Hezký den kolegové,
řeším problém a už nevím jak dál :sad:
9. března jsem na rc4wd.com koupil pneumatiky a i s poštovným jsem platil 36USD. Po měsíci jsem se dotazoval jejich podpory, kde zboží je, jelikož standardně mi z USA všechno chodí o dost dříve - bylo mi řečeno ať vyčkám, že dodávka může trvat i 5-6 týdnů. Nicméně nic nedorazilo - neustále atakuji celnici a poštu s dotazy, ale nikdo neeviduje balíček určený pro mě. V tomto duchu jsem začátkem tohoto týdne začal opět komunikovat se zákaznickou podporou shopu a bylo mi nabídnuto, že mi mohou poslat zboží znovu za podmínky, že jim poukážu 30USD, aby tentokráte mohli zaslat zboží tracking numberem, tedy aby bylo sledovatelné. Bohužel na mé argumenty, že se necítím vinen a především pak povinen znovu platit dopravné reagují stále tak, že sice moji situaci chápou a soucítí se mnou, ale že zakoupené zboží poslali a jinou variantu řešení mi nenabídnou. Například vrácení peněz zamítli totálně. Také mne zaráží, jak mi mohou nabízet znovuzaslání zboží, které bylo v březnu ve výprodeji a od té doby ho už ani nemají zalistované na shopu :?:
A já se ptám - mám to vzdát a říct si, že člověk přijde v životě o víc a s penězma i pneumatikama se rozloučit anebo je ještě nějaká možnost dořešení :?: (např. prostřednictvím paypalu).
Osobně mě přístup amíků hodně mrzí, když se mi něco podobného stalo se zbožím z HonKongu tak mi ho poslali znovu - nakonec po dlouhé době dorazilo domů dvakrát a i když jsem číňanovi nabízel platbu za po druhé zaslanou položku tak mi napsal, že je to kompenzace za opožděnou dodávku a že si jej mám nechat gratis (a to šlo o cca 60USD !!!).
Díky za Vaše reakce ...
George
P.S.: ještě, že ten hokej s náma amíci projeli :wink: