III na Traxxas Slash 1:16


Rajče: http://janvito.rajce.idnes.cz/
Youtube: https://www.youtube.com/c/VitoteamProduction

Odpovědět

Zpět na „Axial SCX10 II“