Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Gluck píše:Znam pribeh pouze z jedne strany,proto se nebudu vyjadrovat tak ci onak.
Jen nevim jaky obrazek jsem si mel udelat s tveho mailu psaneho pro Honzu.
Nabizis mu zrejme reseni,proto ze jsi ses vedom toho,ze jsi udelal neco zle,je to tak,nebo se pletu ?


Tak a už to začíná, jedni jsou na jedné straně, druzí na druhé straně, ale nikdo z vás neví, jak to opravdu bylo. Obrázek jsi si měl udělat o tom, že jsem mu napsal a snažil se s ním problém řešit, ale bylo to bez odezvy, nemluvě o tom, že jsem mu i telefonoval. TAK CO UŽ KURVA MÚŽU UDĚLAT VÍC!!!!!!!! :-I :-I :-I :-I :-I :-I :-I :-I :-I :-I
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
tomas71
Píšu hodně
Příspěvky: 1173
Registrován: 30.01.2011 0:00
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Je fakt, že tohle si mezi sebou musí kluci vyřídit sami.
Když se ti to Honzo nelíbí, že to není vyrobené podle tvého zadání, tak proč jsi to neposlal zpátky?
Tak se většinou řeší reklamace. Slick7 funguje jako firma. Je mezi vámi vztah zákazník a obchodník. Nebo ne?
Hilux na šasí Slick7 "TADY"
Hilux "Žirafa" na SCX10
Hilux "KATONI" na TF2 "TADY"
Crawlík Bullýk
"RAJČE"
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Gluck píše:Kemo nedela to jako charitu . Vydelava tim penize a musi byt pripraven na urcitou kritiku !

Ale ta kritika by měla být konstruktivní a opodstatněná, jestliže si zákazník stěžuje na výrobek, měl by to říct hlavně výrobci a né si stěžovat kamarádům a psát veřejně zde na fóru o své nespokojenosti a to i přes to, že jsem se mu snažil s tím problémem pomoct.
V podstatě se jedná o to, že jsem Honzovi dělal prodloužený šásko, které vzniklo úpravou mého standartního šáska na Hiluxe. Honza mi při zadávání po telefonu řekl, že bych chtěl mít kastli nízko nad koly a že to dělá tím, že povolí tlumiče, atd. No proč né, ať si to tak udělá, si říkám, ale, že to chce tak do extrému snižovat, tak to jsem fakt netušil. I když o tom teď přemýšlím, tak bych to šásko nechal jak jsem udělal, jen bych pozměnil držáky předních tlumičů a upravil bočnice v zadní části okolo tlumičů, aby do něho nešly při výkyvu, ale jakým, že, když by šly kola max do kastle.
Tohle je problematika zakázkové výroby, protože pokud vám zákazník nedodá přesný požadavky, nejlépe technický nákres, tak se nemůžete divit, že tam některé detaily nebudou, jak jste si představovali. Když si necháte namíchat barvu a řeknete, že chcete třešňovou červeň a pak se budete s prodejcem dohadovat, že ta červená, není podle vás dost třešňová, tak vám taky řekne, že barvy se po telefonu nevybírají a pro ně je jednoznačný vzorkovník.
Sám jsem se takhle několikrát vytrestal, nechal jsem si dělat součástku, přinesl jsem ji jako vzor a řekl jsem tohle chci, ale tenhle rozměr jinak. Přišel jsem pro hotové díly a samozřejmě to bylo blbě, tak jsem spustil, že jsem jim řekl, že jsem to chtěl takhle,jak jsem dal ten vzor, ale tenhle rozměr jinak, tak čemu nerozuměli. Odpověď byla jednoduchá. " A máte to na výkrese?"
Děkuji na shledanou, není se o čem víc bavit.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Alindur
Uživatel
Příspěvky: 214
Registrován: 09.01.2011 0:00
Bydliště: Liberec

Re: Toyota Hilux DoubleCab

No jasný pokud nejsou sepsaný a podepsaný jak zákazníkem tak výrobcem přesný požadavky jak to má ve finále vypadat a jen se spoléhat na nějakou "domluvu" tak to vždy odnese zákazník a potom si s tim leda tak utírat.
Uživatelský avatar
Tommys
Píšu hodně
Příspěvky: 1094
Registrován: 16.04.2010 0:00
Bydliště: Beroun

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Slick7 píše:
Tohle je problematika zakázkové výroby, protože pokud vám zákazník nedodá přesný požadavky, nejlépe technický nákres, tak se nemůžete divit, že tam některé detaily nebudou, jak jste si představovali.


