Filip píše:To byla ironie s tím japoncem? Jinak nevim co je na tom autě líbiveho na Grko to nemí ale cena je jinde.
koukám že ty seš největší borec a znalec starejch ofroudů, a ke fšemu eště větší rypák neš adam :-( patrol je skroucená noha vod plynu,( proto mám miš )ale tyhle auta jsou klasika takže fandím a na keci filipa serte ,grko se mi nelíbí uš vůbec, tahle stará plečka má aspoň duši
K160 - tzv. "japonec" - 2,8 benzín, 3,0 benzín, 4,0 benzín, 3,3 D a 3,3 TD s 24 voltovou el. instalací ... K260 - tzv. "španěl" - 2,8 benzín, 3,0 benzín, 4,0 benzín, 2,8 D a 2,8 TD s 12 voltovou el. instalací ...
Rozdíly mezi K160 a 260 - jiná maska, světla, zadní světla, nápravy (umístění zadního difu - japonec vpravo, španěl uprostřed), to samý převodový poměry a převodovky. Zbytek stejnej. :wink:
Já budu osazovat co nevidět motor sacím / výfukovým potrubím s turbem z 3,3 TD, takže bude turbo diesel.
Co se komu líbí víc nebo míň, je každýho věc. Souhlasím s tím, že má "španěl" duši a je celkově víc terénní a "brutální" (archaickej). O cenách to není, dnes koupíš shnilý GRko kolem 50 ti co španěla ...
Co se týče Filipa, říká člověk co jezdí s terénním ZJčkem na 18" tkách - vesnice Disko tuning ! :-D
btw. litinová 3,3 D je opravdovej rumpál, žádnej výkon ale jede furt, bez potřeby elektriky a podobnejch nesmyslů.
Na nick kašli, jsem Luboš
... rajče: offroader4x4 ...
Filip píše:To byla ironie s tím japoncem? Jinak nevim co je na tom autě líbiveho na Grko to nemí ale cena je jinde.
proč ironie to je fakt španělé maj označení 260 a tuším že se ani nedělali s tímhle 3,3 motorem
Protože tohle je španěl. Jo na moje kecy klidně serte, to píšu pořád nelíbí se tak to nevnímejte. ZJ je leštěnka na cestu a na pole na každodenní přemisťování. Do terénu jezdím tatíkovým patrolem.