Tak to soráč, Miku 8) Do popelnice to nehrň, ATV buildů je fakt jak do mariáše, každý dobrý, ukaž to...
Baba tě mrzet nemusí, je těžká a málo roztahuje nohy :lol: (na Vinsona...). Běžný figurky jsou na to prostě těžký.
Vysoko... já si taky lámal hlavu, a fakt dlouho, jak to udělat a všechno tam poskládat. Abych mohl mít relativně velkou baterku proto, aby to dýl jezdilo, aby se tam eventuelně vešel nějaký větší (tedy spíš delší) motor, aby nějaká váha byla na přední nápravě a netahal jsem baterku nebo i elektroniku nahoře na nosiči, jak jsem to viděl u některých... V prvním příspěvku jsem psal, že když budu někdy příště (možná) dělat další ATV, zkusím udělat drátový rám (mosaz), který může líp kopírovat vnitřnosti, ale mám pocit, že pokud chci baterku a velkou vepředu, tak možná těmi dráty nahoním nějaký milimetr, ale o moc lepší to nebude. Akorát to bude víc scale... S nápravou nic neuděláš, se servem taky ne, kolik nad tím zbyde místa? Já to mám aspoň tak, že to servo zapadne pod to plechový platíčko mezi šavle, to má cca 1mm, pak je baterka a pak hned kastle. Servo mi tedy vymezilo šířku mezi šavlemi (je to o něco užší než spodní plato nesoucí převodovku). Je tam obecně málo místa na to, aby jsi měl nějaké extra možnosti, jak pracovat s tlumiči a linky.
Takhle, mám to vyšší, to jo, ale není to tak tragický, řekl bych. I přes zkrácený tlumiče to pořád vcelku slušně kříží (je to ATV, ne krawler...), při zátěži si to trochu sedne, možná budu moct ještě trochu ubrat ze zdvihu tlumičů.
Jinak, běžná výška těhle Vinsonů je jako na týhle fotce:
Nebo trochu přizvednutý 8) :
(nojo, šnorchl, další doplněk, nad kterým zauvažuji...)
Mně by se líbílo tohle (kvůli kolům), ten bude taky mírně přizvednutý:
Stupačky jsou zúžený zevnitř asi o 3mm a myslím, že vzhledově moc neutrpěly (a vnitřní boky se dají dodělat z tenkýho PSH). Až bude podvozek černej, tak to bude taky lepší.
A to ještě čekám další problémy - jak to utáhne stávající spur a pastorek. Na RCCrawleru nějaký maník nabízel konverzní set, kde bylo nový plato, kovový spur a motor řady 130, ale bylo to širší, laciný to taky nebylo a už to nevyrábí. To prostě nechávám na ostrý provoz, až problém nastane, budu to řešit.