Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Všechny vícenápravové kousky, nákladní a užitkové stroje - pro všechna měřítka.

Moderátor: wranglik

Odpovědět
Uživatelský avatar
Baterfly
Nově příchozí
Příspěvky: 94
Registrován: pát pro 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baterfly » sob led 22, 2011 9:41 pm

Hezká Liazka. Je obdivuhodné kam až jsi posunul techniku v S3. Si asi budu muset taky pospíšit abys to neměl tak jednoduchý. :OK:

Uživatelský avatar
Grizzly
Častý přispěvatel
Příspěvky: 529
Registrován: stř pro 24, 2008 12:00 am
Bydliště: Praha 10 Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grizzly » sob led 22, 2011 9:47 pm

Však ten tvůj nový stroj, bude také pěkný skvost,musíme na závodech trošku zatopit těm Tatrám! :tleskam:
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal

Uživatelský avatar
Baterfly
Nově příchozí
Příspěvky: 94
Registrován: pát pro 04, 2009 12:00 am
Bydliště: Praha 6 - Řepy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baterfly » ned led 23, 2011 5:05 pm

Škoda jen že to nestihnu na začátek letního poháru. Podvozek se stále zatím simuluje v počítači a kabina není hotová. Ještě je otázka jak mi to bude jezdit. :-)

vejvar
Nově příchozí
Příspěvky: 32
Registrován: pon srp 30, 2010 11:00 pm
Bydliště: Brno

diff

Příspěvek od vejvar » ned úno 13, 2011 9:27 am

Ta liazka je opravdu nadherna,
nedavno jsem si poridil venoma a docela by me zajimalo par detailu k tem diferencialum
1 mate tam puvodniplastovy caplik ktery drzi uzaverku v dane poloze
(originalne pouzity kdyz neni diff dalkove ovladany) ?
2 co drzi diferencial v dane poloze, servo nebo caplik ad.1?
3 jak ovladate ta serva, dvoupolohovym prepinacem?
a mate je ovladane zvlast, nebo obe naraz?

Vejvar

Uživatelský avatar
Grizzly
Častý přispěvatel
Příspěvky: 529
Registrován: stř pro 24, 2008 12:00 am
Bydliště: Praha 10 Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grizzly » pon úno 14, 2011 12:13 am

Caplík tam není,uzávěrku drží servo.Páky jsem vyřezal nové z duralu.Uzávěrky jsou ovládané najednou,tlačítkem na vysílači.Zmačknu tlačítko,dif se otevře,pustím tlačítko dif se zavře.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal

vejvar
Nově příchozí
Příspěvky: 32
Registrován: pon srp 30, 2010 11:00 pm
Bydliště: Brno

Příspěvek od vejvar » pon úno 14, 2011 10:09 am

díky za info, ještě by mě zajímalo, jestli to moc nežere baterku(kvuli tomu je to v original kitu řešeno pružinou, která drží diff. zamceny a servo jen otvira)

já plánuju rc soupravu DX3E kde se dá nastavit dvoubodová dráha serva 3 kanálu, takze budu moct jezdit s otevřeným(zavřeným) diffem libovolnou dobu.

Uživatelský avatar
Grizzly
Častý přispěvatel
Příspěvky: 529
Registrován: stř pro 24, 2008 12:00 am
Bydliště: Praha 10 Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grizzly » pon úno 14, 2011 9:46 pm

Baterku to nežere,nemá proč,musí být správně nastavený doraz serva. Mám také volantovku 4 kanál.U originál kitu je tam pružina proto,jelikož to mají řešeno přes bovden a tím pádem by se páka uzávěrky nevrátila zpět až na doraz,tak tomu pomáhá ta pružina.Tady je to přímo na servo,tak toto odpadá.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal

Uživatelský avatar
Grizzly
Častý přispěvatel
Příspěvky: 529
Registrován: stř pro 24, 2008 12:00 am
Bydliště: Praha 10 Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grizzly » úte čer 21, 2011 9:10 pm

