Netuším kolik to auto stálo, ale když vidím solidně shnilý podběhy tak se divím,že jsi nejel prodejci rozbít ústa slušně řečeno.
Ne nadarmo se říká v pořekadle " co si neuděláš to nemáš".
Aby jsi nenašel takovouto korozi ještě na jiných místech karoserie.
Tak on to Polak rikal, ze bude potreba podbehy predni udelat ... ale az se to odstrojilo tak je videt jak moc to je ... od nohou ridice smerem dozadu ( podlaha, prahy, podlaha kufr, podbehy zadek ) je delany.... njn neni to novy ;)
To není trochu koroze kolem karoserie, to je kousek karoserie kolem koroze 🤣🤣🤣
Ale tak bereš to s humorem
Ještě že je to taková skládačka. Ten rám bývá problematickej, i po opravě visí ve vzduchu nejistota technický, tak to jestli je v pořádku tak na shnilej čumák sere pes. Ten tvar vyřízni z překližky ať do toho jdou pěkně šroubky a spraveno
Musím souhlasit s Mírou.
Když vidím co to obnáší koupit auto z pozahranic a ještě do opravit tak má Zdeněk co dělat a hlavně ještě pěknou finanční raketu do toho vozu nacpat.
S novým rokem 2023 ( už jsem tam byl letos 2x) opět je přísnější STK a emise.
Druhé auto mám obyčejného diesela v dobrém stavu a když vidím co dělají na emisích za problémy tak co budou dělat na STK??
To si nedovedu představit co chce dělat Zdeněk s tím polským korozí napadeným autem,když na STK dělají na běžné používané české auto takové problémy aby stará auta neopustily na silnice.
Za mě můžu doporučit Metal prep (Dříve Metal ready) od POR15. Krásně vyžere povrchovou rez a nechá vrstvičku zink fosfátu.
Já se přes velikonoce pustil taky do aut.
Zjistil jsem že u Outbacku mám místo zadních tlumičů akvárka. V každém byli tak 2l vody. Možná proto to mělo takový pěkný bublavý zvuk.
Outback i Compact dostali nové papuče. Compact i s konverzí na štefty.
Subo dostalo nová těsnění ventildeklu (krásná práce jak motor sedí mezi podélníky a dekly jsou z boku) a v krabicích ještě čeká kompletní sada brzd.