Bottler
Nově příchozí
Příspěvky: 37
Registrován: 04.12.2016 20:49
Bydliště: Praha

Re: Nissan Patrol W260

Tak po delší době dávám zase o sobě vědět a dalším postupu. Kastle je nalakovaná, ne jak bylo původně plánováno černá/stříbrná, ale Gun metal/ stříbrná. Mě se to líbí, není to věrná kopie, ale podobnost tu je :) Pro rýpaly, s kitem a broušením nejsem kamarád, tak to podle toho taky vypadá, beztak až na tom bude bahno a špína, tak to nebude vidět :D Jinak jsem zprovoznil původního Crawlera, než dodělám Patrola. Při nemoci jsem se nudil, tak jsem potáhl černou polomatnou fólií "plechařinu" kastle, která byla v maskáči. Vypadá to na kopii Wrighta, co jsem tak porovnával. Objednal jsem další přijímač, tak budu mít dvě auta, Crawlera a scale Patrola. Stačí jenom přehodit nápravy:) Na kastli Patrola už jsou dodělána světla, okna, jsou udělaný držáky kastle, takže už proběhla jak se říká v automobilovém průmyslu "svatba" :D Už je nainstalovaný servo naviják, zatím nemám fotku, vše ještě nafotím. Ještě budu dodělávat lemy blatníků, aby ty kola tak nečuměly ven. A teď jsem se pustil do nárazníků z 0,5 mm pozinkovanýho plechu, letovanýho cínem. Zabrousím, stříknu základem na pozinkovaný materiály a pak černý polomat, vepředu bude umístěna maketa navijáku. V mezičase jsem vyrobil filtr sání tzv. Cyklon. Ten bude na šnorchlu. Další bude na řadě zadní nárazník, držák rezervy. Dodám více fotek podvozku.

Proběhly testovací jízdy. Mám pár poznatků. Auto je hrozně těžký vzhledem k mému megalomaniackému šasí i kastly. Takže na řadě bude Frame Verze 2.0 z hliníkových profilů. Bude to vyrobeno tak, aby se daly použít jak listové pružiny (autentické), tak 4-link kvůli křížení (neautentické). Mám objednané tlumiče s pruzinama, tak budu experimentovat :) Vše zase nafotím a dám vědět, jak to jde.
Bottler
Nově příchozí
Příspěvky: 37
Registrován: 04.12.2016 20:49
Bydliště: Praha

Re: Nissan Patrol W260

Zdravím přátelé, tak aby jste si nemysleli, že zahálím, tak jsem, přidal další dávku fotek na Rajče. Rozhodně jsem se nenudil a ani neflákal. Co vás čeká? Dodělal jsem přední nárazník, zadní je ve výrobě, oba budou čekat na lakování. Dále na Crawlera už dorazily přídavná světla, tak jsem je namontoval a vyrobil ze svářecího drátu ochranu při překocení. Funguje, vyzkoušeno v praxi :lol: Světla jsou připojená přes obvod, takže se zapínají a vypínají na vysílači na CH3. Na Crawlerovi mám komplet jeho vlastní elektroniku, takže "jenom" přehodím nápravy a mám všudeprůchozí bestii :lol: Dalším největším progresem je nové Šasí V2.0 Měl jsem ho rovnou udělat z hliníku a měl bych pokoj, jenže po tátovi mám sklony k megalománii a předimenzovávání materiálů. Promiň tati :lol: Nová jsou i listová pera ze špachtle z Pornbachu 8) Je to pružný a měkký. Zatím laboruji s délkou a tvrdostí, takže vše není ještě finální, pro rýpaly, že je auto celý vysoký atd. Toť zatím vše. Jak bude něco nového, tak se zase ozvu :)
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Nissan Patrol W260

Narazniky jsou prdacky, kor ten predni :FINE:
Bottler
Nově příchozí
Příspěvky: 37
Registrován: 04.12.2016 20:49
Bydliště: Praha

Re: Nissan Patrol W260

Děkuji, ještě oba čekají na lak. Snad tento týden dodělám zadní a držák na rezervu, pak už jen zahrádku, světla a když se zblázním, tak možná i interiér, ale těžko říct, jestli se mi chce do něj pouštět. Zase takový detailista nejsem :)
Bottler
Nově příchozí
Příspěvky: 37
Registrován: 04.12.2016 20:49
Bydliště: Praha

