Vzhledem k tomu, že auto bylo už pojízdný, tak jsem ho vzal na dovolenou s rodičema, na naše oblíbené trojmezí Čech, Polska a Slovenska. Ale nejzajímavějším výjezdem se stala relativně blízká Malá Fatra na Slovensku,
konkrétně její nejvyšší vrchol Velký Kriváň (1708m)
Začali jsme stoupat podél lanovky z Vrátné:
Tam je to sice dost prudká, ale pohodová cesta; teda alespoň její první část
Pak to začalo být zajímavý, šlo se přímo směr vrchol po malé pěšině; pořád ale se dalo v pohodě jet.
... tenhle pohled se asi nikdy neokouká:
Nakonec v sedle u lanovky, auta celá. Ale chce to ještě vychytat trasu, protože je v jednou místě v úseku kolem asi 150 metrů absoultně neprůjezdná - jsou tam vyšlapaný schody, ale vysoký kolem půl metru...
A tady začal úsek Snilovské sedlo - Velký Kriváň - Pekelník - Sedlo za Kravyarskym. Naprsto nej trasa na expedice, jakou si jen lze představit - Hodně vysoko, výhled na všechny strany, cesta pro model jsou prošlapané pěšinky, ale dávající zároveň nespočet možností se projet po kamenech, štěrku...
...tátuv Def:
Cesta na vrchol:
-> tak blbě na okraji tam ale cesta není nikde, tohle jsem tam dal auto na malý ostroh jen kvůli fotce :)
A nakonec: Vrchol!
...cesta z vrcholu směr Pekelník:
... jak to viděl řidič z auta:
...luxusní ,,silnice'' :
Na sestupu:
Když to dám dohromady, tak mne fascinuje, ce se dá s UAZem vyjet. Na to, že jsem dal úzký nápravy, auto hodně nízko tak naprosto bez problému. Listový pružiny fungujou za jedna, kombinace redukční převodovky od HPI v kombinaci s rozvodovkou T1 je super, oproti Pajeru na ccčku poloviční, až někdy jen třetinová spotřeba baterek... Jediná věc, kterou jsem řešil že jsem někde na cestě nechal oba spodní panty u zadních dveří a povolil se mi šroubek od rezervy :lol:
-> Všechny fotky z expedice jsou tady:
http://ufo94.rajce.idnes.cz/Expedice_Mala_Fatra