Petr
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 26.01.2010 0:00

Ford F 350

Potreboval bych prosim poradit. Mam Tamiya Ford F350 a chtel bych ho zvednout . Aby mi s pod karoserie nevykukoval nebo ale spon nebyl tak nizko :mrgreen: """""konec prevodovky"""" :mrgreen: nevim jak to nazvat . prosim poradte. vubec nevim jak to je narocne na prestavbu a jak na finance. a nevim jak na to :sad: :sad: :sad:
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4839
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

Řešení je jednoduchý,kup si větší kola.
Když totiž zvedneš převodovku,zvedneš těžiště a v bočním náklonu budeš horší.
Jezdím s HL od začátku a vždy se dá projet.Pokud né je to na crawler :-D
Jestli ti ale hodně vadí,tak jí nezvedej moc,už tak slabý origo kardany dostanou na prdel.
Bohužel ti neporadím jak na to.Zkus pohledat na Rccrawler nebo scale4x4rc.org
Jorges
Nově příchozí
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 0:00
Bydliště: Praha-východ

Takhle jsem to řešil já:
http://picasaweb.google.cz/hruza.jiri/T ... q8pqO09AE#
Motor jsem dal dopředu mezi rám, tím pádem jsem mohl dát výš převodovku a kastli naopak trochu níž.
Ještě mám koupené tlumiče od Ansmanna, které jsou o cca 3mm menší, tak se tím těžiště ještě trochu sníží.
Uživatelský avatar
milan008
Veterán fóra
Příspěvky: 5336
Registrován: 28.11.2008 0:00
Bydliště: V Holomóci městě

Já bych řekl, že se musíš rozmyslet jestli chceš scale model (co nejvíce podobný skutečnému autu) nebo chceš crawler (speciál do těžkého terénu), uvědom si, že ani skutečná auta která jezdí třeba expedice v Africe, Jižní Americe, prostě někde, neprojedou všude, mají svá omezení, tak i model tvého F 350 má svá omezení. Převodovku bych nezvedal, zvýší se ti výrazně těžiště a bude ti často padat na bok. Řešením je snad jedině předělání převodovky na ležato, informace najdeš na stránkách co ti psal Cores, ale uvědom si, že ani tak nemůžeš zvedat rozvodovou (tu nejnižší) část donekonečna, neboť se ti výrazně zvětší úhel kardanů k diferenciálu a budou se ti vylamovat, ty kardany.
bflmpsvz
Uživatelský avatar
Tomhabmw
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2489
Registrován: 16.11.2009 0:00
Bydliště: Někde u té Pálavy..

Tak něco i já,jak už tady všichni psali,nevím ani jak vysoko chceš jít,já ji zvedal cca 1cm na rámu,je to tam vše připravené už od Taniy...a pak jsem uřezal-zkrátil držák(kryt) na který šroubuješ už ten hliníkový kryt...fota bohužel nemám...celkově jsem si pomohl od země proti originálu tak 2cm.jelikož jsem nezvedal vysoko od rámu,tak ani se nějak nepřevrací.Ale zase se vracím...jak psali už předemnou...věř jim,jsou to zkušení RCáci!!!A pneu!!!!To čeká ještě i mě.
Uživatelský avatar
speca
Uživatel
Příspěvky: 198
Registrován: 27.12.2008 0:00
Bydliště: Tuhaň

Myslím že připravený je to jen u Tundry na Fku jsem přípravu neměl. Já Tundru zved a protože mam poměrně široký 2.2 kola tak se ani nepřevrací ale s normálníma 1.9 je to jak píšou klucí, furt leží na boku.
1:24 Pajero Wagon, Nisan Navara
1:10 Octavia,Fabia WRC,Fabia S2000,Škoda130R
1:8 Defender Crew Cab (ve výstavbě)
1:4 Abrams M1A2
1:1 Jeep Grand Cherokee V8, Nissan Pathfinder
Petr
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 26.01.2010 0:00

jj diky
Petr
Nově příchozí
Příspěvky: 4
Registrován: 26.01.2010 0:00

Jorges píše:Takhle jsem to řešil já:
http://picasaweb.google.cz/hruza.jiri/T ... q8pqO09AE#
Motor jsem dal dopředu mezi rám, tím pádem jsem mohl dát výš převodovku a kastli naopak trochu níž.
Ještě mám koupené tlumiče od Ansmanna, které jsou o cca 3mm menší, tak se tím těžiště ještě trochu sníží.

Jak to mas ty vysoko ta by me to presne vyhovovalo . jeste to nejak vyresit stim motorem a ta prevodovka je na jakem si nastavci na puvodnim ramu ? :?:
Jorges
Nově příchozí
Příspěvky: 5
Registrován: 21.12.2009 0:00
Bydliště: Praha-východ

Rám mám udělaný nový z hliníkového U profilu. To co vidíš v přední půlce, tak jsou ty dva profily na sobě a převodovka je zvedlá cca o 19 mm. Ale naopak celý rám je posazený o 4mm níže oproti originálu (horní uchycení tlumiču je dáno výš).
To uchycení motoru jsem dělal z hliníkového plechu tloušťky 2mm. Jeden plech je napevno spojen s převodovkou přes 15mm sloupky a na druhém plechu je uchycen motor. Díky tomu jde přesně nastavit vůle v ozubení.

Zpět na „High Lift“