Takže co je hotovo. Dost podstatný je držák motoru a prostor pro baterku. Kardan od motoru do rozvodky těsně podlézá baterku. Pár mm tam bude , tak 3-5mm max:-) A na šířku je prostor pro baterii dimenzován na konkrétní typ baterie. Převodovka ten prostor zůžila na 40mm. Trochu limit vybrat baterii, ale bighobby 3S 2.8Ah s šířkou 35mm je OK.
Aby mohl být motor co nejníže, musel jsem kryt převodovky zbavit jednoho šroubku. Vadil v tom místě kardanu z přední nápravy. Koukal jsem, na co tam ten šroubek je, vyhodnotil jsem, že ho mohu oželet:-)
No a pár fotek, jak jsem se s tim pral....
Předtím
Mezitím
Potom
Taky držák motoru vznikal na tři pokusy...
Potřebuje ještě ořezat, ale bude sloužit i jako zpevnění "věže" tlumičů.
Teď jsem se pustil do navijáku.
Snad bude předek dostatečně pevný. Možná ještě karbon trochu vyztužím. Protože z boku bych rád servo na winch down. Ale to až přístě..