Když bych si udělal technický nákres pro výrobu, tak Ti nemusím nic dávat a mohu si díly nechat vyříznout v nejbližším zámečnictví, doma sešroubovat a tebe nepotřebuju. A když už se tady takhle hájíš, tak sice s tebou nemám osobní zkušenost, ale slyšel jsem už od více lidí dost na to abych si od tebe nic dělat nenechal.
Ford F-150 Truggy - Venom creeper/Ve vystavbe
Pajero wagon - CC-01
Vaterra Twin Hammers alias KLADIVA
Impreza 2007 - LRP S10
http://tommy75.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/thomasss75/ ... rid&view=0
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Tommys píše:
Slick7 píše:
Tohle je problematika zakázkové výroby, protože pokud vám zákazník nedodá přesný požadavky, nejlépe technický nákres, tak se nemůžete divit, že tam některé detaily nebudou, jak jste si představovali.


Když bych si udělal technický nákres pro výrobu, tak Ti nemusím nic dávat a mohu si díly nechat vyříznout v nejbližším zámečnictví, doma sešroubovat a tebe nepotřebuju. A když už se tady takhle hájíš, tak sice s tebou nemám osobní zkušenost, ale slyšel jsem už od více lidí dost na to abych si od tebe nic dělat nenechal.


Zlatá slova, on mi už jeden člověk před hooodně dlouhým časem řekl, ať se vyseru na tuhle Zakázkovou výrobu a dělám jen sériovky, protože tohle se mi nikdy dostatečně nezaplatí vzhledem k vynaloženému času a úsilí a ještě budu za debila, když se něco nepodaří, jak si zákazník představoval.
ZLATÁ SLOVA!!!
Takže buď klidný, fakt, ale fakt už ti nikdy nebudu nic dělat, kdyby jsi mě na kolenou prosil a prosím, kdybych to náhodou někdy změnil, tak mi tyto slova zase připomeňte! Děkuji.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
cendab
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2075
Registrován: 28.12.2010 0:00
Bydliště: HSK

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Udělat ANO...ale vymyslet NE...opět se vracíme k tomu že jsou tvoje práce kvalitně vyrobený ale co sem měl možnost ,mimo převodovek a zakázkových dílů které ti kdo nakreslí zatím co do funkce je ostatní jaksi k ničemu...
AxSCX-REX60......scale LC HJ47
WraitChéro..........special trial
TwinHammers......TůKladífka
CCčkObyCENDA....PajeroPickupTrial PPT
HolídaJbyCENDA....HolídajCup

HAJZLTEAM.COM
Uživatelský avatar
Tommys
Píšu hodně
Příspěvky: 1094
Registrován: 16.04.2010 0:00
Bydliště: Beroun

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Slick7 píše:
Tommys píše:
Slick7 píše:
Tohle je problematika zakázkové výroby, protože pokud vám zákazník nedodá přesný požadavky, nejlépe technický nákres, tak se nemůžete divit, že tam některé detaily nebudou, jak jste si představovali.


Když bych si udělal technický nákres pro výrobu, tak Ti nemusím nic dávat a mohu si díly nechat vyříznout v nejbližším zámečnictví, doma sešroubovat a tebe nepotřebuju. A když už se tady takhle hájíš, tak sice s tebou nemám osobní zkušenost, ale slyšel jsem už od více lidí dost na to abych si od tebe nic dělat nenechal.


Zlatá slova, on mi už jeden člověk před hooodně dlouhým časem řekl, ať se vyseru na tuhle Zakázkovou výrobu a dělám jen sériovky, protože tohle se mi nikdy dostatečně nezaplatí vzhledem k vynaloženému času a úsilí a ještě budu za debila, když se něco nepodaří, jak si zákazník představoval.
ZLATÁ SLOVA!!!
Takže buď klidný, fakt, ale fakt už ti nikdy nebudu nic dělat, kdyby jsi mě na kolenou prosil a prosím, kdybych to náhodou někdy změnil, tak mi tyto slova zase připomeňte! Děkuji.