Re: Nissan Patrol W260

Tak přátelé, dlouho jsem se neozval a taky samozřejmě nezahálel :lol: Přední nárazník dostal i ochráné rámy na světla, šekly, přídavný světla, zadní nárazník dostal šekly, držák na rezervu, novinkou jsou 2x20L kanystry v zelené barvě s držákem na nárazník ruční výroby. Na střechu přišla zahrádka s pochozím plechem, světla. Dále ochrané rámy na prahy s perforovaným plechem. Vše je nalakováno do matné černé. Hlavní světla vozu (potkávačky a zadní obrysovky) se rosvicí se zapnutím reglu, zbytek (přídavný na předním nárazníku a na zahrádce) jsou spouštěna přes CH3 a můžou buď svítit samostatně, nebo každá sada zvlášť. Kastle dostala rozšiřovací a chránící lemy blatníků v černé matové barvě. Ještě chybí dodělat šnorchl s Cyklon filtrem. To zatím počká, jelikož teď se mnou patrol pojede na testovačky na chalupu, tak možná bude nějaký video a pár fotek.

Co se týče pružení, tak jsem si s tím celkem dlouho hrál až jsem to nakonec nějak odladil, je to měkký a zároveň to pruží, kříží to celkem obstojně až to občas někde dře o kastli. Nakonec jsem trochu přitvrdil, aby se to nestávalo. Model má celkem velkou váhu, nemám to zvážený, ale nějaký to kilo to bude.

Poslední, co bych chtěl vychytat, tak to jsou motory v nápravách. Zjistil jsem, že tam jsou velikosti 370. A jsou dost slabé na váhu auta. Bohužel nevím, jak změřit otáčky motorku a třeba případný převod na ozubených kolech. Chtěl bych pořídit jiný motory, ale ty se vyrábějí od 50 rpm až po 70.000 rpm. Nechci stíhačku, ale chtěl bych aby to mělo sílu a jezdilo třeba stejně rychle, jako teď. Budu muset objednat několik motorů o různých otáčkách a měnit to, dokud nebudu spokojen.

Tak si užijte fotky na Rajčeti. Ahoj a zdar dvoum RC stopám.
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Nissan Patrol W260

Hele, ses covece fakt sikovnej. Bouda, narazniky, ram, listy, zahradka atd atd

Fakt dobry

Zahod ty napravy. Nevymejslej nic s motorama, kazda koruna jinam je spatne. Potrebujes normalni napravy, normalni motor.

Projdi market, Smerin ma prevodovku z axika za 800, jsou tu tusim i napravy, kardany axial plastovy jsou tu taky za par korun - pak to zacne jezdit spravne!! Tomu se proste nevyhnes, mas auto fakt fakt dobry, ale chces li jezdit a ne jen cumet na to na policce a jednou za tejden deset minut na skalce za barakem pojezdit, potrebujes normalni komponenty.

Ve finale usetris protoze to stejne prijde. Vyprdni se na nejaky maly motory, sezen prevodovku s rozvodovkou, kardany a napravy a zmeni ti to celej svet!


Pak samosebou i normalni pneu :YOP: je to mozna trapny, ale proste kdyz za ne nedas litra tal budou kloouzat a akorat te srat.

Je to proste tak

Chce to nejakou investici donnormalnich komponent

Ale pak to drzi leta,obcas vymenis loziska, jinak uz zadny naklady. Znova opakuju ze to mas fakt prdacky ale chce to drobet investici do zminenych komponent
Uživatelský avatar
pera2008
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 05.02.2015 10:24
Bydliště: Slovensko

Re: Nissan Patrol W260

ja sa tesim,lebo som myslel, ze umrel tento projekt. Mne az tak nevadi ani ten podvozok, proste vyskusas a uvidis. Mne sa zda, ze tie fendre su nejake dietne. inac je to kus peknej prace
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Nissan Patrol W260

Jsem to myslel tak, ze je skoda penez do tutech komponent. Klasicka koncepce bude fungovat lepe a je proste skoda penez za motory a pokusy, ktere povedou k overene vatiante co jsme rikali uz nazacatku.

