Je to síla, ladění podvozku dá teda zabrat. Ten zadní stabilizátor je opět předělanej. Pořád jsem nebyl spokojenej s tím nakláněním a tak jsem použil nejprve pérový drát 1.2 mm. Pak 2 mm, pořád to ale nebylo ono a tak jsem dneska koupil ještě 2.5mm a 3 mm. Nakonec je tam ten 2.5 mm silný a konečně je to ono.
Ta rampa je tak jako u RESQ1 1:1. Ono to ale nevadí, rampa svítí jako blázen.
Po půl roce se ženu do cílové rovinky, :-D sobota byla ve znaméní držáků karoserie a upevňování všeho na korbě. Osvědčili se mi magnety a tak jsou i na tomhle autě. Dneska jsem poprvé testoval venku, výsledek je super. I přes větší váhu a rozvor je jízda paráda. Z dnešního testu mám i pár fotek. http://libor66.rajce.idnes.cz/RESQ_1_prvni_testovani/
Naposledy jsem psal že probíhají přípravy na barvení, bohužel ne vždy jde vše tak jak si člověk přeje. Barva byla míchaná a z pána co ji míchal dost táhla kořalka. Každopádně po nastříkání na autě držela asi jako vodovky. Výsledkem je že jsem musel barvu sundat, obrousit i plnič a koupit nový základ. Pro jistotu jsem koupil základ od Tamyie. Po týdení práci jsem opět před barvením, zatím ale nevím jakou barvu použít. Každopádně ale nejdřív kouknu na barvy co má Tamyia. Tady je pár fotek z týdeního trápení s barvou. http://libor66.rajce.idnes.cz/Stavba_Je ... G_0675.jpg
ja viem, ze asi to uz nebudes riesit, ale nejak by som rozsiril zany fender, nech koleso tak netrci von. Viem, ze ma trcat, ale toto je az vela. Aspon na uroven predneho fendra. Ale je to len moj nazor