Uživatelský avatar
berushka
Nově příchozí
Příspěvky: 41
Registrován: 25.08.2009 0:00
Bydliště: Praha 8 Čimice
Kontaktovat uživatele: WWW

Jaké servo pro crawler?

Crawler (Venom Creeper) je objednaný a podle návodu potřebuju servo minimálně 5kg, při zatížení kol 2kg pak servo s více než 10kg. Když zatížení zatím nevím, mám se dívat rovnou po těch silnějších? Je vhodná třeba Futaba BLS451 (10,6kg a 0,10sec) kterou mám ze Savíka nebo tato kategorie potřebuje něco jiného? V návodu se také zmiňují o druhém servu pro Ff/Rr což bude předpokládám řiditelná zadní náprava, ale víc o tom v návodu není ani slovo (ani obrázek). Předem díky.
berushka .:::
Venom Creeper
HPI Savage X SS K4,6
Uživatelský avatar
salvatore
Veterán fóra
Příspěvky: 3082
Registrován: 21.11.2008 0:00
Bydliště: Praha

Kup co nejsilnější. Na rychlost vůbec nekoukej. Kdyby jelo z rejdu do rejdu vteřinu, tak to bude sice nuda, ale ničemu to nevadí.
Ano je to servo na řízaní zadních kol. Jestli to chceš dělat, tak kup rovnou dvě, pokud ne, tak stačí jedno...
Uživatelský avatar
Vita_Valke
Nově příchozí
Příspěvky: 49
Registrován: 02.03.2009 0:00
Bydliště: Valkeřice - okr. Děčín
Kontaktovat uživatele: WWW

mám to 16kg od Hiteca a je to opravdu pecka, ale i cenově :(

tohle mám na zadní nápravě: http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... oduct=6222

je za pár šupů a síly má dostatek i na předek


pokud budeš dělat zatáčení zadní nápravy tak to chce objednat nějaké ND jinak to pořádně asi neuděláš, objednával jsem držák serva a hlavně linky

jinak co se týče ND tak bych ještě doporučil poloosy, "C"čka a ten plastovej kardan sem vyhodil co to šlo, mám tam teď JunFac


ps: nemusíš na kazdou otázku zakládat novej thread :) klidně písni SZ nebo mail, pár info a obrázků tady: http://galerie.rcserver.cz/index.php?ac ... de=1&id=65
Venom Creeper, DX7, iWaver Mini Cooper
Uživatelský avatar
MikeP
Sběratel
Příspěvky: 3811
Registrován: 29.11.2008 0:00
Bydliště: Praha 8

Jestli to myslis s crawlerama vazne tak rozhodne doporucuju na crawler tridy 2.2 (tedy i creeper) servo od 16kg vyse. Ze svy zkusenosti vim, ze
pokud se auto kousne za sutr, tak nemusi stihat ani 24kg hitec. Ale tato situace neni tak casta.

V kazdem pripade i pres vyssi cenu bych doporucil napriklad HS-7955TG a jeho klony (starsi 5955 nebo hobbico cs-170 pripadne towerhobbies ts-170). Amici pouzivaji obcas i silny JR-ka. Futaby sem videl min, ale treba S9156 by mela byt ok, alespon co do sily.

Co se tyka tebou zminene futaby, jezdit ti to s ni bude, ale je na dolni hranici.

Samotnyho by me zajimalo, jak by fungovaly novy 30kg serva napr. S9157 nebo BLS152. Pripadne Hitec HS-7950TH, ktery jede az na 7,4 V.
Samozrejme takove serva jiz vyzaduji oddelene napajeni, aby vubec
byly schopne dane parametry poskytnout. Co sem se tak bavil s klukama na crawler cupu, tak se osvedcil CC BEC, ostatne to mohu sam potvrdit.
Obrázek
Uživatelský avatar
Tamiyadriver
Uživatel
Příspěvky: 414
Registrován: 19.06.2009 0:00
Bydliště: Nový Rychnov

hele tohle servo je ta rychlost pravdivá jako 16s se mi zdá hodně a hodí se vůbec do ccčka :?: :wink: http://www.rcmodelex.cz/rcmodelex/eshop ... dard-Servo
Kudy jsem jel, těžko bys šel... (s mým CC-01)

Jiří P. http://tamiyadriver.rajce.idnes.cz/

TA-02 Porshe Cayenne TRANSSYBERIA 2007, CC-01 Pajero Metal top , Ford Bronco 1973 CC-01
Uživatelský avatar
berushka
Nově příchozí
Příspěvky: 41
Registrován: 25.08.2009 0:00
Bydliště: Praha 8 Čimice
Kontaktovat uživatele: WWW

MikeP píše:Samotnyho by me zajimalo, jak by fungovaly novy 30kg serva napr. S9157 nebo BLS152. Pripadne Hitec HS-7950TH, ktery jede az na 7,4 V.
Samozrejme takove serva jiz vyzaduji oddelene napajeni, aby vubec
byly schopne dane parametry poskytnout. Co sem se tak bavil s klukama na crawler cupu, tak se osvedcil CC BEC, ostatne to mohu sam potvrdit.