Bych ti to tak nepsal, kdybys splacal nejakou voslovinu. Ale tohle je fakt celkem vyvedena budka a zaslouzi si, aby ti delala radost. Proto te ponoukam rekneme spravnym smerem...
Uživatelský avatar
nivak
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2397
Registrován: 27.12.2011 0:00
Bydliště: Náchodsko

Re: Nissan Patrol W260

Jooo Míry se drž, a ikdyž mě občas sere, tak má mnohdy fakt pravdu, timhle zkoušením co by mohlo fungovat jsme si prošli skoro všichni, nacpali do toho ranec a pak zjistili že klasika je klasika a jedině to bude za pár korun fungovat fakt skoro pořád, dokud to jako já nerozjebeš hovadskym ježděním... ale to je každou jízdu. Ale nebudem tu řešit jízdu v podnapilém stavu kluků z Nivalendu. Takže doufám že až se sem na to forum po měsíci zas mrknu, tak že bude pokrok s podvozkem. Ta budka si to zaslouží.
Jsem Jirka.
1:10 CC-02 Nissan Patrol GR Y60 Wagon 8)
1:1 Nissan Patrol GR Y60 Shorty
Seru na body, jezdím po poli...
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Nissan Patrol W260

Bude teď hodně trapný, když se svezu s klukama a řeknu to taky že? Srdce mi krvácelo, když jsem viděl jaký podvozek je pod tou povedenou budkou a doplňkama postavenej. Tohle nebude mít nikdy kloudné východisko, i když bys měl dvacet motorů. Nikdy to prostě nepojede tak, jak normální auto. Pošli pět palackých do podvozku a máš plnohodnotné auto, které nezklame. Tohle je slepá ulička a ta budka si to opravdu zaslouží ... a to vůbec neříkám proto, že mám teď zrovna na bazaru SCX nápravy za dobrou cenu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER
Bottler
Nově příchozí
Příspěvky: 37
Registrován: 04.12.2016 20:49
Bydliště: Praha

Re: Nissan Patrol W260

Přátelé, všem vám dávám za pravdu. Včera proběhly testovací jízdy. Takže jak začít a udělat ze sebe blbce a nasypat si popel na hlavu. Nuže tedy, Patrol je moc těžký a v terénu nevyjede ani kopeček. Pak se protočily plastový převody na zadní nápravě a tím jízda s patrolem skončila. Namontoval jsem na lehkýho Crawlera a tam to chvíli fungovalo. Pak už total šly kakat nápravy. Jelikož nemůžu dát velký obnos peněz najednou byť i 1500,- tak jsem lichý. Ale zeptám se, jak jsou na tom nápravy a pohonný systém u modelu HG P401????
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Nissan Patrol W260

Furt stejna pisnicka.

Tadyhle Swinak ti na 15 stovek slevi, protoze ma obe predni a urezal tomu nejaky dulezity drzaky (to si udelas z plechu) a to ti fungovat rozhodne bude.

Pokud nemuzes dat 1500 najednou, dej si to na stranu a dej to navickrat. :FINE:

A ty napravy co ukazujes ti toho patrola muzou vozit celkem obstojne. Jestli se nepletu tak je to takovy to z ty sestikoly gecka, ne? To klukum jezdi.. ND na to asi taky jsou..
Uživatelský avatar
poschlmartin
Píšu hodně
Příspěvky: 1223
Registrován: 14.07.2012 0:00
Bydliště: kousek od ČK

Re: Nissan Patrol W260

POZOR!!!!

Tak HG je sračka totální!!! Docela se mi líbila, ale opravdu to je jen z papíru. Luboš (Burlub) - pro Míru - jezdil s náma na Monstr Džemu s tím Hummerem s vlaječkama - ten tuhle potvoru šestikolou má a všechny kardany odešly, objednal z číny nový, odešly, objednal kovový a odešly vnitřky náprav - objednal z číny několik novej pajšlů, vzal pro sichr i několik náprav a sype se to jak čaj!!!
Ale měl jí i známej z Mimoně, měl jí Buffalo z Prachatic, ve 4x4 jí měl známej z Dubného a všichní plakaly! A všichni se toho rychle zbavily, jen co do toho nasypaly dvojnásobek a zavčasu prozřely.
Burlub to nevzdal a bojuje dál a za týden se chce ukázat v Dubové na expe a to právě s touhle šestikolou, že to rozhejbe (už přes rok na tom maká a všechno k ho**u). Dneska jsem s ním seděl v hospodě a vím co říkám!!! HG nebrat, zní to možná šíleně, ale to raděj nejezdit než to jen tak marně zkoušet!
Budeš to mít jako bezpohlavní ženskou - budeš do toho sypat a o něco se snažit, ale nikdy si nevrzneš!