Opravdu se neboj že bych Tě o něco prosil, zatím jsi nevyrobil nic opravdu funkčního abych o to měl zájem. Adalší věc je tvoje jednání se zákazníkem. Jen tu ze sebe dělej dál dotčenýho chudáčka a třeba Ti na to někdo skočí ;-)
Ford F-150 Truggy - Venom creeper/Ve vystavbe
Pajero wagon - CC-01
Vaterra Twin Hammers alias KLADIVA
Impreza 2007 - LRP S10
http://tommy75.rajce.idnes.cz/
http://www.youtube.com/user/thomasss75/ ... rid&view=0
Uživatelský avatar
Gluck
Píšu hodně
Příspěvky: 1133
Registrován: 04.08.2009 0:00
Bydliště: Hrádek nad Nisou

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Uprime ja treba,cokoliv jsem od slicka potreboval tak me vzdy vysel vstric a udelal to kvalitne
a klidne bych si u nej neco nechal udelat,kdybych jeste jezdil ,ale jak rikam nedela to jako charitu
tak je treba si zakazkovou vyrobu zaplatit.A kdyby me praci nedodal jak jsme byly dohodnuti
urcite bych zadal napravu a nikde bych nepsal jak je to uzasny,kdyz by to uzasny nebylo ze.
Tak se nemuze nikdo divit,ze si Honza postezuje kamaradum. Myslim ze on,az tohle uvidi prispeje
svou trochou do mlina .
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Tak v prvé řadě se veřejně Slickovi omlouvám, ale soukromém mejlu jsem už dlouho nebyl. Jsem dost časově vytíženej a soukromej mejl moc nevyužívám. Takže ano, moje chyba. Většinou komunikuju s lidma tady na foru po SZ a nebo po FB. Takže za tohle omluva. (a když už Slick čekal na odpověď, tak mohl napsat zprávu a zjistit zda třeba mejl došel).

Ale je to přesně tak jak sem očekával a jak mě někteří z fora varovali.

Takže uplně od začátku:

Sehnal sem si kastli a řešil na co jí postavim. Nějaký šáska z Axika doma mám a nápravy taky. jsem na tom časově teď blbě, tak jsem chtěl jít cestou jednoduchosti a co nejmíň práce. Prodloužit Axika a dát delší kardany je celkem jednoduchý. Tak jsem začal kompletovat. Usoudil sem, že by bylo dobrý u Slicka koupit nástavce na tlumiče a pár drobností. Tak sem udělal objednávku. V zápětí mi došlo, že Slick má vymyšlenej zajímavej system uchycení kastle, tak jsem mu volal, že bych měl zájem o tohle uchycení. Na to konto se zavedla debata na téma, že když už mám takovouhle kastli, tak by to pod ní chtělo nějakej pěknej podvozek postavenej přímo na to auto. Aby když se to zvedne, tak aby to k něčemu vypadalo a že nějakej prodlužovanej Axik bude vypadat divně. A že se prostě postaví šásko, že nic není problém, že se všechno vymyslí atd. Argumentoval jsem ,že fakt nemám moc času se zabývat s nějakym novym vývojem (třeba Anežka ještě taky není hotová). Byl sem ujištěn, že všechno bude OK. Takže domluveno, domluveny podmínky jak má podvozek vypadat. Domluveno, že pošlu i všechny díly ze kterých chci auto postavit aby se to všechno sladilo. Slick si ještě vyžádal abych změřil jakej má být rozvor podle karoserie.
Následně, naladěn myšlenkou, že budu mít extra šásko, jsem opět volal, že bych si k tomu rád vzal celokovový nápravy Integy co měl na eshopu. Byla nabídnutá zajímavá 5000,- za obě. Nápravy jsem zaplatil a násldně poslal balík, kde byla karoserie (zvlášť kabina a korba), kola, gumy, CVD, Axial těhlice s pákama nahoře, Axial převodovku, ARB nárazník a pak ještě dodatečně motor.
No a čekal jsem.