A kde zjistím jaký proud ty serva potřebují? Chtěl bych zkusit tu Futabu S9157 nebo spíše BLS152, ale nikde jsem nenašel, kolik potřebuje? Zda ji stačí samotný Goat, který dává 5A nebo je potřeba silnější BEC?

A když už se tu mluví o těch vysokých proudech, je toho baterka vůbec (byť špičkově) schopna? Můžu použít NiCD 7,2V 1600mAh ze svých zásob nebo mě bude čekat ještě další investice?
berushka .:::
Venom Creeper
HPI Savage X SS K4,6
Bob
Uživatel
Příspěvky: 486
Registrován: 13.04.2009 0:00
Bydliště: Brno

BEC 5A musi na jedno servo bohate stacit.A ta baterka taky,ale ne na dlouho.Chce to vetsi kapacitu,idealne LiPo. :wink:
Moje galerie (historie) - http://bob4x4.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
dandyddt
Uživatel
Příspěvky: 113
Registrován: 09.06.2009 0:00
Bydliště: Praha, Prosek

já mám klasickou NI MH 4600 mA baterku, servo 13 kg motor graupnera a jezdí mi to tak 3 hodiny, takže i obyč pack stačí
Bob
Uživatel
Příspěvky: 486
Registrován: 13.04.2009 0:00
Bydliště: Brno

dandyddt píše:já mám klasickou NI MH 4600 mA baterku, servo 13 kg motor graupnera a jezdí mi to tak 3 hodiny, takže i obyč pack stačí
Jo to ja taky mam 5100 mAh 7mi clanky a jezdim i 3,5 hod. i se svetly.No ale 1600 mAh je na prd.A jeste k tomu NiCd. :roll: (chce to vetsi kapacitu a kdyz uz tak LiPo)
Moje galerie (historie) - http://bob4x4.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
berushka
Nově příchozí
Příspěvky: 41
Registrován: 25.08.2009 0:00
Bydliště: Praha 8 Čimice
Kontaktovat uživatele: WWW

Bob píše:BEC 5A musi na jedno servo bohate stacit.A ta baterka taky,ale ne na dlouho.Chce to vetsi kapacitu,idealne LiPo. :wink:


LiPO se bojím a stejně nemám nabijecku resp. balancer. Takže zatím zůstanu u klasiky. Tuhle použiju na testování a zatím budu shánět silnější.
berushka .:::
Venom Creeper
HPI Savage X SS K4,6
Uživatelský avatar
berushka
Nově příchozí
Příspěvky: 41
Registrován: 25.08.2009 0:00
Bydliště: Praha 8 Čimice
Kontaktovat uživatele: WWW

Bob píše:Jo to ja taky mam 5100 mAh 7mi clanky a jezdim i 3,5 hod. i se svetly.No ale 1600 mAh je na prd.A jeste k tomu NiCd. :roll: (chce to vetsi kapacitu a kdyz uz tak LiPo)


Takže NiMH je lepší než NiCD? Z pouhé teorie mi přišlo, ze NiCD ma lepší vlastnosti - je schopna poskytovat vyšší proudy, což mi vzhledem k tem desítkám amper, o kterých tu mluvíme, přišlo jako vhodnější. Ale v tomto případe budu více věřit praxi.
berushka .:::
Venom Creeper
HPI Savage X SS K4,6
Uživatelský avatar
cores
Sběratel
Příspěvky: 4839
Registrován: 24.11.2008 0:00
Bydliště: Holešárna

NiCD se dělají s menší kapacitou.Myslím že ty nejlepší mají sotva polovinu nej NiMH.
Bob
Uživatel
Příspěvky: 486
Registrován: 13.04.2009 0:00
Bydliště: Brno

NiCd baterky nedokazi dat plochou vybijeci krivku,to znamena ze jejich napeti klesa postupne,coz neni pro jezdeni moc dobre,protoze ti bude auto porad spomalovat.
Moje galerie (historie) - http://bob4x4.rajce.idnes.cz/
puma1
Uživatel
Příspěvky: 229
Registrován: 02.03.2009 0:00
Bydliště: Hradec Králové

No s tím spomalováním nevím já to vidím u ostatních modelů spíš Nicd mají tu nevýhodu jenom že mají menší kapacitu ale jou tvrdš,pokud se budeme bavit o baterkách série SCE nebo SCRC. Souhlasím že pro ježdění expedic protože tam skoro nic neteče budou výhodnější NiMh pro kapacitu nebo Lipol.
JirkaW
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 28.11.2008 0:00

Já mám ve Snailerovi NiCd 1700 a na dvě serva (805) vydrží celý závodní víkend tj. 12x8minut + nějaké blbnutí.
V Užovce mám nějaká digi serva co žerou podle papíru špičkově 3400mA. Baterka už je silnější NiMh 3000mA a v pátek jsem po dvanáci sekcích do ní dostal 1077. Takže se vůbec blbuvzdornejch baterek neboj.

Zpět na „RC vybavení, elektronika, baterie“