Covece ty mas vsechny snimky letecky. Jsem schvalne projel celou stranku a krom toho ze ses linej vyhnat kolegu s nohama tak ses setsakramenstskylaudondonrvetrhymlhergotkrucifix linej se vohnout a vyfotit to z vysky kotniku. Je to skoda. Takhle z tech aut nevidime vubec nic. A pritom hezkej teren hezky auta... A furt jen samy letecky zabery. Vidis tamto malinky dole s tou bilou strechou? No tak to je moje lambo :-D ma specialni vysivany koberecky pod pedalama, vidis? Hustyy
ja byt stary ded. ja zohnut sa, rubsak mi dat po zatylku abo preletiet cez hlava. ja sa klanat nebudem maticke zem. v takom terene to robit, tak prist spinavy ako diva svin. :-D Ja sa fakt snazim, len s rupsakom na chrbte a v uzinach sa to niekedy neda a angazovat to nemame cas, lebo my sa stale vyberieme na take miesto, kde bud treba dlho slapat, alebo tam takmer nik nebol. Cize vystupime z auta, a tak trochu bludime, niekedy aj viac, az pokym dorazime na miesto. Niekedy tam dorazime uplne inou cestou, ale vacsinou trafime. potom kolegovia sa ponahlaju a tak to fotim zapochodu. Ospravedlnujem sa za to, ale su to hulvati :-D
Selfie tyc si udelej. Vidim jich tam valet se nekolik. V tom batohu mas jiste kus izolacky, primotej tim telefon nakonec a ja mam trwbas spoust fotoaparatu na mobilu i hlasovym ovladanim. Zakricim "whiskey" a ono to v tu ranu vyfoti. Nemusis se nikam ohybat. No ale ze je to fakt skoda. Pekny auta a takovydle fotky. Pritom fakt staci ohnut chrbt nebo jaknto rikas
Tak z pitbullov boly vybrane vlozky a vyrobene nove z N40 pamatovej peny. Dalsia vec bola, ze sa plosak od navyjaku nemal rad s ESC ( to este nie je opravene, navyjak je odpojeny ). To sa prejavovalo cukanim pri zatazi. nejake foto s novymi vlozkami:
vadi mi to, lenze som vymenil vlozky za N40 + som ich vyrezal ovela vacsie, cize poskytuju ovela vacsiu stabilitu, cize sa neborti ta bocnica az tak vyrazne. Ale to si asi zistil z obraskou skor ako si to komentoval, vsak? Ano, ta makka zmes pomaha pri lozeni, ale v bocnych naklonoch to kazi. toto nie je trialova koza, ale expedicak. na nic ine sa neda pouzit a to aj kvoli razvoru 340mm, listovym peram a vyske vyssej ako Ascender. plus vazi 5kg, kde je vsetka vaha od ramu vyssie. Si treba uvedomit, ze toto je postavene k realu co najblizsie ako sa da. cize minimum zavazia v kolesach, vaha v predu a je to 1/9. Cize ak sa v bocnom naklone zborti bocnica a pneumatiku vcucne pod model, tak vacsinou model sa prevrati na bok.Ked si lepsie pozries, tak ziadna fotka nie je v bocnom naklone vacsom ako 25*. Ja viem, dalo by sa to riesit zavaziami v kolesach a prelozenim rezervy atd... ale ako vravim, toto ma vizerat tak ako vizera a ucel je expedicka, nie trial.