Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

RC4WD Copperhead by tomsoyer

Ahoj dovoluji si představit mého crawlera.

Konečně jsem se dočkal a dnes mi přišel tolik očekávaný kit od RC4WD Copperhead. Musím poděkovat Martinu Žilkovi a jeho obchodu Rcmodelex, přes který jsem měl Copperheada obědnaný vše proběhlo na jedničku a rychle takže ještě jednou díky :wink:
Po vybalení dílů z krabice jsem byl opravdu zvědavý jak bude kit vypadat a co následovalo předčilo mé očekávání. Každý díl byl pečlivě samostatně zabalen to mě mile potěšilo, ale až po rozbalení jsem užasl. Všechny díly jsou precizně zpracovány a vypadají pomalu jak šperk 8O
Do kitu jsem si oproti standardu (plast) vybral celokovové osy T-Rex 60 a pneu Crazy Klrawler 2.2. Tyto pneu a lexanové bočnice, haupna a střecha jsou jediné "plastové" díly v kitu vše ostatní je pouze kov :twisted:
Budu sem postupně přidávat fotky a popisy stavby kitu a nějaké to video, abych vás trochu navnadil zde jsou fotky po rozbalení a krátké video.
Toto na mě čekalo v krabici:
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Porovnání pneu RC4WD Crazy Krawler a Proline Hammer (ax10 ARTR)
Crazy Krawler jsou zhruba stejně měkké pneu s vyšším vzorkem a celkově jsou užší a vyšší než Hammery
Obrázek
Obrázek
Porovnání vložek, vlevo CK vpravo (bílé) Proline - zde vidím první slabinu jedná se obyčejné měkké molitanovky oproti Proline "paměťovým" Proto co nejdříve objednám nové vložky.
Obrázek
Obrázek
Ráfky jsou prostě krásné :wink: RC4WD Magnums DT Narrow oproti axilovým jsou užší (narrow) a těžší
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Osy T-Rex 60 v celokovovém provedení jsou stejně široké jako u Axiala Ax10 zatáčecí úhly jsou také stejné (ty mohly být větší potenciální tunning - universal kardanama)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Na závěr krátké video
http://www.youtube.com/watch?v=watHZKNmOAk
V nejbližší době budou následovat další postřehy a fotky ze stavby.
Tom
Naposledy upravil(a) tomsoyer dne 05.01.2009 12:21, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Jelikož sem se ke stavbě dostal až pozdě nechám si hlavní na zítra kdy v klidu za denního světla budu montovat. Zatím jsem alespoň dal dohromady kola. Do předních jsem navíc přidal závaží co se používá k vyvažování disků u aut 1:1. Díky tomu že ráfky jsou narrow vešly se závaží pouze podél a takto se jich tam vešlo 9 v jedné řadě. Dal jsem celkem 2 řady takže 18 závaží do kola což je 90gr na jedno přední kolo. Do zadních kol jsem nic nedával.
Vlevo na fotce je ráfek s 2 řadami závaží vpravo s jednu řadou závaží.
Obrázek
Obrázek
Po nalepení závaží ve dvou řadách jsem pro jistotu závaží "utáhl" páskou, přesto že drží přilepené originál oboustrankou perfektně.
Obrázek
Obrázek
Na závěr jsem vyšrouboval 96 šroubu nasadil pneu a zase 96 šroubů utáhl :lol:
Komplet jedno přední kolo včetně závaží váží 330gr a zadní 240gr.
Po sestavení kol se vložky tak špatné nezdají jak jsem myslel a pneu by mohly fungovat dobře. Uvidím po prvních jízdních testech.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Pokračování je tady :wink:
Dnes v 11.00 hod jsem začal a v 21.30 skončil. Stavbu jsem si vyloženě užíval a vše dokumentoval.
Až na pár záseků kdy v návodu byly nesmysly typu, že dodávané délky linků neodpovídají návodu a pár fotek, které místo aby upřesnily popis ho spíše ještě více zmátly :roll: To byla paráda!!
takže fotoromán je zde:

Jako první jsem rozebral osy abych se podíval dovnitř a zkontroloval zda-li jsou namazané.
Váha zadí osy je 210g, přední je 240g
Obrázek