Jinak požadavky zněly:
Karoserie - blatníky 1cm +- nad kolama. (proto jsem posílal kastli)
Tlumiče - postavit uložení tlumičů tak, aby chod nahoru byl +- 1cm a dolů co to pujde kvůli propadům.
Řízení - namontovat těhlice s pákama dozadu za nápravu kde bude spojovačka a dopředu páku. Prostě řízení jako má Patt na Jeepu.
Baterky - dvě baterky a uchycení na stranách podél převodovky.
Motor - upozorňoval jsem že používám GT550 který je delší.
Šásko - chtěl jsem bez povrchové úpravy, z důvodu leštění.
Nakonec jsem vyslovil obavy z uchycení zadních tlumičů do "A" a byl jsem ujištěn, že budu spokojenej.


Následovala domluva, na téma, že se tam Axiálácká převodovka dávat nebude a že by se tam měla dát jeho. Řikal jsem si, že to budou zbytečný investice, když Axiálácká dle mého názoru funguje perfektně, ale pak prostě padla dohoda, že zkusíme převodovku s rozvodovkou (bude to prý rychlejší a to mě celkem vyhovuje) a když to nebude ono, tak si dokoupim ještě potřebné díly pro zpřevodování do pomala.

No a čas běžel, párkrát jsem se dotázal jak to vypadá a tak. Ptal jsem se protože se mi blížila dovolená a nechtěl jsem abych třeba odjel a šásko najednou bylo hotové a Slick čekal na peníze. Ještě jsem vlastně nevěděl ani kolik budu doplácet. Čas šel dál. Následně se Slick ozval, že už šásko bude hotový tak za týden a že má vyúčtování a že by ho chtěl zaplatit dopředu. No ok, zaplatil jsem něco málo přes 8000,- a čekal. Ještě jsem se ptal, zda to přijde zkompletované a nebo v rozsypu. Prý v jako stavebnice a musim si to postavit. OK řikal jsem si, že to bude sranda postavit stavebnici kterou vyrobil někdo z oboru. Tak sem se těšil a čekal.
Pak nějaké omluvy s problémy v rodině (nevyčítám, může se stát, píšu jen pro pořádek) a balík přišel až koncem dalšího týdne.

Rozbalení balíku, nadšení, radost atd.
Abych Slicka jen nehanil, musim uznat, že kvalita zpracování super. To bez debat.

Jenže:
Věci v balíku tak jak jsem je poslal. Rám měl černou povrchovou úpravu. Kastle nebyla ani sešroubovaná, aby byla vyzkoušená na šásko. Těhlice s CVD s sášku atd. Prostě tak jak jsem to poslal, tak to přišlo zpět. Jen motornašroubovaný na převodovku a nárazník na rámu.

Takže poladit nápravy, dal jsem se do stavby.
První co bylo, tak auto nesmyslně vysoké. Tak začala laborace s tlumičema a uchycením. No a narazil jsem na problém, že když to snížim tak jak bych chtěl, tak při propružení naráží do hrany šáska. No a v tu chvilku jsem řešil dnes již osudovou otázku. Poslat to zpět a nebo to znova rozebrat a nějak to upravit. No dnes vím, že jsem to měl hned poslat zpět. Ale prostě jsem si řikal, že to zvládnu upravit, že to nebude nic složitýho a že jsem čekal na šásko dost dlouho a ještě čekat další dobu na to než se s tim Slick nějak popere. No prostě byl jsem nedočkavej. No tak jsem začal upravovat a předělávat a nakonec jsem celý zadní uchycení vyhodil, sehnal jiný tlumiče a předělal na klasiku. No ale úprav stále přibývalo. Například převodovka namontovaná v rámu a když jsem namontoval horní linky, tak při propružení narážel link do motoru. Nebo po namontování řízení, mi po propružení naráží šásko do spojovačky od serva.
(celá práce mi připadá, že se vzal výkres třeba v AutoCadu, zadal se delší rozvor, vypočítaly se délky linků a dalo se to vyřezat. Tím to haslo. Toť podle mého názoru výroba šáska, a na požadavky zákazníka se kašle)