Ahoj,tak velká Liazka, dostala malou sestřičku zhruba 1:12,postavenou specielně na Mistrovství Evropy a je tu pár fotek z testů ze závodu,je to posledních 5 fotek.
http://griessl.rajce.idnes.cz/Stavba_Li ... al_do_S-3/
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal

Uživatelský avatar
mara126
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2043
Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Bydliště: Louny

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Příspěvek od mara126 » úte čer 21, 2011 9:22 pm

na čem to stojí,to je domado podvozek?
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126

Uživatelský avatar
JanoS
Uživatel
Příspěvky: 227
Registrován: pon dub 26, 2010 11:00 pm
Bydliště: Martin/Bratislava, Slovakia

Příspěvek od JanoS » úte čer 21, 2011 9:28 pm

Krásne foto v tom kufri. Ešte k nim priložiť originál 1:1 a rodinka bude pokope.
Mitsubishi Pajero Metal Top + pár doplnkov
Hitec Optic 6 Sport 40 MHz, 53 kanál

project Suzuki Jimny 2010 (construction in progress)

Uživatelský avatar
Grizzly
Častý přispěvatel
Příspěvky: 529
Registrován: stř pro 24, 2008 12:00 am
Bydliště: Praha 10 Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Příspěvek od Grizzly » úte čer 21, 2011 9:45 pm

mara126 píše:na čem to stojí,to je domado podvozek?


jo,jo,je to dělaný podvozek,má to šnekové nápravy a portály,pohání to stříďák.Podvozek jsem nedělal,na to nemám zařízení,nechal jsem si ho postavit.
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal

Uživatelský avatar
mara126
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2043
Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Bydliště: Louny

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Příspěvek od mara126 » stř čer 22, 2011 9:34 am

a nebylo by více fotek
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126

Uživatelský avatar
Grizzly
Častý přispěvatel
Příspěvky: 529
Registrován: stř pro 24, 2008 12:00 am
Bydliště: Praha 10 Vršovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grizzly » čtv bře 08, 2012 8:08 pm

Nazdar chlopi,tak po zkušenostech z loňské sezony,stavím novou Lízu na trial,kde jsem aplikoval vylepšení.Upravy se týkají:: celkově je model zmenšen do povolených rozměrů v S-3,snížené těžiště,konečně kabina i se zadními bočními okny jak to mají kluci na velké,instalace baterek na zadní link nápravy,upravená geometrie linků,dost velké snížení celkové váhy,snížení celkové výšky auta. Disky ještě nemají konečnou úpravu,do předních přijde udělat falešný náboj hnané nápravy,proto ten dlouhý šroub.Osádka i se sedačkama váží jen pár gramů, oproti co jsem měl původně,tam to vážilo půl kila.Tady mi Jirka vyfoukl sedačky i panáky ze stavební montážní pěny,proto je to tak lehoučké. Tady je odkaz::
http://griessl.rajce.idnes.cz/Liaz_S-3_2012/
Griessl Karel
Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S
RC Crawler = Axial,Bully
RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě
RC Dakar = Tatra Jamal

Uživatelský avatar
Balu
Píšu hodně
Příspěvky: 1951
Registrován: ned led 22, 2012 12:00 am
Bydliště: Přerov

Příspěvek od Balu » čtv bře 08, 2012 8:24 pm

Tak to nemá chybu :wink:
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi
Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi
Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial
Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu
Xray T3 drift
Hpi Blitz
http://balu67.rajce.idnes.cz/

Uživatelský avatar
mara126
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2043
Registrován: pát led 01, 2010 12:00 am
Bydliště: Louny

Stavba Liazky na trial do kat. S-3

Příspěvek od mara126 » čtv bře 08, 2012 8:24 pm

tak doufam že se přijedeš ukázat do Mrakolendu
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126

Odpovědět

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“