Hele nad tím praporkovačem jsem dost přemýšlel, ale dělat ho budu v dohledný době jen jako doplněk, funkční se mi fakt dělat nechce... Samozřejmě by tu možnosti byly - ten kobereček jak posílal odkaz Scorpion -> na to bych musel jet hoodně rychle :mrgreen: ... pak je tu ještě možnost s kapslíkama, potažmo perkusníma zápalkama
ALE nic z tohohle bych nedělal, ani kdybych byl opravdu pod vlivem čehokoliv a nikomu bych to neradil :NO:
jak se říká:
,,Napřed je to fyzik, potom je to chemik a nakonec je to invalida..."
Během přípravy na Ještěd jsem dodělal pár věcí na autě, které stojí za zmínku. Tou nejvýraznější změnou je dotáhlá střešní konstrukce, která je z mosazných drátu pájená cínem:
Potom přibyla zadní světla a vepředu blinkry.
Naopak jsem nechal někde na Ještědu další spodní pant od dveří, takže ty někdy v nejbližší době dodělám... A budu pokračovat ve vybavování nádobíčkem pro chemicko-průzkumnou verzi :-)
No nevim, dost možná :-) asi jo protože si pamatuju z výletu na ještěd s přítelkyní že jelo jedno autíčko, a pak druhý den na fóru.. aha on byl ještěd :-D
napadlo mě z čeho by se dobře daly udělat ty tyčky na ty praporky. Každej známe hru mikádo za 20,- ty špejličky jsou plastový, na stranách do špičky, jen je přestříknout na požadovanou barvu a bylo by to :-)
... na díly neskončí, to fakt nehrozí; spíš jsem zjistil pár drobností ohledně odolnosti vlastní kastle - po naježdění dost dlouhých vzdáleností v Beskydech se kastli podařilo postupně odrbat o pár drobných detailů. Interiér, zn. podlaha, podběhy... jsou strašně rozklížené, spoje popraskané, ale jinak celé pohromadě to drží bez problémů, ale z principu mi to vadí :lol: Ale havní skelet kastle drží jak židovská víra 8)
Co se týče podvozku, tak ten je bezproblémovej, jen listová pera tochce vícevrstvá měkčí pružiny, protože maj jinak tendence po každých najetých asi 50km praskat - nehledě na antiwrap - jak se ale dá více vrstev měkčí pružiny tak se zdá není problém
Jedna z úprav byla odlepení pneu od Ansmanna od plastových disků, vyhození příšerně tvrdých vložek a bez nich dané pneu na plecháče od RC4WD - můžu tuhle úpravu těhlech pneu jenom doporučit, protože najednou jsou krásně měkké a maj perfektní trakci... Další věcí bylo otevření difů - původně jsem dělal uzávěrnej diff, ale vzhledem ke kvalitě hitlermetalu, ze kterýho jsou odlitá kola v nápravě jsem od toho upustil představa že to budu opakovat při každé výměně... nechal jsem dify otevřené s tím, že budu vybírat scale terén -> Pokud nedojde na fakt velké kameny, tak kupodivu není problém, jen to hold už není horolezec - ale zase se otočí o 180° na 120cm...
Ale jestli je něco na šrot, tak rám střechy (mosaz + cín) - to je skoro div, že vůbec drží pohromadě, radši jsem ji sundal a jezdil bez předního okna - takhle nalehko se mi to navíc líbí nejvíc :wink:
Nejlepší je ale v bahně - s těmahle pneu, relativně úzkým autem s velkou světlou výškou a malýma nápravama jsem dokázal strávit klidně půl odpoledne na jedniém bahnisku...
Na kardanech od Notyra není znát opotřebení :hura: