Martin0181
Nově příchozí
Příspěvky: 1
Registrován: 08.08.2016 15:03
Bydliště: Ostrava

Žádost o pomoc se sparovanim

Ahoj,
jsem čerstvý začátečník, a taky čerstvý majitel zajetého axialu, prosím o radu a pomoc. Možná dotaz patří do jiné sekce, tak se předem omlouvám. :-)

Včera se mi odpároval RC, a nemůžu jej propojit s autem. Mám reg Traxxas xl5. Po zapnuti regu hned zhasne zelena dioda, na nastaveni jizdnich rezimu se dostanu, ale auto ani tuk. Vůbec netuším jestli to má spojitost, ale kdyz to ještě jezdilo, svítil reg zelene.

Chtěl jsem podle návodu kalibrovat ovladač, ale nemůžu se k tomu dostat (dioda neblikne).

Ví někdo jak na to. Já už si připadám jako absolutní lama :-)
Uživatelský avatar
Mira
Veterán fóra
Příspěvky: 4442
Registrován: 20.05.2013 15:31
Bydliště: Rudolfov

Re: Žádost o pomoc se sparovanim

Ahoj. Zajdi za nekym v okoli (nebo do kramu s RC) at ti pucej jinej regl a prubni. Nerozumis li tomu a kdyz je to z druhy ruky, kdovi, cos koupil. Dej jinej regl a uvidis.

Kazdopadne se ale paruje vysilacka s prijimacem, nikoliv reglem.
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Žádost o pomoc se sparovanim

Regl se s vysílačkou kalibruje ;-)
Naposledy upravil(a) gecko-x dne 25.10.2016 16:55, celkem upraveno 1 x.
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
plutoone84
Píšu hodně
Příspěvky: 1281
Registrován: 18.01.2014 12:06
Bydliště: Potštejn

Re: Žádost o pomoc se sparovanim

Záleží co máš za vysílačku a přijímač. Mně se 2x stalo, že když se mi nedařilo spárovat auto s vysílačkou. Zkusil jsem zapnout první auto (pozor, možná se budou točit kola) a až pak vysílačku. A vždy to pomohlo. Tak to zkus a uvidíš.
Uživatelský avatar
eos
Častý přispěvatel
Příspěvky: 639
Registrován: 02.10.2011 0:00
Bydliště: Hořovice

Re: Žádost o pomoc se sparovanim