Pajik_CZ píše:Pozor, já to nemyslel nijak zle s těma ušetřenáma korunkama. Jde mi o to, co zmiňoval bavorák - bez nastavení koncových bodů pro mě nemají další kanály smysl - převodovka , uzávěrky.... tam je to prostě třeba. Takže "bohužel" budu muset potřebu více kanálů řešit páčkovkou... Jinak cena je velice solidní :)
Jak jsem psal, k tomuhle seřízení stačí digi servo a programátor, dohromady cca 1500. Programátor za 700 najde využití nejen jednou, profily se dají uložit v PC a reloadnout při výměně serva. Nenastavuje jen koncové body, ale i střed, reverz atd. a funguje i bez PC .... a v tu chvíli máš to co potřebuješ za cca 4 tis. na volantovce. Samozřejmě, beru to z pohledu člověka, kterej auto prostě páčkovkou ovládat nechce ;-).
Ted jsem objednal pro svoje Honcho VP Hurtz Dig a předpokládám, že takhle nějak budu řešit případnou potřebu přesného řazení.
Dám pak vědět.
Wolf77 píše:Ted jsem objednal pro svoje Honcho VP Hurtz Dig a předpokládám, že takhle nějak budu řešit případnou potřebu přesného řazení.
Ked ti to dojde, tak daj vediet ako to ma vyriesene na vystupe mam na mysli ci je to cez nejake lozisko-puzdro alebo na divoko ako u HR. Inac ten dig VP vyzera byt trochu kvalitnejsi a aj viac zrejme vydrzi! :idea: :wink:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01 Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
Určitě dám vědět, ale co je na webu, tak je to zapouzdřený a funguje to tak, aby se nehejbal náhon do diferáku, tj nějak to maji vyřešený uvnitř toho pouzdra. Standardně je na tom digu rovnou držák na normální servo, ale dodávají i držák na mini. Přepínání je 4x4, předek + zadek volnej, předek + zadek uzamčenej.
Co se týká dodávky, nikdo mi neodpověděl, ani na mail který jsem posílal po týdnu a ani si přez PayPal zatim nestahli penize :-(. Tak nevim....
Wolf77 píše:Co se týká dodávky, nikdo mi neodpověděl, ani na mail který jsem posílal po týdnu a ani si přez PayPal zatim nestahli penize :-(. Tak nevim....
Neni ten shop nahodou CKRC. Reno USA? Inac ja uz jazdim s tym lacnejsim digom od HR. Mam ho na zadku a je to fakt sranda-parada! :idea:......... EDIT; Tu je volaake videjko ktore ukazuje iba zadnu cast, takze mam pocit ze si to asi zle pochopil? :arrow: http://www.youtube.com/watch?v=ad8A-7kb4jM Ale aj tak je to lepsie ako to moje HR-ko! :idea: :FINE:
Dva kroky vzad jsou mnohdy tím nejlepšim krokem vpred ......... Full 2,4G... DCC 90.No-007, DCL 100-NoX01 Mob+421 911/905-833 957 Aktuálne ALFA Mobil 0948 833 957. Viber aktivny!
NO, v podstatě to souvisí s timhle rádiem, protože to s nim chci používat, ale budiž. Naposledy odpovím: Pochopil jsem to dobře, ale asi jsem se špatně vyjádřil. Tento DIG je na zablokování nebo odpojení zadní nápravy - předek jede furt. Pokud bys chtěl o něm ještě pokecat, pošli SZ.
Asi už to tady není aktuální, ale k tomu přepínání modelů, o kterém Wolf píše ve svém prvním příspěvku. Vypínat / zapínat model rádiem fakt v zásadě nejde. Proto chlapci od mr. Švagerky na trucky používají TOTO
A dlužno poznamenat, že s tím udělali celkem díru do světa.
Díky za zajímavej tip! Jak jsem psal, pokud jsem to správně pochopil, umí tohle Spektrum DX3R díky funkci ModelMatch. Píšou tam, že do každýho přijímače se uloží jedinečnej kód a není možné ovládat jiný model než ten, který odpovídá momentálně nastavené pozici paměti vysílačky ... nebo máte s funkcí Model Match někdo jinou zkušenost?
BTW: dnes mi dorazil ten VP Hurtz Dig tak dám pak vědět sem .... i když je to trochu offtopic .... budu ho hodnotit hlavně v rámci použití s v úvodu popisovaným rádiem.
Malá poznámka k původnímu záměru tohohle tématu, k vysílači RC4WD XR4 - k době provozu - s accu enelop 1900 jsem jezdil 10,5hod a ještě další 2hod, když už pištěl buzzer beeps (nádhernej výraz). napětí mi kleslo na 4,4V a vysílač byl stále v provozu, ještě při 4,2V fungoval spolehlivě- dál už jsem nešel. Páčkou na rukojeti
( 4.kanál ) ovládám naviják, což se dá vzhledem k její poloze kombinovat s ovládáním jízdy v obou směrech a řízením zároveň.
Stále tvrdím - pro ofroudy dobrá volba
Jeep JK - MEX - IV
Vysílač RC4WD XR4 2,4 GHz, reg. DSYS 36, servo Savox, naviják+ zemní kotva
Tiger 1:10 motor ASP 8,5 52AR
OZ 2K12KUB 1:14 2x motor Graupner 500
Já tedy nevím, ale koncové body u řazení jdou třeba ošetřit velikostí páky serva. Je s tím sra.í, ale jde to. Já do minulého roku vystačil se soupravami bez reverzů, výchylek atd. Samozřejmě s podporou těchto funkcí je to jednodušší.
Ja uz XR4 jezdim od zacatku co dorazila prvni zasilka a jediny co me stve ze nemuzu ovladat model jednou rukou jako u spectra.volant je moc daleko :evil:
jinak super ze volantovkou ovladam navijak a i svetla,muzu blikat na pomalejsi modely :wink:
zatim jich je asi 10 mezi lidma a nikdo jeste nic nenamital,tak uvidime.........
No, co se týká ovládání jednou rukou, je to trochu krkolomný, ale jde to. Dlouho jsem to nepotreboval, ale myslim ze jsem to resil vysilackou v pravy ruce, prostrednicek na plynu a ukazovakem jsem zatacel :-D. Jak rikam, neni to nic moc, ale na drobnou korekci pri dlouhym rovnym prejezdu to staci.
Jinak to radio je super. Razeni digu jsem poresil vhodnou volbou délky páky serva a linku k pace digu. Neni to uplne presny, ale vzhledem k tomu, ze pouzivam stavitelnou bílou paku od HiTecu, ktera je pruzna, tak to funguje bez nejakeho pretezovani serva.
Co se tyka vydrze, tak nevim, jen mi prijde divny, ze vysilajda hlasi i s novejma baterkama po zapnuti 7,4 a vzapeti to padne na cca 4,5V, coz je podivny, protoze by tam s novejma baterkama melo bejt 6V.