Následně po pár dnech mi Slick volal, co mám za problémy se stavbou. Vysvětloval jsem mu, že jsem chtěl auto vysoký tak jak jsem popisoval a místo toho mám vysokou kozu. Že sem myslel že to dotáhne do konce abych to jen postavil. Ptal jsem se proč ani navyzkoušel kastli na auto atd.
Bylo mi vysvětleno, že on do karoserií zákazníků neřeže a já tam měl ještě přední čelo, které se musí zkrátit podle ARB nárazníku.. OK to je chválihodné, ale tak proč sem mu jí asi posílal? Na ozdobu ? Tak pak stačilo zavolat a říct, hele je potřeba to zkrátit aby se to vyzkoušelo a vzhledem k tomu, že sem Slicka považoval z člověka kterému můžu důvěřovat, tak bych řekl, uřízni to tak jak je potřeba, a nebo mi to narýsuj a pošli mi to, já jí říznu ať se to může napasovat. Nic.
Na to že mi naráží link do motoru, mi bylo řečeno, ať tu převodovku namontuju výš, že tam jsou díry. Ano, ale pak mám opřenej vývod z převodovky o plato a nedám tam kardan.
O tom, že šásko je černý a že je je to připraveno pro uchycení jedné baterky před zadníma kolama, když jsem chtěl dvě a na boky, o tom už snad řeč nebyla. Moc si to už nevybavuju, páč sem byl na závodech v Sosnové a měl hlavu plnou jinej starostí.
Ale ještě mi bylo vysvětleno, že Slick auta nekompletuje a kdyby ho měl kompletovat, tak že by si to musel naůčtovat. Argumentoval jsem proč to teda neudělal. Za celou dobu jsem respektoval finance a o ničem nediskutoval. Přišlo vyúčtování, bez keců jsem zaplatil.(možná a začátku byly nějaké domluvy, ale stejně nic pvnýho). Takže stačilo zavolat a říct, jestli to chci zkompletovat a že to bude stát třeba 2000,- navíc. Klidně bych zaplatil. Jsem v situaci, že je mi milejší dát třeba 2000,- za to že to postaví, než se s tim pak srát a dolaďovat to. Pak proběhla nabídka, že teda postaví nové šásko a ať mu tohle pošlu zpět. No moje už bylo značne modifikováno :), takže z toho nějak sešlo. A navíc mám dost špatné zkušenosti s lidma, kteří něco vyráví a pak se jim vrátí zmetek, jak se snaží eliminovat mínusové náklady, všemožnejma víceprácema atd. Ale pozor !!! Aby nedošlo k nějakým nesrovnalostem! To je jen moje zkušenost a jinými dodavateli výrobků. Neobviňuju. Jen prostě moje zkušenost a opatrnost.
A navíc jsem si stejně nebyl jistej, zda bych opravdu dostal to co chci. Prostě asi nejlepší je to, co si člověk udělá sám.
To byl poslední telefonát a komunikace se Slickem.
Co se týče mejlu, to jsem se omluvil, opravdu dorazil, ale nějak ty soukromé mejly nestíhám. Lidi mě spíš chytaj po SZ nebo na FB. A žádný nepřijatý hovor od Slicka nemám.

Takže finále je takový, že jsem si objednal něco, dostal jsem něco co se tomu jen vzdáleně podobá, a udělal jsem OBROVSKOU chybu, že jsem nedal na lidi kolem mě a neposlal to hned zpět.
Když odečtu ty veci kolem, držáky, nápravy, linky atd, tak jsem v tom 3000,- v mínusu za nesmyslný šásko. V životě jsem přišel o víc, takže se z toho asi nezhroutim, ale jsem ponaučenej a příště budu jednat jinak.

Momentálně to nějak dobastlim a asi přes zimu to postavim na Mexe.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: Toyota Hilux DoubleCab

A jinak když mi někdo něco zadá do výroby či opravy, tak pokud jsou nějaký nesrovnalosti, tak volám a řešim aby výroba či podobná akce dopadla tak jak byla zadána.

O nějakym extrémním snižování bych ani moc nemluvil. Zeptej se třeba Mraka, že takhle se normálně jezdí. Tohel není extrémní snižování.

