Gecko, Borik dik za rady.
Vylucovacou metodou sa hadam k niecomu dopracujem.
Motor je vymeneny -novy a sprava sa to tak isto.
BEC v ESC funguje spravne(overene extrernym meracom)
Komplet som rozobral, vycistil, premazal a vymenil loziska a prevodove kolesa v podvozku.(nech to ma s tejto strany minimalny odpor)
Uz sa mi stalo, ze sa doba jazdy znizila, ked som mal zadrete komplet loziska v naprave.
Toto ten pripad nie je.
Ostavaju mi este 2 veci.
1.Kabelaz. Niektore 4mm dutinky mi chodia zasuvat do seba uz dako lahko.(bez odporu) ako keby tam pliesky co zabezpecuju kontakt boli vysuchane.(velky vnutorny odpor?) + pozlatena vrstva je z nich zosuchana tiez az na kov, z ktore ho su vyrobene. Tie pliesky su na samcovi take polobluky dookola celeho konektoru.
Novy konetor ide zasunut tazko.
Dnes idem celu kabelaz prerobit na nove konektory. napokon po 4 rokoch uz narok na vymenu maju.
2. fakt zmeknute baterie.
Co sa cudujem. Lebo pouzivam oznacene 20C a viac. (cca max. vybijaci prud 100A)
Max. prud co si motor scucne je 4-5A (na plny plyn 5000mAh to chodilo cca 1h)
Baterie nabijam vyhradne 0,1C
Uvidime co to bude. Doteraz co som HK baterie poslal do srotu, ked nastal uplny pokles kapacity, nafuknute tak,ze to uz nebolo bezpecne ich pouzivat, alebo napr. vadny 1 clanok.