Dále jsem vyndal linky a zjistil, že návod mluví o úplně jiných délkách než mám, pojal jsem podezření že se Američan spletl a nabalil něco špatně. Ihned jsem volal Žílovy a sním jsme došly k závěru, že stejné délky jako mám já má i on na svém tudíž je blbě návod. Oddechl jsem si a linky jsem sestavil. Nadchly mě alu koncovky a jejich precizní zpracování ostatně jako všechny díly.
Obrázek
Obrázek
Požadované nastavení koncovek linků jsem řešil přibroušením linku nebo podložením. To v případě když dotažením hrozilo stržení závitu v alu což sem nechtěl a proto jsem si pomohl takto. Na podložení se mi osvědčila větší smršťovačka na velké kabely, ze které jsem si uřízl čtvereček a do něj prořízl díru na závit, po utažení jsem odřízl co přečnívalo a díky tomu není nic vidět. Koncovka se krásně dotáhla.
Zde foto linku před oříznutím
Obrázek

Odstrojil jsem chassis a namontoval převodovku R2. Tato má převodový poměr 10 až 30:1 rozsah se řeší velikostí pastorku v kitu je pastorek 8 zubů což je poměr 30:1 a to je na můj Novak 55 moc pomalé tak čekám na pastorek 14 zubů, se kterým je poměr 15:1 což by mělo být optimum.
váha chassis je 460g, váha převodovky je 120g
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Nyní jsem začal koumat a zkoušet jak nejlépe vyřešit umístění linků, protože návod neodpovídal. Došel jsem dle mě k ideálnímu řešení.
pohled z boku
Obrázek
pohled ze shora
Obrázek
zadní linky
Obrázek
přední linky
Obrázek
z boku při max propružení
Obrázek

namontoval jsem tlumiče podle návodu (později se ukázalo, že musejí být obráceně)
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Teď jsem již mohl přidělat osy k držákům 4linků, tento systém se mi velice líbí a vše pasovalo jak má navíc je toto uchycení velice pevné. Je to vlastně objímka, která má zevnitř zub, který zapadá do drážky ze spodu osy a určuje tak přesné místo pro objímku a zabraňuje protočení osy.
Celková váha Copperheada bez kol a elektroniky je 1580g
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
pohled ze spodu
Obrázek

Zde je pár fotek pro porovnáni s AX10 ARTR
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Po nasazení předních kol jsem zjistil nemilou věc. Hexy nedosedají až na středovou část ložiska a tudíž je tam zaprvé vůle, za další ložisko neplní dobře svojí úlohu, a ložisko a konec poloosy se pohybují v kameni což působí negativně na rejd kol.
S tímto již mám zkušenost přesně to samé sem měl na TA05 a tunningových hexech. Problém je že se blbě shání vhodná podložka, která toto vyřeší tak jsem našel mosazné podložky, kterými jsem to řešil na TA05 a tyto si upravil. Jedna byla málo 2 moc tak jsem je musel zbrousit na smirku a pak ještě i jejich průměr aby tlačily pouze na střed ložiska a to fungovalo tak jak má. po hodince broušení s podařilo a vše sedí na výbornou bez jediné vůle akorát prsty nějak bolí - to by člověk nevěřil jak taková malá podložka dokáže pálit do prstů :lol:
zde je původní podložka a požadovaný rozměr co jsem z ní vybrousil
Obrázek
a tady již nasazená pod osičkou hexu pod každý přední hex přišli 2 podložky jejich tloušťku jsem zkoušel a brousil tak dlouho až tam přesně sedly
Obrázek

