Zaxi je to nádhera :OK: Otázka zní kolikrát otevřeš korbu versus kolikrát půjde auto přes boudu. Když bude korba vyztužená podběhy a imitací lavic z polystyrenu mělo by to být pevný dost aby jsi jí mohl otvírat. A´t se rozhodneš tak či tak bude to mazlík a těším se až ho uvidím pohromadě :YOP:
Axial SCX10 Jeep JK (Speed Eco 600;4-link;HK GT3B 2,4 GHz;RC4WD Gladiator 1.9, Dick Cepek Torque 1.9) Jeep J5C, Losi Micro Rock Crawler Tatra 162 Dakar prototyp-Reely monster truck extreme,Work In Progress Yokomo Type C DP+; 1986 Toyota AE86 Trueno GT
Tak jsem včera cvičně spojil korbu a přední část, co mi zustala z prvního pokusu a trochu jsem se zhrozil. Že to nebude žádný tintítko, to jsem jsem věděl. Na výkresu mi to nějak nepřipadlo, je to to šílenej autobus. Cca o 3 cm delší nežli D110. A navíc se mi to takhle dlouhý ani moc nelíbilo. Trochu jsem googloval a našel pár kousků se zkrácenou korbou. Nejsou to ale původní rozměry, prostě ji fikli. Nicméně po v celku dlouhé úvaze a zohlednění kde s stím budu jezdit, jsem jí fiknul taky. Ted je cca o 2,5 cm kratší nežli D110 a vizuálně přijatelnější pro mě.
Nakonec to není z balsy, ale z dýhy. Je to to proto,že tenhle materiál dokáže Mephis říznout lasarem. PSH teče. Žeber tam bude v celku dost a tohle mi přišlo jako dobrý způsob, jak docílit, že budou všechna stejná. Zatím to vypadá, že to funguje.
Chápu-li správně tak jsi u Memphise nechal "pokreslit" PSH a vyřežeš to růčo a nechal sis vyřezat ze "dřeva" ty žebra, jo? Kde jsi bral, resp. v čem jsi tvořil, podklady na to pokreslení a vyřezání?
Chápeš to správně. Potisk PSH a výřez z dýhy má na svědomí Mephis. Jako zdroj posloužily různé fotky a samotné podklady pro tisk a výřez jsem tvořil v Autocadu.