Expedicní auta:
Tatra 815-4 Vojenská na tatra nápravách od Oty..
Defender 100 na Deekey sashi..
Defender 6X6 Foley 150 Právě ve vývoji- cca 3 tydny do konce.
Defender 110 Double cab crew ve vývoji-mesic a pul do konce
Před chvilkou jsem dopájel konektory k motoru a na reglec, ale dopadlo to tragicky :lol:. Převody nejdou dobře, někde to drhne, bouchá či skřípe a nejsem si jist, jestli jsem tam dobře dal motor... :oops: :sad: Vůbec nevím, kde je co špatně :cry:.
Zatím tam mám to sériové mazivo :lol: Jinak vypadá, že na převod sedí dobře. Nevím jestli je jiná možnost jak dát motor na držák ( do jiných děr ), matlal jsem se s tím a nijak to nešlo, až takhle :lol:
jedny díry jsou pro 16 zubový pastorek a druhé pro 20 zubový pastorek, Je to napsané na tom držáku takovým malým číselkem tak se koukní jestli to máš dobře, jestli máš origo pastorek tak to by měl být 16ka myslím.
Tak jsem to zkontroloval a mám to ve správných dírách, už nevím, co je špatně... Ještě zkusím vybrousit pro motor víc místa ( resp na kabely, jestli to třeba nějak nenadzvedává kryt...
EDIT: Už vim... Teda nevim jakto, ale ten kryt se nad převodama jakoby houpe a někde nelícuje.... A já si toho před dím nevšiml a stáhl jsem to, tkže se to někde přitlačilo na převod asi... :roll:
EDIT2: Když tam kryt namáčknu bez motoru, držim a popojíždím tk všechno šlape tak jak má, a jakmile tam dám motor tk to dělá bordel... :sad:
ÁÁále, dvě nebo tři, to je stejný :mrgreen: Škoda, že teď nemůžu nic dělat, dremel dělá bordel a pálenej plast z CC vany ještě víc :lol: A nůž nevezmu do ruky, šili mi prst :lol: