Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

dík, i když jsem v poslední době přemýšlel o předělání nárazníku, tak když jsem na něj zkusil posadit naviják, tak jsem zjistil že ty dvě věci spolu parádně ladí, krycí plechy jsouv plánu 8) ještě budu dodělávat nějaký světýlka, páč se mi do rukou dostal setík diod od team losi na night crawlera a jsou tam pěkný parabolky i se stavitelnejma konzolema, tak uvidím co s nima provedu
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
.....parabolky jsou namontovaný, myslím že jsou výborně použitelný i na jiné místo osvětlení modelu, jediné co mě u nich naštvalo byly ty jejich po.r.ný palcový imbusy....okamžitě šly do koše a nahradil jsem je pěkně metrikou :twisted:
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
Kuba93
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2299
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Praha

Mas to pekny.. Ty parabolky vypadaj dobre.. Jen tak pro info, na kolik vysel ten set ?
RC4x4-Shop(.)CZ
Ford F150 Raptor Custom Project
CC-01 Jeep Wrangler YJ
CC-01 Isuzu Amigo
TA-02 Ford F150 Trophy
TA-01 VW Race Touareg
TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3
Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

set mě vyšel na cca 300 i s diodama....
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

dneska jsem předělal řízení podle vzoru MikeP....zatímfunguje dobře, zlepšilo se i křížení, jen mi trochu vadí změna geometrie, podle zatížení přední nápravy, jelikož vozím různé baterky, tak uvidíme jak dlouho mě bude bavit hrát si s trimem :P ...pár foteček:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
Adam62_cz
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2236
Registrován: 06.08.2009 0:00
Bydliště: Doma

Pěkné! Jen takový detail... Ty tam máš normál tří link? to tam nemusí být ta příčná tič co začíná na Par....?
Adam - SPEED Energy Team
- 1:10 LR Defender 90 DCC 006 -scale
- 1:10 LR Defender 90 - Offroad
http://adam62cz.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Lee93
Veterán fóra
Příspěvky: 4059
Registrován: 29.12.2008 0:00
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele: WWW

Pokud ti zaláčí kola při propružení, udělej panhardku.
Lee's - Frames official e-shop - Jakub
AWayOfLife - Jeep JK
Rajče gallery - Lee93.rajce.net | Lee's - Frames official website - lees-frames.cz | FaceBook group - Lee's - Frames
Uživatelský avatar
deekay
Píšu hodně
Příspěvky: 1674
Registrován: 27.12.2008 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Ja tam panhardku nevidim :o

Prave kdyby tak byla spravne udelana panhardka, tak nedochazi ke zataceni podle propruzeni predni napravy.
F350 Highlift - Futaba 3PM-2.4
Defender D90 - Spektrum DX6
Uživatelský avatar
Adam62_cz
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2236
Registrován: 06.08.2009 0:00
Bydliště: Doma

Já jí tam právě mám, ale nechci jí tam... musim vyzkoušet :roll: :P
Adam - SPEED Energy Team
- 1:10 LR Defender 90 DCC 006 -scale
- 1:10 LR Defender 90 - Offroad
http://adam62cz.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

ale pánové, parchantka neřeší problém zatáčení, ale stabilitu nápravy při použití listovejch pružin bez 4/3 linku, s linkama a tlumičema je poněkud mimo mísu......k zatáčení dochází při stlačení nápravy a tím pádem ke zkrácení vzdálenosti mezi uchycení linku zatáčení na kameni kola a na servu, logicky musí něco uhnout a to je kolo a tady parchantka fakt nepomůže.......
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
-Kage-
Častý přispěvatel
Příspěvky: 574
Registrován: 10.07.2009 0:00
Bydliště: Petřvald ( NJ )

Oni vědí proč dávají servo přímo na nápravu :P
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

jj....jen jsem chtěl vyzkoušet jak se to bude chovat a taky kvůli vzhledu a kvůli tomu že mi káble od serva nějak divně drhly o rám....mnoo uvidíme po testu venku, kdyžtak půjde zpátky na nápravu
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"
Uživatelský avatar
-Kage-
Častý přispěvatel
Příspěvky: 574
Registrován: 10.07.2009 0:00
Bydliště: Petřvald ( NJ )

Joo jako mi se to taky více líbí takhle, ale z praktického hlediska je to horší no ... :?
Uživatelský avatar
deekay
Píšu hodně
Příspěvky: 1674
Registrován: 27.12.2008 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Pletes se. Parchantka u aut s linkama a tlumicema resi dve veci. Tim ze pouzijes linky jen pro zamezeni axlewrapu a panhardku pouzijes pro vymezeni napravy doboku ziskas dve veci.
Zaprve - pokud mas panhardku udelanou spravne, tzn rovnobezne s tyci rizeni, nedochazi k tomu, co je casto videt u 4linkovanych aut se servem v ramu, ze se sily serva prenesou misto na zatoceni na propruzeni napravy do urciteho smeru. Je to hodne casty jev u aut s mekkyma pruzinama pokud se dostanou do situace, kde je kolo nekde sevrene/oprene atd a sila na jeho uvolneni je vetsi nez sila potrebna k propruzeni.

Zadruhe - tim ze je panhardka s tyci rizeni rovnobezne, dochazi pri propruzeni k mirnemu pohybu napravy bokem (proto by v neutralni poloze, kdy neni przeni ani stlacene, ani provesene mela byt panhardka co mozna nejhorizontalnejsi), tyc rizeni zustava hruba rovnobezne s panhardkou a nedochazi tak k odtlacovani kola doboku.

EDIT: od zacatku scale jezdeni jsem tvrdym odpurcem serva na naprave, takze jsem samozrejme uz od doby kdy jsem mel hilifta a zacinalo expedicni jezdeni resil, jak docilit serva na naprave bez negativnich vlivu, panhardka byla prave nejjednodussi moznosti jak to provest.
F350 Highlift - Futaba 3PM-2.4
Defender D90 - Spektrum DX6
Uživatelský avatar
Maximo
Píšu hodně
Příspěvky: 1291
Registrován: 19.03.2009 0:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí

dobrá, je pravda co píšeš....ALE.....pokud použiju parchantku na nápravě s 3/4 linkem připravím se o pružení, protožei linky dovolí pouze výkyv náprav, nedovolí nápravě uhnout bokem a to je další věc co se mi u parchantky nelíbí.....že nutí nápravu uhýbat
Youtube
Kečup

___oooo
/ | [____],
I---L-OlllllllO-
()_)()_)-0-)_)

"dokud se to nekutálí, je to pod hranice možností"

Zpět na „Scale projekty“