Tohle si pročti, je to docela poučný. Dozvíš se tam, že když to koupíš je to nový, pokud se v tom jenom šťouráš, je to dobrý, ale jak s tím vyjedeš seš v p*či! A čím víc spravuješ, tím víc jseš v onej části těla, protože to není jako u opravdickýho auta - třeba jako ARO - to byl šroubožrout. Jezdilo v poho, vezmeš to do terénu, dáš mu nálož a spravuješ, dáš další a spravuješ... ALE JEDEŠ A DOJEDEŠ až pak spravuješ!!! Tohle je jiný! Spravuješ, spravuješ - nevyjedeš a spravuješ a spravuješ a když náhodou vyjedeš, nikam nedojedeš, čili vlastně nekupuješ auto, ale zavazadlo. Musíš to pořád nosit a furt to "zavádza"! Protože tolik sprost*ch slov jsem snad letos ještě nepoužil, jako tady v tomto příspěvku, proto ti to snad bude dostatečným varováním.
Ale čti a suď sám:
topic13690.html

A schválně. V sobotu na Dubovou Luboš auto bere. Naposledy vyjel na Velešín a to je víc jak rok a tedy dost času na přípravu, obzvlášť když je to jeho jediná expe kára. A není to žádný hudlař, do čeho se pouští on, klobouk dolů, je to kluk odvážná! Teď má být MB6x6 v lati, poupravené aby fachalo aspoň trochu a připravené, tak schválně jak dlouho vydrží. Start je v 10 hodin. Sázím 100,- že v 10:31 auto nepojede. A to nevěřím že už v deset vyrazíme...
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Nissan Patrol W260

Aaaaaha

To do sebe zapada

Burluba jsem s tim videl prave loni na tom Velesine. Netusil jsem, ze od ty doby to nejede :-D je fakt, ze jsem si toho vsiml 100 metru od parkoviste (nez se doslo na misto jezdeni, bylo treba jit 500m po rovne louce) jak to ma polozeny na kladach kolama nahoru a vrta se v tom sroubovakem.

No hele domluv se tady ze Swinakem, on ti slevi v ramci nejaky mezinarodni podpory (je to moravak) zacinajicim modelarum. Lepe nic nesezenes..
Uživatelský avatar
sWiNe
Veterán fóra
Příspěvky: 3873
Registrován: 11.09.2011 0:00
Bydliště: Krnov/Neratovice

Re: Nissan Patrol W260

Máte štěstí, že mám slabost pro Patroly ... možná o tom ještě můžeme diskutovat no .... :mrgreen:

HGčko je to samé v bleděmodrém, jak tvůj podvozek ... no možná trochu lepší. Jsou lidi, co si to chválí, ale převahují ti, kteří jsou z toho na prášky. Já nechci říkat, že to musí být jedině axial a nic jiného, i když šest let nic jiného nejezdím. Ale když prostě dobrý osvědčený podvozek stojí v kitu osm tisíc a nějaký jeho rádoby konkurent stojí dva tisíce, tak se to někde podepsat prostě musí. S lehkou lexankou to chvilu možná jezdit bude, ale hold hmotnost Patrola už se někde taky projeví, ruce pryč od toho alias "Nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci". To prostě opravuješ, vylepšuješ, kupuješ apgrejdy a furt žiješ v té lži, žes to přece koupil za dva tisíce, ale už v tom máš sedmičku a furt je to nepoužitelný :mrgreen:

Bohužel to samé platí i o pneumatikách, na nějaké sady za 300 z Aliexpress se ani nedívej.

Zjednodušeně - nápravy 1500-1800, převodovka SCX se dá na bazošu za 600, když dobře kápneš, tak obuté kvalitní kola 800, tlumiče 300 a kardany 400 (třeba nové traxxas) a šásko ti už někdo za pár stovek dá, spoustu lidí má udělané své bočnice, do kterých to půjde zamontovat .... a máš prostě auto, s kterým jezdíš. Elektro možná do startu půjde použít z tohodle.

Nemusí být vše hned, ale tak nějak to na sebe prostě navazuje no.
RC AST 2018 - C2/Offroad Jeep Cherokee XJ, C3/Pro-Modified Ford F-350

Moravské ex-ŘEDITEL a Mistr Moravy 2016

#RTR.CZ TEAM DRIVER

Zpět na „Scale projekty“