Nyní jsem konečně nasadil všechny 4 kola a zjistil, že při křížení náprav se dotýkají expanzek tlumičů takže jsem je musel otočit.
Přední tlumiče diky sklonu horních držáků na chassis byly dost v soudkách skřížené tak jsem pod ně dal menší podložky a trochu upravil (ohnul tvar těch držáků) díky tomu tlumiče krásně volně funguji i při maximálním křížení náprav.
Celková váha kompletního Copperheada bez elektroniky je 2720g
Tímto má hotovo a jsem velice spokojen až na pár nejasností a drobných problémů stavba proběhla výborně a moc jsem si jí užil. Auto vypadá velice schopně vše funguje velice pěkně a už se nemohu dočkat prvních testovacích jízd.
Jinak kvalita všech dílu je opravdu nadprůměrná ani u jednoho nebyl žádný renonc či kompromis. Všechny šrouby jsou kvalitní nerez, potěšilo mě, že na nich RC4WD nešetří a celkem jich dost zbylo jako náhradních to samé podložek a matiček.
Jediným plastovým dílem je nyní na autě pouze plexi dekl převodovky, protože lexan bočnice jsou sundané jo a pak pneu :lol:
Jinak vše ostatní je pouze kvalitní krásně zpracovaný kov včetně všech převodu.

Závěrečné finální fotky
Obrázek
Obrázek

Tady je ještě pár centimetrů rezerva, ale neměl jsem nic jiného vhodného
Obrázek

A takhle to zatáčí, rejd je maximální možný jinak by už drhla pneu.
Obrázek

pokud chcete vidět fotky v lepším rozlišení navštivte můj flickr http://www.flickr.com/photos/23981141@N07/sets/72157612099759190/

No a zítra sestřihnu nějaké to videjko ze stavby a dám ho sem.

Tom
Uživatelský avatar
gyzmo777
Častý přispěvatel
Příspěvky: 546
Registrován: 01.12.2008 0:00
Bydliště: Praha 7
Kontaktovat uživatele: WWW

krásný model jsem zvědav na videa
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

Přesně tak! Hurá na nějaké vídejo! Je to fakt jak šperk!
Uživatelský avatar
yanek
Uživatel
Příspěvky: 362
Registrován: 30.11.2008 0:00
Bydliště: Záběhlice

Ta auta jsou tak nádherná než opustí montážní stůl.......
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Slibované video ze stavby je zde
http://www.youtube.com/watch?v=vD8Wf1_t10c
Doufám že se bude líbit
Tom
Uživatelský avatar
yanek
Uživatel
Příspěvky: 362
Registrován: 30.11.2008 0:00
Bydliště: Záběhlice

Hele, Tebe, je na to aby ses patlal s autíčkama škoda. Ty už jsi měl být dávno jako umělec alespoň v Krátkém Filmu! (jestli tam teda už nejseš:)
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

zase bych to nepřeháněl není to nic moc a ještě točené pouze na foťák takže kvalita tomu odpovídá :cry:
Uživatelský avatar
yanek
Uživatel
Příspěvky: 362
Registrován: 30.11.2008 0:00
Bydliště: Záběhlice

kvalita je pouze hardwarová záležitost ale ty ruce, to oko, ten scénář, kompozice, komu čest, tomu čest :wink:
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Včera jsem pokračoval s Copperheadem, kdy jsem udělal bočnice a vyřešil pár chybek.

Rozebral jsem zadní osu abych viděl jak je to v nich uděláno:

zde je pohled na Alu obaly os
Obrázek

detail na umístění náhonu diferenciálu je uložen na 2 ložiskách
Obrázek

Zde jsem našel chybičku. Na přední ose náhon přesně sedí a segrovka, kterou je zajištěn přesně doléhá na střed ložiska takže zde není žádná vůle, a funguje perfektně, na zadní ose je trochu jiný má na hřídeli na kterou se přidělává kardan díru pro červík, což je v pořádku, ale je o malinko delší a díky tomu segrovka nedoléhala na střed ložiska a díky tomu tam byla vůle, ložisko vyjíždělo ze svého domku (stejné jako u hexú kol) Toto se mi nelíbilo, američan sem zřejmě zapomněl dát podložku tak jsem si jí jak už je u mě zvykem vyrobil, z mé oblíbené mosazné :-)

pohled na náhon a jeho osazení ložisky
Obrázek

vybroušená mosazná podložka (vpravo je original ze kterého jsem brousil) tím že jsem tentokrát potřeboval opravdu tenkou odnesly to tři prsty - trochu sem si je zbrousil do krve :oops:
Obrázek

