Rozdíl je ve vybíjecím proudu, ty transmitter packy mají obvykle 1C, či něco kolem, proti cca 20C a výše u "normálních" pohonných packů.
Pedro: jednu navíc bych mohl vzít, akorát že je teď už docela dlouho nemaj :roll:
Tak dneska mi přišla vysílačka.:tleskam: Spárování proběhlo ok. Už jsem si nastavil plyn a zatáčení. :twisted: Ale nevím jak s těmi mixy. Chi to tak, aby když zapnu vypínač (SW B) byla na plynu (Ch2) nulová výchylka. Má to fungovat jako nouzová brzda. Prostě kdyby se omylem drklo do páky tak, aby auto nevystřelilo plným plynem pryč. Díky za rady.
P.S.Zatím všechno zkouším metodou pokus omyl. Postupně se s tím musím seznámit.
takže už měli konečně na hobbycity jak baterku tak volantovku skladem. Objednal jsem je tak doufám že já jako elektro antitalent dokážu nějak zprovoznit ty LiPolky v té vysílačce....
tak už ji mam doma, je celkem příjemná do ruky a lehká.... Jediný s čím jsem měl problém, tak bylo že jsem hned utrhl anténu, takže jsem ji ještě neosadil baterkama a musel jsem ji rozebrat a připájet anténu. Teď už se těším jen až do ni přijdou ty lipolky... :mrgreen: :mrgreen: 8) 8)