Tak jsem se dnes dokopal k výměně pastorku. Ten původní vypadal jak zadní slick na Rossiho Ducati :-D Teď se chystám na řízení. To origo mě moc nenadchlo. Servo přijde nad nápravu. Nakonec výroba kardanu a můžem vyrazit.
Naposledy upravil(a) carlos46 dne 31.08.2012 10:42, celkem upraveno 1 x.
Dneska jsem konečně dodělal řízení. Rozdíl je opravdu znát. Díky patří Čendovi za radu a inspiraci. Ještě dolů přijde ochranný šusplech nebo něco podobného.
A tady celkový CCR01 paskvil :-D
Naposledy upravil(a) carlos46 dne 31.08.2012 10:43, celkem upraveno 1 x.
No zatim sem stím moc nenajezdil...vlastně jedny závody a tam problém nebyl ani jednou....každopádně je ten střed vejš než u Axialu.....Ten plech mi tam prostě nesedí....i když by mohl v extrému bejt dobrej...ale proto sem si pořídil CCčko že nejni dokonalí a je stim větší zábava.... 8)
No já jsem právě také chtěl něco k CRku. Z toho jsem si udělal čistšího crawlíka a chybělo mi nějaké živější svezení. Přítelkyně má TAčko a tohle se tomu hodně jízdně podobá. A také se chystáme k Vám do Mrakolandu. Snad se tam trochu s těma mýma výtvorama chytneme. Jsou to takový šunky na kuchyňské lince dělané :-D
Pavel Suchomel Buggy Bullet V3 - momentálně probíhá GO Nissan 350Z - od roku 2012 probíhá GO SCX-10 - HPI Bronco - momentálně probíhá GO mé rajče 4 Válce stačí, když turbo tlačí ... ...jo a nejlepčí kanál na TyTrubce najdeš zde...
Takže Cadillac už je nenávratně rozprodán a poslední velká část auta - podvozek čeká na předání svému novému majiteli, mimochodem váženého člena tohoto fora, který připravuje další perličku. Poslední co mi tu zbylo je Yota na CCčku. I o jejím prodeji jsem přemýšlel, ale nakonec zůstane doma. Ještě mi tu zbylo pár dílů, nějaký ten lepší motor a regulátor. Teď jí jen musím nějak poladit a konečně se alespoň jednou podívat do Mrakolendu. I díky tomu si jí vlastně nechávám ;)