náhon s ložisky a umístěnou podložku, kterou mi přišlo nejlepší umístit pod spodní ložisko, díky čemuž se vytvořila dle mě ideální zubová vůle podle zvuku a funkce osy.
Obrázek

vnitřek osy každá poloosa je umístěna na dvou ložiscích a přes tisíci hran vstupuje do zamčeného diferenciálu. Uvnitř do sebe poloosy ještě zapadají navzájem. Zdá se mi to jako dobré řešení navíc poloosy jsou pořádné z kvalitního materiálu.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

uložení v obalu
Obrázek

Dále jsem si pohrál s natočením os aby se ztupil úhel kardanů "pinion angle" nyní je hřídel náhonu rovnoběžně s linky a přijde mi to jako šikovný kompromis s nakloněním osy řízení směrem domu.
Při přiděláni kardanu na zadní hřídel, která má jak už jsem zmiňoval oproti přední v sobě díru pro červík jsem si všimnul, že konec kardanu, který má dosednout až na pojistnou segrovku hřídele k ní nedosedne protože červík procházející dírou hřídele ho tam nepustí. Vyřešil jsem to opět podložkou kdy jsem si opět dvě zbrousil :-) tak aby přesně tuto vůli vymezily. Nyní kardan přesně a bez vůle sedí na hřídeli náhonu stejně jako ve předu a na hoře u převodovky, kde jsou klasické hřídele pouze s ploškou a lze tak libovolně kardan přitáhnout.

nasazený a podložený kardan
Obrázek

pohled na úhel zadního kardanu
Obrázek

pohled na úhel předního kardanu
Obrázek

na závěr jsem dokončil haupnu bočnice a střechu kterým jsem upravil tvar podle schassis. Je to klasický lexan, který jsem polepil imitací karbonu a přidal loga Budweiser Beetles.
Karbon se barevně k celkovému vzhledu dle mě velice hodí a s výsledkem jsem moc spokojen.

následuje pár pohledů
Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Po té co jsem odladil pár zjevných renonců jsem s výsledkem spokojen a nemůžu se dočkat až mi přijde objednané servo (Hitec-hs7955tg) a pastorek. Ještě mi zbývá vybrat vhodné lipolky mám vizi jak je umístit akorát potřebuji určitý rozměr acupacku.
Pak zahájím ostré jízdní testy :wink:

Jen potřebuji vyřešit poslední zjevný problém a to že při maximálním rejdu předních kol je moc málo místa mezi tělem tlumiče a pneu. Přesto že jsem našel umístění tlumiče tak aby co nejméně překážel, je to málo a při křížení nápravy a zároveň rejdu, pneu drhne o tlumič.
pohled bez křížení nápravy a maximálním rejdu
Obrázek
pohled při křížení a maximálním rejdu
Obrázek

problém chci řešit extendrama http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop/17-Napravy/0/5/26-Rozsireni-naprav-o-13mm a bude po problému. Doufám že se vejdu do předepsaných pravidel RcCrawlingu :idea:

Zítra to poměřím a podle toho se rozhodnu.
Tom
Budweiser beetles - Crawler
RC4WD Copperhead
Novak Rooster Combo
Sanwa MX3 FHSS 2,4
Flickr My photos
YouTube My videos
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

ad: rozměry - podle pravidel RcCrawlingu je v kategorii 2.2 povolen maximální rozvor a rozchod kol - 317,5mm
Rozvor mám přesně těch 317mm a rozchod mám cca 250mm takže s extendrama by to mělo být cca 276mm takže tam je ještě tolerance dost
Budweiser beetles - Crawler
RC4WD Copperhead
Novak Rooster Combo
Sanwa MX3 FHSS 2,4
Flickr My photos
YouTube My videos
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Přišel mi řídký silikonový olej do tlumičů "100" tak jsem mohl pokročit a naplnit tlumiče.
Trochu jsem tápal jak správně postupovat, protože tlumiče mají expanze tak jsem nevěděl jak docílit ideálního naplnění tak aby nikde nezůstal vzduch.
Nakonec jsem po pátrání na netu a youtube, tlumiče úspěšně naplnil.
Zde je postup:
Po rozmontování jsem naplnil hlavní komoru tlumiče tak jako u klasických tlumičů, počkal až vyprchají bublinky, píst tlumiče je klasicky vytažen na maximum a našrouboval horní díl tlumiče "čepičku" nyní jsem tlumič otočil vzhůru nohama a nalil do poloviny expanze olej. Poté jsem zatlačil píst tlumiče nadoraz dovnitř a tím se vytlačil všechen vzduch z komory mezi tělem tlumičem a expanzí. U předních tlumičů byly ještě do expanzí molitanové vložky, které dle mě fungují jako membrána "čepička" u klasických tlumičů. U velkých tlumičů díky objemu být nemusí.

