Stránka 1 z 5

lipo problem

Napsal: 16.04.2011 13:20
od rctomik6
mam takovej problem nechal jsem baterku lipo v aute a vybila se uplně do mrtva a nejde nabit nabijecka piše low voltage :(

Napsal: 16.04.2011 13:22
od Maximo
tak ji na chvilku hoď natvrdo na program pro NiMh/NiCd.....měla by se oživit, ale nench ji tam dlouho, do plna pak dobij LiPo programem

Napsal: 16.04.2011 13:24
od rctomik6
skoušel si to někdy ?

Napsal: 16.04.2011 13:26
od Maximo
jinak bych ti to nepsal.....

Napsal: 16.04.2011 13:27
od rctomik6
ok jdu to skusit pak napišu

Napsal: 16.04.2011 13:34
od rctomik6
funguje to :tleskam: uz to nabijim jako lipo moc dik

Napsal: 17.04.2011 22:24
od jenik82
Jeste se neraduj.. To, ze jde nabit, neznamena, ze je baterka v poradku. Poradne si ji oznac, pokud mas vic sad a hlavbe ji porad hlidej. Mohla by se pri vetsim odberu nafouknout, pripadne i blafnout.. Bacha na ni..

Napsal: 17.04.2011 22:46
od jerry-mouse
jenik82 píše:Jeste se neraduj.. To, ze jde nabit, neznamena, ze je baterka v poradku. Poradne si ji oznac, pokud mas vic sad a hlavbe ji porad hlidej. Mohla by se pri vetsim odberu nafouknout, pripadne i blafnout.. Bacha na ni..
Tak to je svata pravda, ze je uz baterka viacmenej ciastocne postihnuta, len je otazkou ako a kedy sa to prejavy podobne ako ked ostane clovek dlhsie bez kysliku. Zit urcite bude len ako?

Napsal: 18.04.2011 10:41
od jenik82
Jestli to ma doho LandRovera, co ma v podpisu, tak bych proste jezdil a koukal, jestli se baterka nejak moc nezahriva, pripadne nenafukuje.. Pokud selze baterka v aute, ktery jezdi pomalu a po zemi, tak se celkem nic nedeje. Horsi je to u letadel :-)

Kazdopadne hlidat a klidne si objednat novou z HobbyCity. Pri takovych cenach Lipolek nema moc smysl baterky zachranovat..

Napsal: 19.04.2011 16:04
od minotaur
Něco vám povím... zlatý NiMHy! 8)

Napsal: 19.04.2011 18:33
od catar
NiMH se musí také srovnávat. A podvybití jim také nedělá dobře.
Prašť jako uhoď :):):)

Napsal: 19.04.2011 19:14
od Trewor
Já teda podvybitý LiPOlky dicky rozhejbával na program na Pb baterky ale ono je to jedno...stejně jde jen o to zvýšit napětí tak aby to pobral LiPO program. Jestli si ztratli jen pár % z toho co do/z ní normálně nebiješ/vybiješ tak se neni třeba bát ani mírnýho nafouknutí. Už jsem viděl používat lipolky co vypadaly skoro jak uvařenej pytlík rejže. Dokud neni nafouklá dotvrda tak je to v cajku.
A ty NiMH...Docela pochybuju, že nějaká z těch přes 4000mAh vydrží víc jak 3 roky(pokud to teda používá a né, že to vytáhne 5x do roka). Ty vysoký kapacity jsou poruchový. Nej NiMH byly a jsou stejně SANYO 3600mAh. Víc vydržej snad jen NiCd 1700mAh, ty zelený...název už nevim ale co ty trvale snášely za nabíjecí a vybíjecí proudy :roll:

jakou LI-pol ?

Napsal: 10.08.2011 21:54
od tabbert
Ahoj nevím kam to zařadit, tak jsem to dal sem. Potřebuji poradit s volbou Li-pol baterie: v TT-01 mám střídák Nosram Dragon Brushless 10.5T a regulátor Nosram Evil Brushless, který má špičkové zatížení 120A.
V expedičce mám Dsys 56A Motor Axial 55T, ale uvažuji o 35T (zatím nevím jaký ??? Poradil by mi někdo zda když si koupím baterku 5200mAh s 30C(40C)tam jde max při špičce 208A (5200x40) jak mi bylo vysvětleno". Neodpálím takovou baterkou regl, nebo motor ??? Chtěl bych jí hlavně do te expedice s ohledem na výdrž, to TT s těmi ampery asi nepůjde ani uřídit… Díky moc za rady zkušenějších, ja te elektrice vůbec nerozumím. Osobně si myslím, že ať dám jakoukoli baterku tak regulátor si veme jen to co umí a nic bych zničit neměl, je to tak?

Napsal: 10.08.2011 22:05
od stiifii
ne baterkou regl nespalis.... ten regl si veme co potrebuje a co zvladne.... na baterce je jen to jestli je schopna mu to dat a tahle bude:))

Napsal: 10.08.2011 22:05
od Filip
Jezdím ji na dsys 36A a nic se mi zatím nespálilo.