Jenže čím přesnější dáš zadání, tím spíš se dočkáš seriózních odpovědí, místo srandiček a irelevantních řešení, co jsou ti na nic.
Počítám, že 17T stříďák bude už s přídavnou převodovkou 3:1 doost pomalej. Běžnej car inruner má při 17T a 2S LiPol cca 15-17t otáček, zatímco srovnatelná 17T plechovka třeba dvakrát tolik.
Viděl jsem např. na autě s převodovkou Venom sestavu LRP 15,5T, a regl FOXY R35B. Majitel vykazoval rychlost normálně expediční, nespokojenost se slabou brzdou a strach z vody. Combo cca 2,5 tis. Kč.
Já mám v Axíku HK Brushless Car ESC 60A w/Reverse a žlutou oběžku Turnigy D3530 1400KV s 20zub. pastorkem. Rychlost je podobná a výkon o něco větší, než RTR SCX-ko, spotřeba mírná, cena kolem 1 tis.
Vody se nebojím. 8)