Zde jsou fotky:

Zadní tlumič
Obrázek
Obrázek

přední tlumič
Obrázek

rozložený - je zde vidět ta vložka do expanze.
Obrázek

Tlumiče mají dost rozdílný projev, zadní velké chodí úplně sametově je znát ten objem oleje. Přední jsou pomalejší a utlumenější. Jsem zvědav v jízdě myslím, že by to mohlo být dobré.

No a nakonec slušné servo řízení co něco vydrží Hitec HS-7955TG :wink:
Obrázek
Budweiser beetles - Crawler
RC4WD Copperhead
Novak Rooster Combo
Sanwa MX3 FHSS 2,4
Flickr My photos
YouTube My videos
Uživatelský avatar
Mutant
Častý přispěvatel
Příspěvky: 566
Registrován: 05.02.2009 0:00

Plati to ve vsem :o)

Jaxe rika, penize jedou...svata pravda, uzasny to mas!
Uživatelský avatar
tomsoyer
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 05.01.2009 0:00
Bydliště: Ceske Budejovice
Kontaktovat uživatele: WWW

Po delší době jsem pokročil s copperheadem a zde je pár postřehů ze stavby:

Problém s drhnutím pneu o tlumiče v plném rejdu a křížení vyřešily "widenery" od Žíly, mohu je jen doporučit, jsou perfektně zpracované a problém s drhnutím se vyřešil na 1*. Jedinou chybičku mají tu, že se mají tendenci povolovat i přes použití pérovek, toto sem vyřešil loctite na šroubové spoje.

Navíc mají stejný elox jaký je na copperovi takže jsou tam jak kdyby tam patřily :wink:
Obrázek
Obrázek

porovnání original hexu s wide
Obrázek

Widenery na autě
Obrázek

Rozchod před a po
Obrázek
Obrázek

Na motor jsem nasadil větší pastorek 11zubů oproti 9 zubům, původně jsem chtěl ještě větší, ale RC4WD je teď nemělo tak jsem vzal tu 11 a zdá se že rychlost je tak jak axík, přesné porovnání, ale nemám.
Po nasazení jsem zjistil nemilou věc a to, že pastorek je celkově dlouhý a i přes to že je nasazen až k motoru tak je zároveň s vnější hranou pláště převodovky a tudíž po nasazení plexi krytky se jí dotýká.
Obrázek

jako nejsnažší řešení bylo buď dát podložky pod krytku, ale to by šel prach do převodovky, nebo vybrousit krytku v prostoru pastorku. Toto jsem udělal, ale jelikož nemám na toto žádný sofistikovaný nástroj (dremel apod...) použil jsem vrtačku a smirek. Řešení je 100% funkční, ale provedení jak já s oblibou říkám "na hulváta" :oops:
Ve skutečnosti to zpracování vypadá lépe než na fotkách ty ještě nedokonalosti vytáhly
Obrázek
Obrázek

Pokračoval jsem další úpravou převodovky, nelíbilo se mi, že z druhé strany jsou díry na přidělání digu, který nemám, a těmito dírami by do převodovky šel prach.
Obrázek

Vyrobil jsem tedy krytku této části převodovky z mích oblíbených "školních" desek. A napasoval ji přesně na převodovku až k motoru. Tuto jsem nalepil oboustrankou a fixoval šrouby převodovky
Obrázek
Obrázek