A když už se tu oháníš požadavkama, tak proč si je po mě nechtěl. Uznávám, že nevim jak bych vymejšlel nějaký výkresy, ale podle ústní domluvy nebyl nic problém. Všechno co jsem vysvětloval, tak si pochopil.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Takže, jestli tomu Honzo dobře rozumím, tak tohle všechno jen kvůli tomu, že jsi si nepřečetl email?
Všechno se dá řešit, stačí dobrá vůle, ale ta komunikace je k tomu nutná. Když jsi byl nespokojený, stačilo zavolat, mám práce nad hlavu, ale neřekl bych ti né. Zeptej se Patta, když jsme tvořily to jeho šásko, to taky nebylo na první pokus podle jeho přání a nadával kvůli tomu na mě na fóru? Zavolal, napsal, udělaly se některé díly nové a zkoušelo se tak dlouho, až se to udělalo k jeho obrazu.
Ta Axiál převodovka tam fakt nešla, hrál jsem si s tím v počítači několik hodin a přemýšlel, jak ji tam dostat, ale nepřišel, aniž bych tam dal funkčně plato.
Když jsme u těch omluv, já se zase omlouvám, že plato nebylo na dvě baterie a celkově, že jsem to šásko nedodal bez eloxu, kdyby jsi mi to obratem vytkl, černé bych si vzal, dodal ti nové, včetně správného plata na dvě baterie. Ale jak to nemám napsaný, tak mi prostě některé detaily utečou a po telefonu špatný. Každému, kdo si u mě objednává po telefonu říkám, aby mě to poslal ještě písemně emailem, abych si to založil a věděl. Já fakt hodně nestíhám.
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Toyota Hilux DoubleCab

Tommys píše:
Opravdu se neboj že bych Tě o něco prosil, zatím jsi nevyrobil nic opravdu funkčního abych o to měl zájem. Adalší věc je tvoje jednání se zákazníkem. Jen tu ze sebe dělej dál dotčenýho chudáčka a třeba Ti na to někdo skočí ;-)

Zde najdeš kompletní seznam nespokojených zákazníků za tři roky zpětně, tak se tam klidně připiš.
topic4299.html :-D
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
Slick7
Píšu hodně
Příspěvky: 1045
Registrován: 27.02.2011 0:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Toyota Hilux DoubleCab

cendab píše:Udělat ANO...ale vymyslet NE...opět se vracíme k tomu že jsou tvoje práce kvalitně vyrobený ale co sem měl možnost ,mimo převodovek a zakázkových dílů které ti kdo nakreslí zatím co do funkce je ostatní jaksi k ničemu...

Od tebe to beru tak, že kdyby jsi to sem nenapsal, taky by jsi neměl hezký den :OK:
TT, TLT, CC-01 Pajero, CB-MB Actros, TXT-Tarantule, T813TP6x6, T816Morpho, SCX10 atd.
Uživatelský avatar
jancernik
Častý přispěvatel
Příspěvky: 709
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: LIBEREC

Re: Toyota Hilux DoubleCab

No vzhledem k tomu, že sem se do toho šáska pustil s pilníkem a bruskou, tak je to podobný jako reklamovat rozřezaný CCčko kterýmu bych překopal řízení dopředu. Taky sem řekl že je to moje chyba a měl sem to řešit jinak. Ale prostě mi přijde špatný, že bylo dost přesně definovanejch požadavků a finální výrobej radikálně jiný než požadavky. Kdyby to byla jedna věc, tak neřeknu. Dvě věci to už je na pováženou, ale tolik ?? To je prostě špatná práce. A vzhledem k tomu, že sme na veřejném foru, tak prostě můžu říct svůj názor. A jestli sis nevšiml, tak jsem napsal, že je moje chyba, že jsem to neřešil jinak. Že sem se smířil s tim, že sem vyhodil prachy. A jen jsem kritizoval práci.
Takže ty to řešit nemusíš. Zaplaceno za práci si dostal a to že já pindám, to je moje věc.

A samozřejmě je problém v tom jak řikáš. Co si nenapíšeš, to zapomeneš. To by sis pamatoval, že když sem ti volal v den kdy to přišlo, a řikal jsem proč je to černý, tak o výměně šáska nepadlo ani slovo. Tvoje slova byla, že si na to zapoměl a že je to s těma černejma nápravama stejně hezčí zakhle černý. (to zase telefonáty já si pamatuju velice dobře)

Jinak nevim co na platu pod převodovku je tak k vymejšlení. Deska která má z boku díry, podle ní tři řady děr v šásku kvuli variabilitě a zeshora 2x4díry pro možnost montáže motoru dopředu, nebo dozadu.

Hele nemá smysl to řešit. Každej na to máme trochu jinej pohled na věc a stejně se nic nevyřeší.
Jak se naskytne možnost do něčeho nacpat nějakej brutální pohon, tak to tam prostě nacpu, ať se děje co se děje. Prej sem schopnej nacpat krávu do králíka :D

Zpět na „Scale projekty“