Stránka 1 z 1

Rady k vysílačce

Napsal: 29.08.2012 6:27
od Kubik
Chci vyměnit obyčejnou vysílačku za nějakou vícekanálovou 2.4GHz a chtěl bych vaše názory na těchle několik kousků

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... de_1_.html

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=19673

http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ystem.html
u téhle se samozřejmě musí upravit fw, aby byla vícekanálová

mám představu že budu ovládat několik světel jako na opravdovém autě a do budoucna bych chtěl i naviják

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 29.08.2012 6:41
od Tommys
tak v prvni rade se rozhodni jestli chces pakovku nebo volantovku, sice spousta lidi jezdi pakovky, ale me treba to prijde hrozne neprakticky

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 29.08.2012 7:16
od Kubik
To právě chci poradit jsem z Ostravy a nevím kde v okolí bych si mohl vyzkoušet páčkovky, takže jsem doufal v radu, jako výhody/nevýhody.
Ale máš pravdu to je asi ta nejpodstatnější věc, ale já nikdy takovéhle autíčka páčkovkou neřídil a volantovou mám naježděno cca hodinu.

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 29.08.2012 8:06
od Borik
Je to úplně individuální - záleží na zvyku. Je třeba si to vyzkoušet - obecně se nedá říct, který typ je na ovládání snažší. I mistři světa používají jak páčkovky, tak i volantovky. Páčkovka je univerzálnější - když se ti zalíbí letadlo, vrtulník nebo třeba nějaký stavební stroj, tak nemáš problém. Osobně si myslím, že s volantovkou je snadnější a rychlejší se naučit pořádně řídit, ale pokud se to budeš učit s páčkovkou, tak se to naučíš stejně dobře, jen možná za trochu delší dobu, ale to není pravidlem.

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 29.08.2012 20:55
od minotaur
Za ty peníze asi není problém mít obě, jak páčkovku, tak volantovku 8) Já začínal s páčkovkou, přechod na volantovku byl vcelku bez problémů. Já bych šel do volantovky (GT3B, GT3C - u tý ale nevím, jak kluci čínský napravili vypínač ve volantu) + nahrát nový FW. Na to, co chceš, to bude stačit. GTX3 by měla být totéž co GT3B, ale v diskuzi pod ní někdo píše, že dostal vadnou. Rimr, který se věnuje páčkovým 9X (Flysky, Turnigy,...) taky píše, že mu Turnigy připadá horší (zpracování, plasty, výstupní kontrola) než Flysky. Na Hobby Kingu GT3B věčně není, dá se ale koupit na Wowu >>> http://www.wowrcmodel.com/flysky-fs-gt3b-2-4g-3ch-gun-rc-system-transmitter-controller-with-receiver.html za 42 USD včetně dopravy a GT3C tu mají za 60 USD včetně dopravy. Už jsem zde nakupoval 3x, vždy jsem to měl během cca 10-14 dní doma.

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 29.08.2012 21:10
od Dave
Začínal jsem s páčkama a na expedici mi to přišlo celkem naprd. Volantovka je lehčí, menší a dá se vpohodě držet i v jedné ruce :wink:

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 30.08.2012 23:08
od salvatore
Jezdím myslím si docela dost. Nedovedu si představit jak bych rychlou závodní placku řídil na páčkách. Tam prostě potřebuju volantovku.

Do velmi nedávné minulosti byl jasným plusem páčkovek počet kanálů. Na Toyotě jsem využíval všechny. Nicméně s nástupem vícekanálových volantovek (přeprogramované GT3B atd) tento rozdíl zaniká. Nicméně já třeba rád a hodně využívám dvojí výchylky. Je to takový elektronický dvoukvalt. Na plné výchylce to jede jak to jet má a na malé mám ještě expo a jsem schopen dávkovat plyn opravdu velmi citlivě. To na volantovce takhle citlivě porcovat nejde. Celkově mi řízení na páčkách přijde přesnější a na pomalé ježdění vhodnější. Ale je to jen názor. A jinak souhlas - volantovka je lehčí a snáze se dá řídit jednou rukou.

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 31.08.2012 8:16
od Borik
převaha volantovek je jasná. Ale tento chlapík jezdí s páčkovkou a docela dobře. http://www.petitrc.com/reglages/yokomo/ ... 111416.htm
a docela zajímavá fotka jeho úspěchů: :hura: :hura:
http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... d-eek.html

Re: Rady k vysílačce

Napsal: 31.08.2012 8:24
od salvatore
Jo, jo... vím, že i někteří vysloveně šampioni jezdí na páčkách. Co jsem osobně v tomto směru viděl, tak asi nejvíc pana Yuichiho Kanaie (duchovní otec a konstruktér série Inferno od Kyosha) který nejen, že jezdí (jezdil když jsem to před cca pěti lety viděl v Paříži) na pákách, ale ještě plyn "tahal" k sobě :-)