Po prvních ujetých metrech se bohužel ukázaly další velké problémy a to s punisher kardanama, které se do sebe koušou a díky tomu celé nápravy cukaly.
Žíla mi poradil obrousit hrany kardanu což sem udělal.
před
Obrázek

a po
Obrázek

Po obroušení hran se to trochu zlepšilo, zadní kardan už funguje dobře, ale přední prostě úhel nezvládá, je divné že ostatním se toto neděje, zřejmě mám trochu jiný punisher kardan. Řešil jsem to s Žílou a ten mi poslal na zkoušku CVD kardan, který již funguje naprosto perfektně.
Obrázek

Celkově se mi ty punisher kardany prostě nelíbí a i když zadní již funuje není to ono. Pokud srovnávám s CVD.
Proto mi Žíla objednal nové kardany CVD stejné jako MIP. Za což mu děkuji a chválím za jeho ochotný přístup, díky Martine :wink:

Dále mi přišli baterie Zippy LiPo 2s 1300 mAh 20 - 30C vybíral jsem je hlavně kvůli fyzické velikosti aby se mi dobře vešli do coppera.
Obrázek

A obálek který mi uháčkovala přítelkyně 8)
Obrázek

Regulátor připravený na umístění do coppera a vybaven T deans konektorem, tento používám poprvé a musím dát za pravdu Nohovi, že nemají chybu :!: :!:
Obrázek

Po několika hodinovém laborování jak a kam umístit elektroniku jsem došel k pro mě uspokojivému výsledku.
Tak aby vše bylo co nejefektivněji rozmístěno a zároveň to dobře vypadalo.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

U rozmístění jsem se také snažil o vyvážení coppera v podélné ose, proto jsem potřeboval, aby baterie byla co nejvíce na straně oproti motoru a navíc aby šla co nejjednodušeji měnit vzhledem ke své kapacitě.
Původně jsem myslel, že vyrobím plastový box kam přijde baterie zastrčit, ale pak mě napadlo jednodušší a funkčnější řešení. Kdy jsem použil suchý zip, který jsem zkrátil slepil k sobě vteřiňákem a našrouboval k plate, aby dobře po zajištění fixoval baterku.
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Další úpravou prošly přední tlumiče, které byly i přes použití 100 oleje moc pomalé a tuhé.
Originál jsou v talířku 2 dirky na propouštění oleje cca 0,5mm v průměru.
Obrázek

Já jsem je převrtal na 1mm a přidal další 2
Obrázek

Dále jsem odendal na radu Žíly horní O kroužek takže nyní je tam jen spodní a platový vymezovací kroužek. Jiným způsobem jsem je i naplnil olejem - tak že jsem naplnil hlavní tělo a poté jsem doplnil expanzi při zasunutí tlumiče, takže tlumič není úplně plný a není tam vzduch a tím dochází k přechodu oleje mezi expanzí a tlumičem. Dle mě je toto lepší naplnění, než když je naplněn tlumič úplně celý.
Díky těmto úpravám fungují přední tlumiče podle mích představ, krásně lehce a sametově.

Zde je finální vzhled s rozmístěnou elektronikou, pro vypínač jsem také našel ideální místo a snadno jsem ho tak přidělal. V podélné ose je auto krásně vyvážené a jsem spokojen, celková váha coppera s elektronikou a baterii je 3150g.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

No a abych měl coppera jak přenášet pořídil jsem si kufr kam se přesně vejde s veškerým příslušenstvím včetně nabíjení, radia atd... Copper je tam úplně na přesno, že se ani nehne :-)
Je to For Tools by Ketter z Makra za 1500 kč, vyroben je z kvalitního plastu a jeho součástí byl další menší kufr, který se akorát hodil na moje nové MiniT. Má kvalitní kola a vysouvací držadlo pro jízdu.
Obrázek
Obrázek

Po všech úpravách je v copper v takovém stavu, že jsem celkem spokojen. Čekám na CVD kardany, které budou oproti původním úplně jiný level. Pak budu moci zahájit již ostré jízdní testy venku a doladit další nastavení podvozku. Zatím se zdá, že by to mohlo být hodně schopné :wink:
Budweiser beetles - Crawler
RC4WD Copperhead
Novak Rooster Combo
Sanwa MX3 FHSS 2,4
Flickr My photos
YouTube My videos

Zpět na „Ostatní crawlery“